![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Het is ook een goede generale repetitie om later de carrièreladder met succes omhoog te wippen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook mannelijke prostituees hoor.
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Overigens moeten we dringend af van het college-gecentreerd universitair onderwijs. De meeste colleges zijn overbodig. Vervang die door een kleiner aantal colleges met intensieve werkvormen in kleine groepen. Pendelen wordt dan misschien een aantrekkelijker optie dan op kot gaan.
Wat is overigens de limiet? Ik pendelde indertijd viermaal per week van Mortsel naar Brussel en was van thuis tot de hogeschool een uur en een kwartier onderweg. Er zijn al mensen die op kot gaan als ze op een halfuurtje van hun bestemming wonen. Voorzover ik weet wordt daar bij de toekenningscriteria geen rekening mee gehouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 13 juli 2010 om 18:08. Reden: Persoonlijke aanval |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Internet is wel handig. De universiteiten zijn er ook mee uitgerust, maar in sommige periodes is het aanbod te klein. Bovendien kun je niet met eigen programma's werken. Je bent afhankelijk van de software die erop staat. Ik heb indertijd analyses moeten maken met Atlas-ti en op mijn eigen prutscomputertje kreeg ik dat programma niet eens geïnstalleerd. Ik heb mijn opdracht uiteindelijk gemaakt op de computer van de vakassistente.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriendin van mij is verpleegkundige in Leucen. iedere dag op en af.
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Gucci handtasjes , auto , iPhone, Macbook, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het de studies niet zijn, dan zal er wel iets anders zijn dat te duur is en waardoor deze dames zich "verplicht voelen". Mensen doen waar ze zin in hebben, en hier geven ze nog plezier aan anderen, daar kun je niet tegen zijn. Naast hun vrijetijdsbesteding heb je inderdaad de stijging van onderwijskosten die ver van 'gratis' is voor de gemiddelde Belg. Maar ja, het opleiden van inwoners is geen prioriteit voor verkozenen gezien zelfdenkende werknemers teveel eisen stellen alsook teveel commentaar durven te hebben op de incompetentie van de gedropte vrienden van het kapitaal.
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe groot is Vlaanderen weer ???? gepamper ja ... dan ook ni klagen dat t u nen duit kost hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal prullekes, waarvan je je als werkende mens dan afvraagt hoe die "studenten", "werkelozen" en "jonge starters" zich dat kunnen permitteren, ...
Niet uit jaloezie,al die spullen die hier genoemd worden, kan ik hebben als ik ze al zou willen. Alleen weet ik wel wat die dingen kosten, en weet ik bijgevolg ook dat veel van die zaken voor een student/studente zonder bijverdienste of goed sponsorende ouders bijna onmogelijk zijn... 1 van die zaken, maximum 2, maar uit ne mini cabrio stappen met een gucci sjaksosj, dure kleren aan terwijl er ne macbook pro op de achterbank blijft slingeren en madamme met haren iphone haar facebook profiel aan het updaten is, ... terwijl je nog studeert tsja.... Dan is pa ofwel heel bemiddeld en zot genoeg om dochterlief dat allemaal te geven ofwel heeft de jonge dame een andere geldbron "aangeboord" |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Welk verschil is er eigenlijk tussen 'nymfomanie' en 'prostitutie? Het is net hetzelde, behalve dat het 2e voorstel meer opbrengt. Nml: . Ik ben 'Doctor' geworden met behulp van ... mijn 'kut'!!! ![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf had het makkelijk, half uur trein (stage) of fietsen, maar niet iedereen heeft die luxe. Anders was het toch ook trein geworden, springuren of niet, Pa en Ma hadden dan wel gezegd, blijft daar dan maar in de bib of eender waar wachten he. Wat we overigens ook deden, als we met de fiets waren, ... 2 uur tussen lessen in, ... cafetaria of de cafes onveilig maken, ge denkt toch niet dat die die op kot zaten ondertussen gingen studeren zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en voor studentjes moet dat dan onoverkomelijk zijn en gepamperd worden ??? ach kom ... laat ons gemeenschapsgelden voorbehouden voor de mensen die die nodig hebben hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Let ook op dat de lesuren van studenten zeer onregelmatig zijn. Dat is dus in de praktijk niet te doen. Een kot huren is stukken goedkoper dan de dagelijkse reis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Enne, w'as da? ![]() Mijn grote wordt zo geschat op 1, 88 m²... en jij; ben jii ook zo één grote 'mensch'? ![]() Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 13 juli 2010 om 18:10. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
|
![]() |
![]() |