![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb in minstens twee andere berichten van me óók gezegd dat die man terecht voor geweld is veroordeeld. Ik heb alleen problemen met het zogenaamd racistische motief dat als verzwarende omstandheid wordt aangevoerd omdat die man tijdens de ruzie die voorafging aan die duw, zei dat het zijn land was en dat hij er geboren en getogen was. Kortom, dat die man voor geweld veroordeeld is, is prima. Dat hij een extra zware straf heeft gekregen voor vermeend racisme, hetgeen m.i. in het geheel niet bewezen is, gaat er bij mij niet in. En al helemaal niet als men ziet hoe veel zwaardere vergrijpen, nogal eens begaan door zogenaamde kutmar.., eh, nieuwkomers, veel lichter bestraft worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens volledig akkoord met je laatste zin.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik val toevallig op blonde vrouwen. Daarmee ga ik duidelijk en louter op het uiterlijk af. Ben ik dan een racist omdat bijgevolg roodharigen of brunettes, of godbetere, zwarten met kroezelhaar of kaalhoofdigen, niet dezelfde kansen maken bij mij? Men moet de zaken niet zo op de spits drijven door alles zomaar racisme te noemen. Die racismekaart wordt veel te vaak veel te snel getrokken en zorgt ervoor dat het begrip totaal uitgehold wordt en binnenkort van nul en generlei waarde meer zal zijn. Laatst gewijzigd door Akira : 14 juli 2010 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En we kennen nog steeds de oorzaak van de ruzie niet. Vreemd. Bewust "vergeten"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met zulk een opsomming van externe tekens van rijkdom en praal, zou eigenlijk zonde zijn U en uw Madam, Omwille van die exotische luxe en comfort, ook eens 100 % meer belasting te doen betalen. goe wete! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk veel ergere zaken dan dit feit door niet belgen gepleegd noemt men ook fait divers waarom dit dan niet?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een 'mep' geven is een fait divers.... Iemand onder een bus pogen te duwen niet! Op de politoe schieten met oorlogswapens is ook geen fait divers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Racisme?
Het went wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is de multiculboemerang die terugkomt, al decennia noemen jullie geweld van allahtonen fait divers wel dit is ook een fait divers en waarschijnlijk nog zelf uitgelokt ook!
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig voor hem waren het geen Angolese straten of winkels! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Wat moet iemand zo al doen bij jou om uit te lokken dat je haar onder een bus smijt? Het is maar dat de andere forummers daar dan rekening mee kunnen houden als ze op de bus staan te wachten. Je weet maar nooit dat jij er toevallig naast staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Again, hij heeft haar NIET onder een bus gesmeten !!!!
Laatst gewijzigd door Cdude : 12 juli 2010 om 17:38. |
![]() |
![]() |