![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Belachelijken topic eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mening is gebaseerd op informatie. Onafhankelijk van waar en wanneer, als je die informatie achterhoudt, en zeker als je dat selectief doet, dan beïnvloed je die mening. Laat dus iedereen gelijk wanneer zeggen wat hij denkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1.Bij de startpagina van deze topic vermeldt Clemens eveneens de affiches van Rob Verreycken waarop staat: "Islam Stop" En daar is dat overplakken kinderspel tegen, het is die affiche met "Islam Stop" die ik verwerpelijk vind. Het is het fundamentalisme dat moet veroordeeld worden, niet de Islam. En Knuppel, 2.Op het Blokcongres werd gezegd:"Onze campagne steunt op twee pijlers: aan de ene kant de vrijheid van meningsuiting en aan de andere kant een volwaardig alternatief voor paars-groen." Richt je naar Rob Verreycken en de partijtop van het Blok met je kritiek! Veel succes gewenst! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bwa Dejohan het was een poging van Clemens. Goed of slecht het was een poging.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik kan het Vlaams Blok dus niet echt ongelijk geven. Oogjes open en snaveltjes niet potdicht is heel verstandig in verband met godsdiensten in het algemeen en de islam in het bijzonder. Citaat:
Citaat:
Van mij mogen trouwens ALLE godsdiensten zichzelf gaan bedruipen. Als religie en staat officiëel gescheiden zijn moeten ze er ook niemand meer belasting voor doen betalen die er geen boodschap aan heeft. Citaat:
Citaat:
Op mij hebben verkiezingspamfletten nooit enige invloed gehad. Alles gaat ongelezen dezelfde weg als de Vlaams Blok gazetjes. Ik ben nog altijd vrij om andermans mening te negeren. Of niet? Ik was één keer in mijn leven op een congres. Een van de VU in Leuven. Wat het Vlaams Blok op zijn congressen zegt gaat in hoofdzaak zijn leden aan en daar hoor ik niet bij. Ik laat mij liever beïnvloeden door wat er buiten de verkiezingsperiode gebeurt, én wat vaker tussen de lijnen te lezen is dan erop.
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() De ClemenT is den broer van de ClemenS denk ik. Of anders zijn neef ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vooraleer te antwoorden, had je beter je voorgaande reactie herlezen:
Citaat:
Citaat:
Jij bent het toch die oordeelt dat vrije meningsuiting en godsdienstbeleving buiten de verkiezingstijd moet blijven! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je dan?
Dat ik zwijg op onzintopics die jullie starten in verkiezingstijd? Ik begin dergelijke zever niet maar heb tot nader order nog altijd het recht er mijn mening over te zeggen.
![]() |
#71 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"Laat er de vrije meningsuiting en godsdienstbeleving liever buiten in verkiezingstijd. " En dit is mijn reactie, die je blijkbaar niet wil begrijpen: Citaat:
Jij bent het toch die oordeelt dat vrije meningsuiting en godsdienstbeleving buiten de verkiezingstijd moet blijven! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Laat er de vrije meningsuiting en godsdienstbeleving liever buiten in verkiezingstijd' is niet hetzelfde als 'vrije meningsuiting en godsdienstbeleving MOETEN buiten de verkiezingstijd blijven.
Ik sta op geen enkele lijst. Ik ben geen lid van een partij. IK ga niet naar partijcongressen. IK lees geen verkiezingsfolders. Ik kijk geen tv. Ik start geen topics op over de vrije meningsuiting en godsdienstbeleving in verkiezingstijd. Klaag dus liever zelf bij Verreycken over wat jou en Clemens zo mateloos stoort. Ik stoor me veel meer aan andere soorten kiezersbedrog dan dat van het Vlaams Blok.
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merkwaardig! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Knuppel, Jij bent het toch die oordeelt dat vrije meningsuiting en godsdienstbeleving liever buiten de verkiezingstijd blijft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of jij daaruit besluit dat de dictatuur reeds gevestigd is? Heb je dan echt geen ernstiger onderwerpen om te bespreken dan enkele onoozele heldendaden van overmoedige plakkers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het anders stellen, Marie-José. Het zou beter zijn als het overplakken van verkiezingsborden niet gelinkt wordt aan wat er op het congres van je vijand numero uno als verkiezingsthema gekozen wordt.
Ik zal echter niemand verbieden om zijn mening te zeggen. Ik zeg ook de mijne op hetgeen mij via dit forum ter ore komt.
![]() |
#77 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het gaat hier vooral over het feit dat Rob Verreycken op zijn affiche een aanval doet op de godsdienstvrijheid: "Islam Stop" Zeer hypocriet voor een partij als het Blok die de vrije meningsuiting zo belangrijk vindt. Juist langs de VRT vernomen dat Jurgen Verstrepen ook vindt dat de Islam NIET moet verboden worden, terwijl het Blok dit juist wel wil. En Knuppel niet afdwalen het ging over jouw uitspraak: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam mag niet gestopt worden zoals het Vlaams Blok gestopt werd. De vrije meningsuiting is heilig voor iedereen behalve voor het Vlaams Blok. Van de islam hebben we niks te duchten maar van het Vlaams Blok wel. Daarvoor moesten de congresbesluiten van het Vlaams Blok dus gelinkt worden aan het overplakken van verkiezingsborden. Je had zeker niks beters om de eigen verkiezingstrijd mee uit te vechten?
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het nochtans vrij duidelijk is: niet de godsdienst Islam moet verboden worden maar wel het misbruik ervan om extremisme aan te moedigen.
Een beetje zoals je niet het Katholicisme verbiedt maar wel dat pastoors kinderen misbruiken. En dat is wat men het Vlaams Blok tracht van te beschuldigen denk ik: men probeert bij alles wat ze zegt te willen verbieden direct een paar stappen verder 'door te trekken' om het zo te kunnen hekelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En Knuppel van de Islam hebben we niks te duchten, wel van het fundamentalisme of het extremisme! Ook Jurgen Verstrepen vindt dat de Islam niet moet verboden worden, terwijl het Blok dit wel wil. |
||
![]() |
![]() |