Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2010, 01:00   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Je vrouw is anders mooi genoeg om niet saai te worden.
Ik zal het complimentje doorgeven.
Oud 2 augustus 2010, 01:20   #62
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik zal het complimentje doorgeven.
Doe babs gerust mijn complimenten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 02:18   #63
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ehm... nooit wc-papier in huis?
Een kapotte fles is milieu vriendelijker.
Oud 2 augustus 2010, 02:24   #64
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Een kapotte fles is milieu vriendelijker.
Gestoord!
Oud 2 augustus 2010, 07:39   #65
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Even wat anders..

Check wat mijn vriend kan

http://www.youtube.com/watch?v=sB14ElbHo60

Wat kan jullie vriend/vriendin?

Ik heb ene keer t klaverblad meegedaan, met eene in ne fiat uno, ... da was pas gestoord, t leek wel of dien auto ging plooien, en toch bleef m in den bocht, maar t was echt op t randje.

Nen andere die ik ken deed dat overigens met nen Trans-Am, ... ik heb die zijn banden gezien achteraf,... die heeft daar ook hoeresjans gehad, voor t zelfde geld, rijd ge uw banden daar kapot en dan weet ge niet waar dat ge uitkomt.

Een paar gasten van t school zijn trouwens op da zelfde klaverblad de vangrail ingegaan, ... en er zijn er daar al meerdere gesneuveld.

Dan ook eens de vangrail ingegaan met ne maat van mij, gelukkig niet zo erg we konden nog bollen, ... maar dat was wel een serieuze spin dat we daar gemaakt, hebben...

Met een andere totaal geflipte figuur hebben we dan eens nen auto opgeplooid op zijn speelwei, ... Ne handfrein optrekken op nat gras als ge een goei 50 per uur rijd, is een bijzonder slecht idee.... Wel ne geweldigen trip dat ding bleef maar draaien tot er iets in de weg stond...

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 2 augustus 2010 om 07:53.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 07:44   #66
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Volgens een motorrijder die zelf niet meedoet aan de races, zouden de deelnemers perfect de uren kennen van de ploegenwissels bij de lokale politie en van die periode gebruik maken om hun races te beginnen.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=3T1GAKVD
Die gasten weten inderdaad zeer goed met wat ze bezig zijn, ... een van de gasten die ik ken die zicht met wel meer "rare" dingen bezig hield had de lijst met politie patrouilles en hun routes, ...
Oud 2 augustus 2010, 07:59   #67
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die gasten weten inderdaad zeer goed met wat ze bezig zijn,
En die kunnen dus raden wanneer er een koerierdienst met een aan die dienst inherente snelheid plots het ovaal van Wippelgem oprijdt ?

En dan achteraf weer komen zagen dat er te weinig geïnvesteerd wordt in de veiligheid van motorrijders.
Oud 2 augustus 2010, 15:49   #68
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
En die kunnen dus raden wanneer er een koerierdienst met een aan die dienst inherente snelheid plots het ovaal van Wippelgem oprijdt ?

En dan achteraf weer komen zagen dat er te weinig geïnvesteerd wordt in de veiligheid van motorrijders.
Nee dat kunnen ze niet, dat is ook de reden waarom er af en toe zo eens een in den decor hangt.

Dat en technisch falen natuurlijk, als ge met uw knie op de grond ligt, op ne motto of ge uwen auto in den bocht drukt met een snelheid waarbij ge voelt dat hij wil uitbreken, dan mag er niks verkeerd gaan.

De motards die daar hun leven gelaten hebben begin jaren 90 , toen het daar berucht en beroemd voor was...
Oud 2 augustus 2010, 15:52   #69
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Even wat anders..

Check wat mijn vriend kan

http://www.youtube.com/watch?v=sB14ElbHo60

Wat kan jullie vriend/vriendin?
Kevlar Jeansbroeken zijn dan toch nog wel een pakje ruiger.

http://www.youtube.com/watch?v=t_8A8...eature=related
Oud 2 augustus 2010, 16:24   #70
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Kevlar Jeansbroeken zijn dan toch nog wel een pakje ruiger.

http://www.youtube.com/watch?v=t_8A8...eature=related
Fantastisch, die broek is nog heel als de benen er inzitten als worstjes en het bekken van de drager meer weg heeft van een gevallen glazen bokaal met spaghettisaus.
Leuk toch, als de hulpdiensten de geaccidenteerde niet van't wegdek moeten schrapen en/of spoelen.

