Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2010, 17:09   #61
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Over dat eerste zullen wel discussies moeten volgen. Eerlijkheidshalve heb ik geen problemen met hoofddoekjes (hoe moet het dan met nonnnen(ik ben katholiek)?). Burka's en Niqaabs zijn anders, omdat men geen aangezicht ziet... En om er een veel geclaimd cliché uit te gooien, dat getuigd niet van respect en eerder van minachting van een ander. (Allicht denken andere culturen hier anders over, dat is dan een principieel verschil van mening.)Kortom men zal zoiets principieel anders invullen. Ik zal dan wel een te westerse katholiek zijn, dat is dan maar zo en daar schaam ik me ook niet voor
Weeral die vergelijking met de "nonnen"! Die hebben daar niets mee te maken!Mochten het enkel die moslima's zijn bvb in een soort van islamitische kloostergemeenschap zaten die hun ding aanhielden zou daar toch ook geen protest over zijn!
Met het geleuter dat sommige moslims (ik schrijf wel: sommige) daarover verkopen kunnen ze beter terug naar hun zandbak en daar met hun voor-eens-en-altijd-deugende koran zitten zwaaien.
Zijn we echt zo stom dat we na al de moeite die we gedaan hebben om onze Roomse Kerkgeboden naar de prullenmand te verwijzen het nu nog eens allemaal gaan overdoen met zoiets als de islam?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2010, 17:14   #62
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ach, je zult zien dat in de komende decennia, grote delen van de moslimgemeenschap weggestuurd zullen worden door middel van assimilatiecontracten. Zoiets staat in Nederland ook voor de deur, met de PVV die de regering domineert. Het kaf moet weg, het koren van de moslimgemeenschap mag blijven.
Dat is al een meer troostende gedachte, dat kaf en dat koren...
Probleem zou kunnen zijn dat dat kaf gewoon de grens over steekt en hier de moslim-gelederen komt aanvullen...
Oud 23 augustus 2010, 17:16   #63
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Vraag me af waar ze de tijd vandaan halen. Moeten die niet werken of zo ?
Werken? Zijn die naar hier gekomen om te werken?(... er zijn er die werk zoeken en vinden natuurlijk!)
Oud 28 augustus 2010, 23:57   #64
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
me nog steeds aan het stalken jochie

hoe dan ook , blijf erbij dat JC ineens daar heel wat aandacht voor krijgt van fundi joden terwijl hij hun joodse terreurstaat even walgelijk vindt als ieder normaal mens die van vrede houdt en niet gelooft in joodse uitverkorenheid.
Wie noemt hier de Joden uitverkoren...?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be