![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me meer iets voor bgf324... Ik ben daar veel te stoer en mannelijk voor.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Mr. Wesley Snipes, action hero and drag queen |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar altijd een even grote janet.
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant als men aandacht zoekt door zich extravagant te kleden of te gedragen moet men de minder positieve aandacht er ook maar bij nemen.. Enkel personen die 'onvrijwillig' de aandacht trekken door bv. een lichamelijke afwijking mogen ten alle tijden respect eisen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een paar voorbeelden van vrouwelijk geklede mannen (niet als acteur maar 'echt') die géén homo zijn?
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is er simpel ?..diegene die de CONTRADICTIE in s'mans uitspraak niet ziet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar helaas, de mens blijft de mens, en zo'n lok-homo figuur heeft nu eenmaal zo'n "aura" van "mep me maar in elkaar". Dus parvenu's die in de buurt van " echte mannen" gedwee en onderdanig doen, maar minder weerbaar uitziende personen viseren om in elkaar te meppen zullen er helaas altijd zijn. En verdienen eigenlijk niet beter dan door Codfried's "testosteron" in drag eens een koekje van eigen deeg te ontvangen.
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Supergreen... Dzzzzzt
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je die CONTRADICTIE dan eens uiteenzetten ten behoeve van de simpelen onder ons, want ik zie ze niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 augustus 2010 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zet die gast eender waar in de wereld af met die outfit en het eerste wat men denkt als men die ziet is...jazeker.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 13 augustus 2010 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dus onmogelijk dat een heteroman vrouwenschoenen draagt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs dat neemt niet weg dat 99% van de mondiale heterowereld ( én holebiwereld ) een gast met zo'n outfit direct in een 'vakje' plaatst..net wat hij niet lijkt te willen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 13 augustus 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |