![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw, geen kind.
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oh wel, als ie de leeftijd wist van't meisje vooraleer ze de koffer indoken, mag ie wel eens terecht gewezen worden. Alleen goeie psychologen kunnen hier misschien, na lang bestuderen van de 2 personen, uitmaken dat het meisje niet misleid, of subtiel gedwongen werd. Maar als ik de foto bekijk (die niet noodzakelijk van't koppeltje is), dan lijkt het me eerder een geval van soort zoekt soort.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals al eerder gezegd, seks met een persoon onder de 16 jaar is strafbaar. Je kan die leeftijd arbitrair noemen, maar die is er om het merendeel van de pubers te beschermen tegen misbruik. Kinderen mogen geen seks hebben omdat ze er niet klaar voor zijn, zowel fysiek als mentaal.
Laatst gewijzigd door Dionysus : 20 augustus 2010 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige wetgeving heeft een aantal leeftijden ingebakken om bepaalde beslissingen/bepalingen grond te geven. Raar maar waar hebben de meeste van deze leeftijden betrekking tot het mogen hebben van sexuele kontakten. Deze variatie in leeftijden is het gevolg van het feit dat iedereen een andere leeftijd heeft waarop volwassenheid is bereikt. En je gaat sex, op welke leeftijd dan ook toch nooit kunnen stoppen. Maar de huidige wetgeving is erop gebaseerd dat minderjarigen gelimiteerd "medezeggenschap" hebben, en dat volwassen meer middelen hebben om een minderjarige tot "vrijwillige sex" te intimideren/verleiden/dwingen/afpersen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een kind met een man die haar vader kon zijn...neen. Moet ik dan uit jou stelling opmaken dat jij sympathie hebt voor pedofielen ,of sterker nog...dat je er zelf een bent?
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ook zo'n meisje gekend in zo'n situatie...
Was ook "grote liefde" zogezegd, tot ze te oud werd. Dan werd ze gedumpt. Heel traumatiserend.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of beter gezegd een mens van 13 jaar die volgens jullie geen seksleven mag hebben,en wie moet er wanneer beschermt worden.kinderen zijn ook levende wezens.Ik denk dat jullie vroeger allemaal te veel beïnvloed zijn geweest door jullie ouders zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,dank U wel zeg.Ik vind het gewoon erg voor dat meisje das alles
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand heeft hier geschreven dat 13-jarigen geen seksleven mogen hebben. Alleen niet met oude vetzakken. Dat blijkt voor een iemand in deze draad bijzonder ingewikkeld te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Die lui van de inmiddels verboden pedopartij in Nederland vonden het ook een enorme beknotting voor die arme 12-jarige jongens die niets liever wilden dan eens fors gepakt worden door 50-jarige vuillakken. Die arme knaapjes toch ... Waar moeit die boze overheid zich toch mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Daar had die klootzak aan moeten denken toen hij 't in zijn ¤¤¤ haalde een 13-jarige te neuken.
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 augustus 2010 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 augustus 2010 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() In sommige gevallen mag dat vingertje best. Bijvoorbeeld als oude viespeuken misbruik maken van kinderen met psychologische problemen. Maar relativeer er rustig op los. Je komt enorm cool over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me dat mijn vader tegen mij zij dat ik onder de 21 jaar niet naar de vrouwen mocht zien,wel nu is het wel wat anders hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Jaja, de tijden veranderen. Maar ook toen werd er al neergekeken op oude viezeriken die mentaal kwetsbare kinderen neukten. De desbetreffende viespeuken werden dan - als ze geluk hadden - opgesloten. Zo moet dat.
|
![]() |
![]() |