Laatst gewijzigd door maddox : 2 augustus 2010 om 16:25.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 07:38   #71
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fantastisch, die broek is nog heel als de benen er inzitten als worstjes en het bekken van de drager meer weg heeft van een gevallen glazen bokaal met spaghettisaus.
Leuk toch, als de hulpdiensten de geaccidenteerde niet van't wegdek moeten schrapen en/of spoelen.
Jaren geleden kwam er zo eens een kennis met een gelijkaardig verhaal naar huis,...

Die mocht tijdens haar stage zo eenen uit zijn motopak lepelen , ja veel vaste stukken zaten daar niet meer in, zo goed als alle botten gebroken, kom just a pooh of mushy goo...

Maar t strafste qua human waste verhalen, kwam toch van ne pompier,... ja ge geraakt met die mannen aan de klap en na een poosje blijkt toch dat lijken die al een poosje op zolder hangen "rijpen" er toch echt wel niet smakelijk uitzien, ... zelf niet voor gasten die bij wijze van spreken wekelijks in aanraking komen met de dood, of mensen opruimen die er niet echt gezond uitzien.
Oud 3 augustus 2010, 07:59   #72
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Jaren geleden kwam er zo eens een kennis met een gelijkaardig verhaal naar huis,...

Die mocht tijdens haar stage zo eenen uit zijn motopak lepelen , ja veel vaste stukken zaten daar niet meer in, zo goed als alle botten gebroken, kom just a pooh of mushy goo...
Ik heb mijn Ex-schoonbroer/motaar bijna een draai rond zijn oren verkocht. Ik heb ook mijn kilometers op 2 wielen en een motor gemaakt...

Meneer kwam in vol pak mijn zus thuisbrengen in hotpants en nylon panty, dan had ik toch even "potvolpuistjes, 't is maar 20 minuten rijden, ik had wel even met de auto op en neer gereden hoor".

Ik huiver bij't gedacht alleen al. Met een CBRr 600 , en vol hormonen, en dan een passagier zonder de juiste uitrusting, wat als er iets gebeurd. bij 120 km/u onderuit gaan, 50 meter verder schuiven en stoppen tegen de vangrail.
Eens vloeken omdat je hand pijn doet, je kont warm aanvoelt en je voor €500 nieuwe kleren kan gaan kopen (aftrekbaar van de belastingen). Maar dan je partner als 100 meter stoofvlees en schaafwond bij elkaar mogen vegen...

Citaat:
Maar t strafste qua human waste verhalen, kwam toch van ne pompier,... ja ge geraakt met die mannen aan de klap en na een poosje blijkt toch dat lijken die al een poosje op zolder hangen "rijpen" er toch echt wel niet smakelijk uitzien, ... zelf niet voor gasten die bij wijze van spreken wekelijks in aanraking komen met de dood, of mensen opruimen die er niet echt gezond uitzien.
Tof toch , (ex-)hulpdiensten mensen/militairen kennen. Zolang je het zelf niet meegemaakt hebt, is het "plezant gruwelijk".

Ikzelf heb helaas ook mijn ervaringen. De meest gruwelijke is wel die kwispel die de verkeerde 600V 100A lijn doorsneedt met een ongeisoleerde tang, op een stalen loopbrug. Verbrande mens ruikt echt als verbrand haar, verschroeid katoen en koteletten.

Laatst gewijzigd door maddox : 3 augustus 2010 om 08:01.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 08:33   #73
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn Ex-schoonbroer/motaar bijna een draai rond zijn oren verkocht. Ik heb ook mijn kilometers op 2 wielen en een motor gemaakt...

Meneer kwam in vol pak mijn zus thuisbrengen in hotpants en nylon panty, dan had ik toch even "potvolpuistjes, 't is maar 20 minuten rijden, ik had wel even met de auto op en neer gereden hoor".

Ik huiver bij't gedacht alleen al. Met een CBRr 600 , en vol hormonen, en dan een passagier zonder de juiste uitrusting, wat als er iets gebeurd. bij 120 km/u onderuit gaan, 50 meter verder schuiven en stoppen tegen de vangrail.
Eens vloeken omdat je hand pijn doet, je kont warm aanvoelt en je voor €500 nieuwe kleren kan gaan kopen (aftrekbaar van de belastingen). Maar dan je partner als 100 meter stoofvlees en schaafwond bij elkaar mogen vegen...

