![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doe Uw ogen trouwens open, ge zult in de steden genoeg arabische opschriften zien. Zelfs hier in Maaseik kan ik U plekjes aanduiden met de leuke 'halal' vermelding en van die rare tekens die ik niet kan lezen.
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kwestie dat elke vlaming weet waarover het gaat ![]() Overigens vraag ik me af waar u die arabische opschriften ziet? Pittabar?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 juli 2010 om 19:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ben de eerste om hen te wijzen op hun eigen hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij komt hier niet op voor jouw taal. Jij komt hier op tegen iets, niet voor iets. Maar zeg eens, waar worden hier jouw taalrechten geschonden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar staat ons Vlaanderen tegenover, waar men nauwelijks nog respect kan opbrengen voor de eigen dialecten, en van waaruit men de drie landstalen in België verwerpt als een verkwisting. 't Is een schoon nationalisme dat dom-rechts staat te verdedigen. Een positieve invulling van het flamingantisme moet je er niet gaan zoeken.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 juli 2010 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mocht daar geen Duits, Spaans, Italiaans, Berbers, Portugees, Pools, Grieks, Turks, Lingala, Fins, ... bij? Dat zijn allemaal talen die hier in Brussel vaak genoeg worden gesproken, en ik begrijp dat vele van mijn stadsgenoten zich gediscrimineerd voelen. Wég met Massimo Dutti! En uiteraard wég met Filip de Selectief Verontwaardigde.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest: zie mijn vorige bericht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En geef toe: als dát geen centrumstad is, wat is dat dan eigenlijk wél?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu specifiek dat Arabisch alfabet betreft: het duurt ongeveer een maand om te leren welk symbooltje nu precies met welke klank overeenstemt. Voor het begrijpen van wat geschreven is, kan je je gemakkelijk behelpen met een woordenboek en/of een taalgids voor toeristen (serieus, zulle). Volgens mij kan je zo'n hulpmiddeltjes in elke bibliotheek van een beetje omvang raadplegen. Na ongeveer twee uur proberen, slaag je erin zo'n tekentjes foutloos op een papiertje over te schrijven. Je kan ook een lei en een griffel gebruiken. Een *ahum* échte "Vlaamse Polyglot" hoeft zich door niets te laten intomen, integendeel zelfs. Hoe méér talenkennis, hoe liever. Of niet soms? Mijn gedacht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 juli 2010 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 18 juli 2010 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als U in pakweg Cairo op de etalage van een boetiek een vlaamse tekst ziet hangen roept U op de uitbater te stenigen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De propaganda van het VB is om af te breken, niet om serieus te nemen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 juli 2010 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Neen, dat is die van U. Ge zijt weer dingen aan het door elkaar gooien.
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Maak dat de kat wijs.
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-2x Marokkaanse drogisterij.
![]() |