![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar er zijn minder Franstaligen.
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
overschat uzelf toch niet zo Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2010 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En onafhankelijkheid is niet eens het thema van de NVA. Maar het is tof als stok achter de deur. Als Belgie wil voortbestaan kan dit NIET onder het huidige bestel. Altijd zullen er wrijvingen blijven over het stuk beleid dat NIET is overgebracht naar de regios. We willen best nog sociale zekerheid verschaffen aan het zuiden, maar die zal transparant moeten zijn, en ze zullen daar dringend hun beleid moeten aanpassen. Voorts ben ik zijn gekak zowat beu aan het worden. Ik wil best over dingen inhoudelijk debatteren, maar flauwekul wil ik niet meer inhoudelijk bestrijden. Natuurlijk zie jij mijn antwoord waar hij in debat is met een ander, en ik had me niet moeten moeien, maar zijn oneerlijkheid zat me even hoog.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 6 juni 2010 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat de Europese staten doen als Vlaanderen zich afscheidt, dat zal vooral afhangen van welke grote banken met Belgisch schuldpapier zitten. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ot: 6.8% lijkt me realistisch, ik hoop wel dat Brems haar zetel gaat halen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad maar Dewever zal met de Franstaligen moeten spreken en dat heeft hij liever niet! Het zal spanningen creeren maar het MOET!
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
B/ Als deze kristallenbollenkermis nu toch op de 13e zouden bewaarheid worden doet Fieseler zijn barak dicht voor de 14e wegens "gesloten wegens dronkenschap". Want: 1/ Piper Heidsick voor de knappe overwinning van de NVA 2/ een Veuve clicquotteke of twee voor de onwaarschijnlijke prestatie van het VB Maar een traantje wegpinken voor het stranden van LDD hoort daar uiteraard ook bij.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juni 2010 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Liever niet ? Waar haal je dat? Geen probleem in 2007 geen probleem nu
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, met de huidige peilingen strandt PS op 20 zetels (status quo met 2007), en haalt de N-VA er minstens 22 en potentieel 25 (hangt van de kiesdrempels af).
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |