![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze had een kathedraal van een lichaam. Iets waarvan elke gezonde man kan dromen ! En dan nog in een spannend mooi uniform...Ze kloeg er wel over dat de gevangenen voortdurend naar haar floten. Uiteindelijk heeft ze een andere en betere job gevonden. Gevangenen zijn ook maar mensen ; vrouwelijke cipiers ook. Als die laatsten nu compassie krijgen en eens goed gaan neuken...et alors? Ze kunnen er alleen maar allebei deugd van gehad hebben zeker ? Laatst gewijzigd door Boduo : 1 juli 2010 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sommigen leven enkel nog in fantasie, als je daar dan als vrouw met je kont gaat draaien en zelf te labiel bent om je gevoelens te controleren dan ben je gewoon verkeerd bezig. In 't bazaarke achter de hoek vragen ze ook volk hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over kont draaien en/of labiel zijn ! In bepaalde omstandigheden gaan je gevoelens bóven je verstand. Ik ben alleszins oud genoeg om d�*t te weten. Jij misschien niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbovenop vind ik het jammer dat u geen sterk genoeg argumenten hebt, en mij onderuit moet proberen te halen om u mening enigzins wat kracht bij te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werkelijkheid ligt hier vér van hoor ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beetje zelfcontrole is op zijn plaats als je voor dit soort beroep kiest. Als je jezelf ietwat kent, en eerlijk bent, en weet dat u niet zeker bent hiertegen gewapend te zijn, dan moet je een andere job kiezen. Dat is helemaal geen schande, of helemaal geen gebrek bij die persoon of zo, misschien zelfs integendeel. Maar gewoon zelfkennis. Kan je het niet, zoek iets anders, maar laat je niet in met problemen die je het hoofd niet meer kan bieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je hiertegen gewapend bent, weet je alleen na een periode gewerkt te hebben in zo'n gevangenis. Die (zeer mooie) vrouw waarover ik het heb, heeft een ander beroep gekozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Minister
|
![]() Ja
Citaat:
Gevoelens zijn niet dwangmatig, je kan kiezen om er niet op in te gaan. Al is het maar door ervoor te zorgen dat je niet meer met die gevangene in contact komt. Zal ik u eens een vergelijkingetje maken? Als je een getrouwde persoon bent kan je ook gevoelens voor iemand krijgen, misschien zelfs op het werk, MOET je dan je partner bedriegen? Of heb je een keuze? Het is maar een gevoel, nietwaar? Citaat:
Laatst gewijzigd door plakker : 2 juli 2010 om 08:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ongeveer zien die eruit ja.
Maar dan gewoonlijk een 90 kilo zwaarder. En met een iets grotere snor dan Turkse vrouwen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 2 juli 2010 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die cipierinnen zijn blijkbaar allemaal Ex-Miss-Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Als dat waar is, gaan die mischien met opzet in het gevang werken, wetende dat de mannen daar met de tijd minder moeilijk zijn ? Toen ik mijn legerdienst deed, in 1978, waren er ook zo een paar vrouwelijke boeffers, echt ruige monsters, lelijk, vet, behaard, al wat je wil, en hopeloos op zoek naar een man. Eéntje was minder mottig, maar dat was de privé-secretaresse van de kapitein, die volgens mij nog wel andere zaken deed dan de papieren in orde houden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |