Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2004, 10:00   #61
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Mijn God, jij bent niet normaal kerel.

Jij stelde een vraag en je vroeg of ik enkel met ja of nee wou antwoorden.

Mijn antwoord was ja maar een ja alleen kon ik niet geven omdat ik met jou stelling niet zo zwart/wit akkoord ging. Als jij dat geen ja vind is gewoonweg zielig en je maakt je echt belachelijk nu.
Als iemand je een stelling voorlegt die met JA of NEE kan beantwoord worden, dan antwoord je met JA of met NEE, niet met JA, MAAR...

De vraag was of een bepaalde stelling MOGELIJK was en het antwoord daarop is "JA, ze is mogelijk" of "NEE, ze is niet mogelijk". Er is geen tussenoplossing: een stelling kan niet "een beetje" mogelijk zijn.
Tja in dit geval dus wel kerel vandaar dat ik met ja....heb geantwoord. In ieder geval heb ik geantwoord en hoe langer je dit gaat ontkennen hoe meer belachelijk je jezelf maakt, dus zou ik zeggen doe gerust verder hoor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 10:19   #62
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Als slagroom op de taart heb ik toevallig op een andere topic dit gevonden van onze lieve Raf. Dit is wat hij post als reactie naar iemand anders.

Citaat:
Is dat de beste repliek die je kon bedenken? Weet je niet wat "yep" betekent? Da's dan spijtig...
Fantastisch!
Beter dan Geert Hoste ben jij! Ik lach me echt kreupel.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 10:22   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft DAT in vredesnaam met DEZE discussie te maken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 11:12   #64
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Achterhaald door wie? Door de propagandamachine van het Racistisch Blok? En dat is relevant, omdat ... ?
Chahdortt Djavann een Vlaams Blokster? Lees eens haar boek "Weg met de sluier", waarin ze geen spaander heel laat van wat zij noemt "de jodenster voor vrouwen". Ook Ayaan Hirsi Ali zegt verhelderende dingen, [size=6]je moet het wel willen lezen natuurlijk.[/size]

Hoe zit het in Nederland? Vaak hoor je zeggen dat meisjes vrijwillig en met volle overtuiging een hoofddoek dragen. Doen ze dat wel vrijwillig of staan ze ook hier onder druk?
Hirsi Ali: Dat is juist de paradox van de onderdrukking. Ik denk dat die vrouwen heel vaak worden blootgesteld aan druk vanwege imams en hun religieuze ideeën. Er wordt hen ingeprent dat wie zich niet aan de religieuze regels houdt, hel en verdoemenis wacht in het hiernamaals. Van zodra iemand dat ook echt gaat geloven, en dit wil vermijden door een hoofddoek te dragen, dan zegt ze inderdaad dat ze het vrijwillig doet. Maar meestal zit achter die vrijwilligheid een hele psychische onderdrukking en angst. Kijk, de plicht voor vrouwen om een hoofddoek te dragen komt voort uit het volgende: wanneer je je als vrouw niet bedekt dan kijken de mannen naar je en verlangen ze naar je. Als je dan verkracht wordt dan is het je eigen schuld. Je moet er als vrouw dus voor zorgen dat mannen niet zondigen en daarom moet je je bedekken.

Het is dus steeds de schuld van de vrouw?
Hirsi Ali: Ja. En in de seksuele moraal wordt veel moslimjongens geleerd dat ze nooit schuldig zijn. Iedere vrouw die niet bedekt is, is een potentieel lustobject die je zomaar kan grijpen. Als je in die moslimlanden onbedekt rondloopt dan krijg je onmiddellijk mannen achter je aan die je betasten. Jongens wordt in die landen geen zelfbeheersing aangeleerd of hoe ze met hun eigen seksualiteit moeten omgaan. Waardoor ze zich voortdurend als geitebok gedragen.
Oud 26 mei 2004, 16:34   #65
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft DAT in vredesnaam met DEZE discussie te maken?
Niet wakker van blijven..dit is een ILWILL's nobrain reactie..de topic om de twee voet verkrachten...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 12:40   #66
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Het Oostenrijkse ministerie van Onderwijs heeft verklaard dat het dragen van hoofddoeken in scholen grondwettelijk beschermd is. Volgens het ministerie is het "een deel van het recht op vrijheid van godsdienst en kan het niet door school- of gedragsregels beperkt worden." Aangezien dit in de Grondwet is vastgelegd, zal er geen speciaal 'recht op het dragen van een hoofddoek' in de wet worden opgenomen.

De zaak kwam aan het rollen nadat een school in de stad Linz een leerlinge wegens het dragen van haar hoofddoek, wat in strijd was met de schoolregels, de toegang tot de klas ontzegd had. De onderwijsinspecteur van de deelstaat Oberösterreich had al eerder besloten had dat een dergelijke regeling niet toegestaan was. De regering heeft deze beslissing nu bevestigd.

Een woordvoerster van het ministerie verklaarde in een radio-interview dat de regeling voor alle scholen geldt. Private scholen hebben echter het recht leerlingen te weigeren, waardoor een Katholieke school nog altijd slechts Katholieke leerlingen hoeft aan te nemen, die uiteraard geen hoofddoek dragen.

De reactie van het ministerie werd gedaan op verzoek van de Islamitische gemeenschap in Oostenrijk.
Halleloeja!! Laat die menskies toch een hoofddoek dragen als ze dat echt willen. Iedereen zijn eigen stijl, leer er mee leven.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be