![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Het zou natuurlijk ook kunnen dat er voor een draagmoeder werd gekozen om het figuurtje van zijn jeugdige vriendin Irina Shayk, tevens lingeriemodel, niet te verpesten.
Enfin, is ook maar een plausibele suggestie die ik in de roddelpers heb gelezen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zou bijzonder dom van haar zijn. Alle, haar eigen genen laten uitdoven, en opdraaien voor andermans/vreemde genen gewoon om je lijntje te sparen? En vanwaar toch die fabels dat vrouwen hun lijntje verliezen bij zwangerschappen? Ik ken vele vrouwen die nog een prachtige lijn hebben ondanks de vele kinderen die ze kregen. Mijn tante's van 50-60 jaar met allen 2 drie tot 6 kinderen hebben allen nog een lijntje van een model. Het is zo dat alles wat slap is na de bevalling, maar alles komt terug strak hoor. Of het moet zijn dat zij zichzelf beginnen vetmesten, maar da's dan hun schuld en niet van de zwangerschap. En ik denk dat vrouwen meer angst mogen hebben van de menopauze die ze nooit zullen kunnen tegenhouden. Dit kan ook inhouden dat vrouwen hun mooi lijntje verliezen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares about them?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...De Standaard,...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is al verknoeid. De grootmeester is nu op weg om NRC te vernielen. Nota bene de krant die artikels had in DS die nog wat te lezen waren. Maar dat moet nu ook stuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SZ wel... pensioenkas is itt Nederland een zwart gat in belgique.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier kon ik me niet meer houden, LOL!
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben een grotere snor dan Ronaldo.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die nu moesten trouwen, is hij dan Meneer of Mevrouw Appermont?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2010 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |