![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een marketeer... het meest gladde soort van kapitalisten dat er zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Echt... zet De Wever in als burgemeester tegen het overlijveke en hij wint met mijlen voorsprong. Janssens had het geluk dat hij bij zijn verkiezing mocht uitkomen tegen Dewinter en zo dus een gedroomd good guy vs. bad guy scenario kon uittekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen aan aangepaste snelheid in een zone 30 rij en ik krijg een brief dat ze me daar geflitst hebben tegen 140, dan zou het land ook te klein zijn hoor. (Af, koest, Henri1, niet beginnen over dat splitsen het nog kleiner zou maken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pelgrim spreekt de waarheid hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je bron is...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u zegt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voila.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je bron is...? Trouwens... volgens de flik was ze wel een overlastfiguur. Lastig he, reuma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De regelneverij zoals we die in Vlaanderen kennen heb ik in België nooit gekend. Dat klopt.
Wat Antwerpen betreft kon de politie zich beter bezig houden met het bewaken van fietsen dan het uitschrijven van boetes aan rustende oudjes. Als ik die beelden op youtube mag geloven. http://www.youtube.com/watch?v=xYLtxcqaLnU Laatst gewijzigd door pajoske : 13 augustus 2010 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen is inderdaad compleet de foute weg op aan het gaan. De Vlaamse Beweging heeft ooit een monster van Frankenstein geschapen dat vervolgens door het Belgische machtsapparaat werd gerecupereerd.
Niet iedere Vlaamsgezinde is daar blij mee hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 13 augustus 2010 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch plezant als er aan een verhaal een vervolg komt.
Ik blijf een gevoel hebben: de grote bonzen van 't stad hebben 'iets' uitgewerkt tegen vetzakken-overlast, maar ze hebben er onvoldoende over nagedacht; en alleszins de zaken niet gecheckt (hoe kan je nu in overtreding zijn, door alleen maar daar te passeren of even uit te rusten ..??), of nog minder: geen of onduidelijke richtlijnen gegeven aan de flikken. ( 't kan toch moeilijk zijn dat een aantal flikken stapelzot geworden is, want dan zou de titel zijn "flikken in 't stad schrijven mensen op zonder dat er een overtreding is", of wat weet ik voor fantasie: overtreding om door 't groen te rijden. Omtrent de functie van straathoekwerker, bekruipt me de goesting om een aparte draad te starten. link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ckplein-2.aspx titel: Straathoekwerkster geverbaliseerd voor aanwezigheid op De Coninckplein beetje tekst: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat er moet opgetreden worden tegen overlast, maar dat houdt wel iets meer in dan blindweg mensen verbaliseren.
![]() |
![]() |
#77 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"mensen nog steeds gewoon naast elkaar op een bankje durven gaan zitten, zomaar op een onbewaakt moment." Problemen ??? Bijlange niet. We hebben zelfs 5 minuten kunnen zitten ZONDER een bewaakt moment. Wat is dan het probleem ??? ![]() ![]() ![]() ![]() En het strafste is, die geloven hun eigen nog ook en vinden dit een hele prestatie dat je ZONDER een bewaakt moment nog eens buiten de deur kan komen Mensen,mensen , waar gaan we naartoe? |
|
![]() |
![]() |