![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige Walen zijn best aardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou trouwens maar andere forumgebruikers beginnen kiezen om conflict mee te zoeken want bij mij zal je bitter weinig succesvol op het rode driehoekje kunnen klikken. Veel succes ermee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 juli 2010 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorsprong / religie Appelen /peren Hoezo "recht ontnomen"? Je mag dat gerust dragen, thuis, op straat , ... maar NIET op het werk, school, ... Daar tellen de (interne) reglementen. Voor iedereen dus ook(VOORAL) vor reli's Laatst gewijzigd door Cdude : 7 juli 2010 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Van pro-belgie naar pro-heel nederland geevolueerd.
Vind het ferm ![]() Maar nog steeds anti-vlaamse staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oei u vergist zich, het gaat hier over een subjectieve mening en niet over een feit. De hypocriet is degene die zich moeit en doet alsof hij inzit met de moslima's, dat zijn de pure hypocrieten.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 juli 2010 om 16:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergist zich. Dat is helemaal niet subjectief. En uiteindelijk komen we aan het "moei u niet" argument. Mooi zo. Maar u heeft gelijk, ik zal me niet meer moeien, het is het allemaal niet waard. Iemand die het niet wil inzien, zal het ook nooit inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
U bent degene die het niet wilt inzien en niet ik. Het individu bepaalt zelf wat het draagt en daar heeft niemand iets in te mengen. En al helemaal geen vlaming die zich totaal niet bekommert om de moslima's. Verre van zelfs. Bemoei u liever met uw vlaamse vrienden, danneels ofzo.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 juli 2010 om 16:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S.: De moslimvrouw beslist niet zelf wat ze draagt. Sommigen worden door hun man verplicht iets te dragen. En als de Vlamingen zich niet te moeien hebben met het gedrag van religieuze fundies in hun land, dan is het al ver gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() In deze draad gaat alleszins niemand van mening veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Dit wil niet zeggen dat je daarvoor iedereen moet straffen hé. De meerderheid draagt nog steeds de hidjaab uit eigen overwegingen. En dat durven de vlamingen wel eens vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Dat hoeft ook niet. Een wereld waar iedereen van dezelfde mening is, zou maar ne saaien boel zijn.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 juli 2010 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() ik dacht dat k&k plezant moest zijn. daarover heb ik mijn mening moeten aanpassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() en ook over cristiano ronaldo. ik wist niet dat het een jannet was.
Laatst gewijzigd door paaldanseresje : 7 juli 2010 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
En dus krijg je van die situaties waarin de ene moslima zegt dat er niets aan de hand is, de andere gewag maakt van groepsdruk; de ene niet-moslim die moslima's op hun woord gelooft, de andere meent dat ze staan te liegen uit vrees voor de sociale druk; weer een ander stelt dat de vrijheid waarop moslima's zich beroepen een vals, aangepraat idee is dat deel uitmaakt van een ruimere islamitische hersenspoeling, een tweede ziet er juist "echte" vrijheid in. Etc. Het zou zulke discussies alleszins ten goede komen als de discussianten zich bewust zijn van de vooroordelen en vooral de onzekerheden die aan weerszijden spelen. Het is verleidelijk om zeker van je stuk te zijn, maar meestal dient die zelfverzekerdheid toch maar om de onzekerheid te verbergen die er onmiskenbaar is wegens weinig wetenschappelijke bewijzen en veel grijs tussen het zwart en het wit. |
|
![]() |
![]() |