![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
OMDAT het VTM is OMDAT het sucks maar VOORAL omdat mensen worden vernederd, gemanipuleerd, opgelicht, ... met slechts één enkel doel : de no-life voyeurs te entertainen met een FREAKshow en de adverteerders ten dienste te zijn. Kwaliteit? U wouldn't know it if it would bite u in the bollocks. Dan nog 10.000 X liever den Huysentruit. Daar leer je eventueel nog iets van. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Twee keer hetzelfde non-argument.
Citaat:
Citaat:
Hoe weet jij dat allemaal ? Ik dacht dat je het niet volgde. Of is het, zoals bij een ander forumlid die zijn gal spuwde maar achteraf verklaarde dat hij het nooit gezien heeft, enkel maar van horen zeggen ? Sorry, maar je argumenten zijn bijgevolg te klasseren onder: - het is VTM, en daar kijk ik niet naar basta en - ik heb horen zeggen dat... zonder uiteraard dit te kunnen staven. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijks de laatste reeks. Wat een kutprogramma
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Misschien op het werk al eens gehoord als ik met een half oog in een boek zat en een half oor naar de collega's luisterde of in een metro in een kop van een artikel zien staan of zo. Maar programma nooit gezien, nooit een naam gehoord, geen idee hoe dat programma in een zit. Geen artikels over gelezen. Rien de knots. Zijn bestaan zal misschien een paar keer het mijne beroerd hebben zonder dat ik het door had tot me op het werk vorige week iemand vertelde dat de winnaar bij me in straat woonde.
Het gebeurd me wel meer dat mensen me als een curiositeit beschouwen : laatst kwam iemand niet meer bij omdat ik Bikkenbergs niet kende. Ondertussen weet ik zijn fabriekske zijn en alles maar tot voor kort ... . Nu ik eraan denk : weet niet of het dat kookprogramma was of een ander maar heb wel eens een artikel gelezen of hier op het forum van een restaurant in Halle dat van naam moest veranderen. Misschien had het een met het ander te maken. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
en dan komt er weer iets anders.
Wat hebben we nu al gehad? Robinson, Lover(fuck)Island, BB,Huis bouwen , resto uitbaten, Straks : "tanden poetsen, gat afvegen, neus peuteren, ... Kiko nog enkele ideeën voor een "goed" programma? |
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
ok ok ik had er dus wel al van gehoord
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Schokerend! ongezond! onverantwoord! marginaal! Ideaal voor de VTM |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
Maar moest die documentaire op Canvas of de BBC zijn, zou het plotseling een "indringende, rauwe weergave van de consumptiemaatschappij zijn."
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
|
Citaat:
Jij bent het type dat eerst snel kijkt op welke zender een bepaald programma gespeeld wordt, om op basis daarvan een oordeel te vellen, ook al heb je het programma simpelweg niet gezien. Intellectueel oneerlijk noemen ze zoiets. Ook de termen "subjectief" en "vooroordeel" komen in me op. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pas op op VT4 just hetzelfde en op de VRT is het soms al niet veel beter, het heeft niks met snobisme te maken, ooit maakten ze relatief goeie programma`s op VTM, maar die tijd is ondertussen toch al ... pfff. meer dan 10 jaar geleden denk ik... t zijn ook allemaal copy`s als je zo wat buitenlandse zenders volgt, of als je al eens op den vreemde op hotel gaat, dan weet je al wat volgende seizoen op de VTM of VT4 of in extremis op de VRT te zien gaat zijn... Originaliteit mensen, maak eens iets Vlaams, terug degelijke Vlaamse fictie, actualteit en drama of ja waarom niet ook een of ander dom spelleke om de massa te entertainen, maar blijf origineel. Hoe moeilijk kan dat zijn om eens met ne man of 10 te brainstormen en eens iets goed en origineel te brengen. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |