Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 30 mei 2010, 17:22   #61
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

"Normaal" zou ik dat toch niet noemen. Ik zou eerder over een "te frequent voorkomend Nanderthalergedrag" spreken.
Ook de homo-sapiens kent alpha-mannetjes.
Oud 30 mei 2010, 17:24   #62
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je licht dat ene detail nu al voor de elfendertigste keer uit zijn kontekst.
Je valt zo zwaar in nutteloze herhaling, dat je mijn 97-jarige grootmoeder in klasse daarin overtreft.

Inhoudelijk tegenvoorbeeld: die gasten van de sharia for B. of zoiets, verklaarden ook dat ze niks dreigden of geen messen bijhadden. Toch beschreven vele aanwezigen de sfeer als beangstigend.

Ik zeg je: die brulkikker is een vetzak.
Ik zal nog eens een woordje praten met uw grootmoeder, dan ben je weer een aantal maanden heel wat kalmer.
Oud 30 mei 2010, 17:42   #63
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus omdat je een mindere dag hebt, mag je zomaar mensen gaan bedreigen?

die rechtsen, ik zal ze nooit snappen.

bedreigen?

komaan zeg, opscheppen over uw zwarte gordel is eerder wat te veel aan testosteron, dan mensen "bedreigen"

janet die je bent!
Oud 30 mei 2010, 17:47   #64
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
bedreigen?

komaan zeg, opscheppen over uw zwarte gordel is eerder wat te veel aan testosteron, dan mensen "bedreigen"

janet die je bent!
Het zijn binnenkort verkiezingen, iedereen voelt zich weer bij het minste bedreigd.
Steve_M is offline  
Oud 30 mei 2010, 18:22   #65
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

De puntjes op de i zetten.
Ik citeer uit het artikel: "Wij zijn beschaamd en eisen excuses.' Bernard Vermeersch, de voorzitter van de Vlaamse Volksbeweging in Brugge,..."

Vriend Bernard is een goeie kerel, ik ken hem persoonlijk al jaren als een gedreven Vlaming, maar ! Bernard heeft een zeer eigenaardig trekje, bij elke verkiezing ( driemaal zelf gezien) colporteert hij kiespamfletten in de Brugse brievenbussen voor...de VLD, nu Open VLD. Bij uitstek een belgicistische partij. Ik heb het hem daar dikwijks over gehad. En wie is de gebeten hond voor de Open VLD ? Juist. Jammer dat ik op die avond niet aanwezig was. Om het juiste verhaal te kunnen vertellen.
In een ander persbericht wordt senator Yves Buysse geciteerd, de grootste g*tlikker van West- Vlaanderen, die nu voor de vierde keer zijn mandaat zal krijgen zonder ooit éénmaal verkozen te zijn.
En relevant dit allemaal is...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 30 mei 2010, 18:23   #66
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
De puntjes op de i zetten.
Ik citeer uit het artikel: "Wij zijn beschaamd en eisen excuses.' Bernard Vermeersch, de voorzitter van de Vlaamse Volksbeweging in Brugge,..."

Vriend Bernard is een goeie kerel, ik ken hem persoonlijk al jaren als een gedreven Vlaming, maar ! Bernard heeft een zeer eigenaardig trekje, bij elke verkiezing ( driemaal zelf gezien) colporteert hij kiespamfletten in de Brugse brievenbussen voor...de VLD, nu Open VLD. Bij uitstek een belgicistische partij. Ik heb het hem daar dikwijks over gehad. En wie is de gebeten hond voor de Open VLD ? Juist. Jammer dat ik op die avond niet aanwezig was. Om het juiste verhaal te kunnen vertellen.
In een ander persbericht wordt senator Yves Buysse geciteerd, de grootste g*tlikker van West- Vlaanderen, die nu voor de vierde keer zijn mandaat zal krijgen zonder ooit éénmaal verkozen te zijn.
En relevant dit allemaal is...
Allez, iedereen is weer schuldig behalve JMDD.
Oud 30 mei 2010, 18:28   #67
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Vriend Bernard is een goeie kerel, ik ken hem persoonlijk al jaren als een gedreven Vlaming, maar ! Bernard heeft een zeer eigenaardig trekje, bij elke verkiezing ( driemaal zelf gezien) colporteert hij kiespamfletten in de Brugse brievenbussen voor...de VLD, nu Open VLD. Bij uitstek een belgicistische partij.
De VLD is natuurlijk niet 100 % en universeel belgicistisch, ondanks zijn functie als vergaarbak van gefaalde belgicisten (Vivant, de helft van BUB). Een aantal plaatselijke afdelingen zijn in meerdere of mindere mate Vlaamsgezind. Ik denk dan aan een aantal van de burgemeesters in B-H-V bijvoorbeeld.
Hoe het in Brugge zit weet ik natuurlijk niet, maar werd een tiental jaren geleden adellijke jonkheer Ruben Cottenjé niet geweerd van de plaatselijke VLD-lijst vanwege zijn belgicisme? Zat jij daar trouwens niet voor iets tussen?
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 30 mei 2010, 18:32   #68
t ignition
Burger

