![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ook de homo-sapiens kent alpha-mannetjes.
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
bedreigen? ![]() komaan zeg, opscheppen over uw zwarte gordel is eerder wat te veel aan testosteron, dan mensen "bedreigen" janet die je bent!
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() De puntjes op de i zetten.
Ik citeer uit het artikel: "Wij zijn beschaamd en eisen excuses.' Bernard Vermeersch, de voorzitter van de Vlaamse Volksbeweging in Brugge,..." Vriend Bernard is een goeie kerel, ik ken hem persoonlijk al jaren als een gedreven Vlaming, maar ! Bernard heeft een zeer eigenaardig trekje, bij elke verkiezing ( driemaal zelf gezien) colporteert hij kiespamfletten in de Brugse brievenbussen voor...de VLD, nu Open VLD. Bij uitstek een belgicistische partij. Ik heb het hem daar dikwijks over gehad. En wie is de gebeten hond voor de Open VLD ? Juist. Jammer dat ik op die avond niet aanwezig was. Om het juiste verhaal te kunnen vertellen. In een ander persbericht wordt senator Yves Buysse geciteerd, de grootste g*tlikker van West- Vlaanderen, die nu voor de vierde keer zijn mandaat zal krijgen zonder ooit éénmaal verkozen te zijn. En relevant dit allemaal is... |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Hoe het in Brugge zit weet ik natuurlijk niet, maar werd een tiental jaren geleden adellijke jonkheer Ruben Cottenjé niet geweerd van de plaatselijke VLD-lijst vanwege zijn belgicisme? Zat jij daar trouwens niet voor iets tussen? |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
We zijn niet allemaal even beheerst en intellectueel bezig hé ? Gelukkig maar, op tijd en stond wa bruuskeren kan absoluut geen kwaad, als ge u maar op tijd kunt beheersen !
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar hier nu een dramatiek vanjewelste over uit spreken... ![]() Als dat de tactiek is om uw tegenstrever politiek te verweren vind ik het eerder beschamend in omgekeerde zin. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij een respectabel debatavond zat binnenloopt, te laat, en iedereen begint uit te schelden, tja, .... dan moeten zijn aanhangers niet verschieten dat men hem serieus terug op zijn plaats zet. Dit is geen dramatiek van jewelste. Het is gewoon even uitleggen wat kan en wat beter gemeden wordt. Laat Dedecker thuis zitten. Dat hij dan maar op zijn vrouw roept, hij heeft ze in het verleden ook regelmatig een paar rammel verkocht. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dedecker, Verreycken, Demey... Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2010 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is daar iets van aan?
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 mei 2010 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik spreek me niet uit over de feiten, want ik was er niet bij. Maar dat wil zeker niet zeggen dat ik alles blindelings geloof wat de klagers zeggen. Jij blijkbaar wel. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is in deze geen enkele "onafhankelijke' die een uitspraak of vaststelling gedaan heeft. Zonder bewijzen, noem ik heel het voorval gewoon wat verkiezingspropaganda Laatst gewijzigd door De Prof : 30 mei 2010 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is het eigenlijk gepast om linken te plaatsen bij dergelijke beschuldigingen. Ik herinner we wel dat eens in de krant stond dat Dedekker een dronken student in Gent, die wat te ambetant deed, uit een kaffee gesmeten heeft en wat lappen verkocht. Ik heb daar geen link van. (en hiermee geef ik duidelijk aan dat ik geen "waarheden" verkoop, maar ook vermoedelijk geen leugens). Dat van zijn vrouw, heeft ook in een krant gestaan, maar dan niet "regelmatig", maar wel mogelijks één keer. Ik praat daarmee gewelddadig gedrag helemaal niet goed. Voor mijn part zou eender wie die veroordeeld wordt voor ook maar het minste fizieke geweld, zijn burgerrechten voor een legislatuurtijd (4, 5, 6 jaar) mogen verliezen. En idem dito voor iemand gratwiet te beschuldigen van gebruik van fiziek geweld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een bende mietjes bij elkaar. JMDD zegt in duidelijke klare taal waar het op staat en de rest van de politici zijn gechoqueerd. Triestig. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de perfecte weergave waarom zo weinig mensen nog stemmen op de SPa en er zoveel mensen van walgen.
![]() |