Tof toch , (ex-)hulpdiensten mensen/militairen kennen. Zolang je het zelf niet meegemaakt hebt, is het "plezant gruwelijk".

Ikzelf heb helaas ook mijn ervaringen. De meest gruwelijke is wel die kwispel die de verkeerde 600V 100A lijn doorsneedt met een ongeisoleerde tang, op een stalen loopbrug. Verbrande mens ruikt echt als verbrand haar, verschroeid katoen en koteletten.
Er zijn leukere manieren om het tijdige met het eeuwige te wisselen,...

Ja ik had nogal wat vrienden en vriendinnen die in de verpleging stonden, ... maar t strafste was ooit een avond met een paar gasten die op spoed stonden, man crimineel gewoon ... echt ziekelijk gestoord wat die gasten soms meemaken...

Militairen zijn inderdaad ook geweldig grappig,... mijn broer zijn maten,... niet te doen gewoon, en die gasten moesten das fatherland verdedigen om u te bescheuren, ... Dat ging van wodca in nen appelsien spuiten (om altijd voorraad bij te hebben ) tot gewoon in vol oorlogsgebied een uilke vangen tijdens de wacht en het kapot rijden van van alles en nog wat met pantservoertuigen,...

Met die pantsers gebeurden trouwens af en toe wel eens ongevallen ...

Het goorste bloed en goor verhaal dat ik zelf al meegemaakt heb, was een zelfmoord onder den trein,... Maar dat wist ik toen nog niet, ... Ik kom met mijn fietske aan de overweg, ... verdomme dat duurt hier precies lang, allee ik kijk eens naar links, in t station, ... fuck, daar liggen zo wat onderdelen bij mekaar, en dan kijk ik recht voor mij,... blokskes stoofvlees, lapkes, en in bloed gedrenkte stukskes kleding, vermoed ik ... fuck dat is echt niet plezant om te zien... ik kon wel mijn ontbijtje binnenhouden, ...

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 3 augustus 2010 om 08:39.
Oud 3 augustus 2010, 09:16   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Er zijn leukere manieren om het tijdige met het eeuwige te wisselen,...
Mijn ideaal is echt wel " 99 jarige multimiljardair sterft tijdens orgie met 18 jarige studentes"

Citaat:
Ja ik had nogal wat vrienden en vriendinnen die in de verpleging stonden, ... maar t strafste was ooit een avond met een paar gasten die op spoed stonden, man crimineel gewoon ... echt ziekelijk gestoord wat die gasten soms meemaken...
Mijn zusje heeft die verhalen dus.

Citaat:
Militairen zijn inderdaad ook geweldig grappig,... mijn broer zijn maten,... niet te doen gewoon, en die gasten moesten das fatherland verdedigen om u te bescheuren, ...
Met een helaas nooit ontmoete stiefschoonvader van mijn vrouwtje- ex legionair, hebben mijn schoonmoeder en vrouwtje wel pittige verhalen klaar.
Citaat:
Dat ging van wodca in nen appelsien spuiten (om altijd voorraad bij te hebben )
Komt dat van daar. Ik dacht al dat mijn compaan op de jongerenkampen van de Rode Valken daar nooit zelf op gekomen was...

Citaat:
tot gewoon in vol oorlogsgebied een uilke vangen tijdens de wacht en het kapot rijden van van alles en nog wat met pantservoertuigen,... Met die pantsers gebeurden trouwens af en toe wel eens ongevallen ...
Uhu.

Citaat:
Het goorste bloed en goor verhaal dat ik zelf al meegemaakt heb, was een zelfmoord onder den trein,... Maar dat wist ik toen nog niet, ... Ik kom met mijn fietske aan de overweg, ... verdomme dat duurt hier precies lang, allee ik kijk eens naar links, in t station, ... fuck, daar liggen zo wat onderdelen bij mekaar, en dan kijk ik recht voor mij,... blokskes stoofvlees, lapkes, en in bloed gedrenkte stukskes kleding, vermoed ik ... fuck dat is echt niet plezant om te zien... ik kon wel mijn ontbijtje binnenhouden, ...
Welkom tot de club.
Oud 3 augustus 2010, 09:44   #75
Cdude
Banneling

Standaard

Kheb er eens ene zien vliegen, spartelen en niks meer. Motor met volle snelheid midscheeps op een wagen.
Dat moet toch wel een meterke of 20? geweest zijn. Ik stond(zat) er bij en keek er naar (GSM nog niet en ik zat in de bus ...)
Kga dat beeld nooit vergeten.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be