![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de andere helft liever niet bij Nederland wil, betekent niet dat ze hen gelijk een 'stoemp op z'n bakkes' willen geven. Misschien is dat zoals u denkt, maar ik geloof niet dat de meeste mensen zo gewelddadig zijn. Ook Nederlanders niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zegt hier over de Belgen ook dat ze corrupt zijn. Uiteindelijk klopt er van die vooroordelen niet zoveel. Eigenaardig zeg, dat men datzelfde vooroordeel over elkaar heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet Txiki gelijk geven: deze draad ging over een interessant onderzoek en is intussen verzand in moddergooien tussen Nederlanders en Belgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan allemaal best zijn.... maar liever een Fransman,, Antilian, Nigeriaan, Duitser.... Maar AUB geen Hollander!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet best dat dat moddergooien begonnen is toen Vuvu Zela mij aanmaande dit forum te verlaten, en ik dat niet 1-2-3 pikte. En ondanks alles ben ik toch beleefd gebleven, in tegenstelling tot anderen die we zouden kunnen noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...hte-plaag.aspx
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had er Jood neergezet en je had jezelf gelijkgesteld aan de makers van de Holocaust. Puur, puur racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw punt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rustig blijven, ik weet dat de Joden in Nederland/Amsterdam belaagd worden... dat zegt veel over jullie.... maar hier in Antwerpen hebben we niks tegen onze Joodse medeburgers... Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 24 juli 2010 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() dat oplichterij eigen is aan de nederlandse cultuur,en dat weet je best wel
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat vreemd dat dat beeld enkel in Vlaanderen bestaat, en niet in de rest van Europa. Dit beeld bestaat overigens wel over België en Italië. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 24 juli 2010 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Ik meen te weten dat de Joden niet meer zo gek zijn van Amsterdam.... nadat ze belaagd werden door Nederlandse jongeren... Zo erg dat ze zelfs lok-Joden moeten inzetten...
Dan prijs ik de Antwerpse Of Brusselse Jood veel gelukkiger... De haat tegen Joden is minder in bv Brussel, dan bv Amsterdam... en dit zijn geen grootstedelijke problemen.... Brussel is immers dubbel zo groot als Amsterdam.... En geweld tegen Joden is bij ons onbestaande! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 24 juli 2010 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar ook nederlanders zijn veelvuldig slachtoffer van hun eigenste oplichters in die mate zelfs dat het financieel interessant is om er er een programma over te maken http://www.opgelicht.nl/
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|