t ignition's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

"Normaal" zou ik dat toch niet noemen. Ik zou eerder over een "te frequent voorkomend Nanderthalergedrag" spreken.
Liefst volledig citaat opnemen a.u.b.

We zijn niet allemaal even beheerst en intellectueel bezig hé ? Gelukkig maar, op tijd en stond wa bruuskeren kan absoluut geen kwaad, als ge u maar op tijd kunt beheersen !
t ignition is offline  
Oud 30 mei 2010, 20:20   #69
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flashheart Bekijk bericht
De nar van de Vlaamse politiek steekt een tandje bij. Ronduit beschamend!

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=DV2QRQR1
Dat Dedecker geen lammetje is weet iedereen. Dat hij hevig tekeer kan gaan is alom bekend.

Maar hier nu een dramatiek vanjewelste over uit spreken...
Als dat de tactiek is om uw tegenstrever politiek te verweren vind ik het eerder beschamend in omgekeerde zin.
De Prof is offline  
Oud 30 mei 2010, 20:26   #70
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Dat Dedecker geen lammetje is weet iedereen. Dat hij hevig tekeer kan gaan is alom bekend.

Als dat de tactiek is om uw tegenstrever politiek te verweren vind ik het eerder beschamend in omgekeerde zin.
Dedecker is bekend om zijn gebrul (en vooral gebral), en het is niet voor het eerst dat hij onder invloed van een zatte bui bezig is.

Als hij een respectabel debatavond zat binnenloopt, te laat, en iedereen begint uit te schelden, tja, .... dan moeten zijn aanhangers niet verschieten dat men hem serieus terug op zijn plaats zet.

Dit is geen dramatiek van jewelste. Het is gewoon even uitleggen wat kan en wat beter gemeden wordt. Laat Dedecker thuis zitten. Dat hij dan maar op zijn vrouw roept, hij heeft ze in het verleden ook regelmatig een paar rammel verkocht.
Oud 30 mei 2010, 20:26   #71
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, het gedrag dat Landyut daar vertoond, 'hij zei welke graad hij heeft in Judo, stem op mij want ik ben een piaske dat zich bedreigt voelt" is er ver over.
Idd, JMDD zou klacht moeten indienen tegen Landuyt.
filosoof is offline  
Oud 30 mei 2010, 20:30   #72
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t ignition Bekijk bericht
Liefst volledig citaat opnemen a.u.b.

We zijn niet allemaal even beheerst en intellectueel bezig hé ? Gelukkig maar, op tijd en stond wa bruuskeren kan absoluut geen kwaad, als ge u maar op tijd kunt beheersen !
Dank je wel, geef mijn portie maar aan de hond.

Dedecker, Verreycken, Demey...

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2010 om 20:31.
filosoof is offline  
Oud 30 mei 2010, 20:34   #73
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat hij dan maar op zijn vrouw roept, hij heeft ze in het verleden ook regelmatig een paar rammel verkocht.
Is daar iets van aan?
solidarnosc is offline  
Oud 30 mei 2010, 20:37   #74
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als ie effectief zat was dan heeft hij enorm veel geluk dat niemand er videopnames van heeft gemaakt want bon anno 2010 is pas iets gebeurd als daar opnames van bestaan en het op youtube staat. Nu er zouden wel klankopnames van bestaan maar daar ben je niet al te veel mee.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 mei 2010 om 20:37.
solidarnosc is offline  
Oud 30 mei 2010, 20:40   #75
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dedecker is bekend om zijn gebrul (en vooral gebral), en het is niet voor het eerst dat hij onder invloed van een zatte bui bezig is.

