![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft trouwens al enkele jaren gelden in de Humo gezegd dat hij Vlaams-nationalist was. Dat is een gen, je kunt er tijdens strijden maar flaminganten volgen vroeg of laat weer den Grooten Leider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() wees niet bevreesd, vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() S. Bracke speelt gewoon verder. Hij was deze morgen op "één" heel duidelijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik stuur door wat ik wil,heb je er bezwaar tegen? SLA MIJN TOPIC DAN OVER De muggenzifters en pilarenbijters zijn op pad ------------------------------------------- 2 joden staan te pissen in een urinoir op de Groenplaats Plots vraagt de ene jood aan de andere - "Zeg,ben jij ook besneden door die schele rabijn?" Neen zegt de andere, waarom ? Omdat je al een kwartier in mijn schoenen staat te pissen ------------------------------------------------------- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Daar weet ik alles van vanuit een goede bron Zal één van de dagen mijn verhaal is doen - he Alberke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bracke heeft 6 tenen aan 1 voet Weer een leugen zekers? Vraag het maar eens na |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het meervoud van vlaag is vlagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup dat is een leugen. Hij heeft er 4 aan elke voet. Wat die leugen echter zou moeten bewijzen blijft natuurlijk een raadsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, man, man, wat heeft dat er nu mee te maken?
![]() |
#72 |
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, dan schrijft ge nog dat die vlaams-nationalistjes , niet gelijk gekken , constant vlaggenzwaaien maar in vlagen en dan is het nog niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval is jouw supergeheime informasie over de nva en over Bracke, dat je hier uitbracht op 30 mei, nog steeds niet uitgelekt in de Vlaamse pers.
Integendeel: je ziet en je leest overal dat het Vlaams Strikse wel degelijk verder 'speelt' in de kieskampanje. Dat, mijn beste onvriend, maakt jou tot een grote blaaskaak. Je beroepen op bronnen van het Blok .... laat me niet lachen. Maar in dat kaffee waar men je dat wijsgemaakt heeft, en waar jij blijk gaf van een kinderlijke naïviteit, daar zijn ze sedertdien al ononderbroken aan het bulderlachen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Het wordt hoe langer hoe gekker. |
|
![]() |
![]() |