Als hij een respectabel debatavond zat binnenloopt, te laat, en iedereen begint uit te schelden, tja, .... dan moeten zijn aanhangers niet verschieten dat men hem serieus terug op zijn plaats zet.

Dit is geen dramatiek van jewelste. Het is gewoon even uitleggen wat kan en wat beter gemeden wordt. Laat Dedecker thuis zitten. Dat hij dan maar op zijn vrouw roept, hij heeft ze in het verleden ook regelmatig een paar rammel verkocht.
't is maar wat je graag gelooft.

Ik spreek me niet uit over de feiten, want ik was er niet bij.
Maar dat wil zeker niet zeggen dat ik alles blindelings geloof wat de klagers zeggen.
Jij blijkbaar wel.
De Prof is offline  
Oud 30 mei 2010, 20:46   #76
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Als ie effectief zat was dan heeft hij enorm veel geluk dat niemand er videopnames van heeft gemaakt want bon anno 2010 is pas iets gebeurd als daar opnames van bestaan en het op youtube staat. Nu er zouden wel klankopnames van bestaan maar daar ben je niet al te veel mee.
als iemand de orde verstoort laat je hem verwijderen door de securiteit of de politie.
Er is in deze geen enkele "onafhankelijke' die een uitspraak of vaststelling gedaan heeft.

Zonder bewijzen, noem ik heel het voorval gewoon wat verkiezingspropaganda

Laatst gewijzigd door De Prof : 30 mei 2010 om 20:48.
De Prof is offline  
Oud 31 mei 2010, 07:29   #77
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zou het kunnen zijn dat jouw woordje "regelmatig" een overdrijving is ? Want dat zou niet proper zijn. Dat zou even erg zijn als het onbetamelijk gedrag van de brulkikker zelf.

Daarom is het eigenlijk gepast om linken te plaatsen bij dergelijke beschuldigingen.

Ik herinner we wel dat eens in de krant stond dat Dedekker een dronken student in Gent, die wat te ambetant deed, uit een kaffee gesmeten heeft en wat lappen verkocht.
Ik heb daar geen link van. (en hiermee geef ik duidelijk aan dat ik geen "waarheden" verkoop, maar ook vermoedelijk geen leugens).
Dat van zijn vrouw, heeft ook in een krant gestaan, maar dan niet "regelmatig", maar wel mogelijks één keer.

Ik praat daarmee gewelddadig gedrag helemaal niet goed. Voor mijn part zou eender wie die veroordeeld wordt voor ook maar het minste fizieke geweld, zijn burgerrechten voor een legislatuurtijd (4, 5, 6 jaar) mogen verliezen.

En idem dito voor iemand gratwiet te beschuldigen van gebruik van fiziek geweld.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 31 mei 2010, 12:19   #78
Flashheart
Lokaal Raadslid

Flashheart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is geen alleenstaand incident. Als Dedecker zich wil profileren als een baken van geloofwaardigheid, witte handen-politiek, etc. en de schandalen en schandaaltjes rond zijn publiek figuur zijn al niet meer op één hand te tellen, dan is dat politiek relevant.
Oud 31 mei 2010, 12:23   #79
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Ik ben achteraf in alle stilte naar huis gegaan', zegt Landuyt. 'Ik voelde me niet meer veilig, want de sfeer was grimmig. Dedecker had tijdens het debat al dreigend gezegd welke graad in judo hij nog behaald heeft.
OMFG

Wat een bende mietjes bij elkaar. JMDD zegt in duidelijke klare taal waar het op staat en de rest van de politici zijn gechoqueerd. Triestig.
Savatage is offline  
Oud 31 mei 2010, 12:25   #80
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
OMFG

Wat een bende mietjes bij elkaar. JMDD zegt in duidelijke klare taal waar het op staat en de rest van de politici zijn gechoqueerd. Triestig.
Het is de perfecte weergave waarom zo weinig mensen nog stemmen op de SPa en er zoveel mensen van walgen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be