Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2010, 20:46   #61
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Speknek?? Nou wentelteefje, binnen deze cultuur wordt agressie gezien als een teken van zwakte, zelfbeheersing staat hoog aangeschreven, iemand is dus geen mietje omdat je confrontaties vermijdt maar je zult niet beter weten?
Ik heb eerder medelijden met wie een religieuze fanate als ouder krijgt!
Yep meiske zo is het maar net. Wees gerust ik was supporter van multicul. Ben dat nog steeds maar niet meer met moslims. Die kennen geen objectiviteit. het is aanpassen of opkrassen. Wie wil zijn kinderen opvoeden : oog om oog tand om tand? Ik opteerde voor een andere school. Kinderen moeten niet het geweld als oplossing zien.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 20:58   #62
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
* KNIP *

Kinderen die door dat soort mensen als Grimbergen worden opgevoed, daar heb ik medelijden mee. Snap je em nu? Ik zie geen enkel verschil tussen Grimbergen en die idiote allochtoontjes hoor, 1 pot nat!

Goed, laat het denken aan anderen over, wil je? En val me voor de rest niet lastig.
Kom nu, Suqar, kinderen mogen nooit het slachtoffer worden van vooroordelen. Wat u ook denkt over Grimbergen, het is niet meer dan fatsoenlijk om wat respect voor zijn kinderen te hebben.
Oud 9 september 2010, 08:29   #63
Astar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Waar gebeurd. In den Belziek :

Een illigaal mag na jaren Belg worden. Al die jaren zat hem in 1 van enkele studios in een villawijk in Grobbendonk. Dik betaald door het ocmw. Hij droomde om Belg te worden. Het leven is hier goed. Vele Belgen kunnen die studios niet betalen omdat ze in een villawijk liggen.
Deze Nieuwe Belg krijgt zijn paspoort en bijkomstig het leefloon. spijtig voor hem kan hij niet blijven wonen in die studio. Dat is veel te duur van huur voor een leefloner. Diep bedroeft zoekt hij werk. Helaas dat kan niet hij moet nog 6 maanden wachten op zijn arbeidskaart. Dus nu moet hij in een kamertje in antwerpen wachten op het recht van te mogen gaan werken. Wat was het leven van illigaal toch mooi. Zo mooi wonen tussen al dat groen in de kempen. Wat is het leven van een arme belg met slechts een leefloontje hard. Ik heb goed gelachen toen hem dat vertelde. Ik zei hem alle Belgen gelijk voor de wet. De illigalen die krijgen wat meer.

Een Illegaal krijgt GEEN OCMW steun.
Oud 9 september 2010, 10:41   #64
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astar Bekijk bericht
Zeg dat tegen die nieuwe belg.
Oud 9 september 2010, 10:57   #65
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg dat tegen die nieuwe belg.
Ik mag die mens eigenlijk niet uitlachen. Het was uiteraard een asielzoeker wiens dossier is aproved. Toch grappig dat hem zichzelf illigaal noemde. Kom gasten it was funny.
Oud 9 september 2010, 11:18   #66
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Mijn marionetje. Zo gemakkelijk gaat dat. Daarnaast heb jij me nog op geen leugen betrapt (schril contrast met jouw fantasietjes, die alleen maar pakken bij de meest goedgelovige zielen). Ten slotte is het hier nog altijd forum.politics.be en niet forum.ouderschap.be. Als je per se een boompje wil opzetten over het ouderschap, ga dan gerust naar het forum van libelle of flair. Hoewel ik vrees dat je daar snel een ban aan je broek zal hebben.
Zegt een islammarionetje tegen een vrije mens. Vandaag op tijd uw salatje doen zulle. Anders ...

Citaat:
Duidelijk een slechte moslim want salat dohr was rond 14.00u
Of geef je toe dat je vanuit het UK doet alsof je alles weet van vlaanderen.
Oud 9 september 2010, 11:24   #67
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zegt een islammarionetje tegen een vrije mens. Vandaag op tijd uw salatje doen zulle. Anders ...
Vijf keer per dag, he, grimbergen. Ik heb al wat honger, maar nu moet ik toch niet wachten tot zonsondergang zeker. Het leven kan hard zijn
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2010, 16:35   #68
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, ik maak me meer zorgen om de kinderen die in zo'n haatmilieu moeten opgroeien. Werkelijk, zielig..
De haatmilieu's zijn vooral bij de islamadepten te vinden, overal ter wereld!
Moeten ze dan zelf niet verwonderd zijn dat hun slachtoffers en een deel van diegenen die van hun gedoe op de hoogte werden gebracht voor hen dezelfde gevoelens gaan koesteren? Gewoon kijken, luisteren, lezen hoeveel mensenlevens ze elke dag om zeep helpen, zelfs onder hun eigen bevolking! Uit liefde misschien?
Oorzaak en gevolg niet omdraaien, Suqar...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2010, 16:40   #69
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De haatmilieu's zijn vooral bij de islamadepten te vinden, overal ter wereld!
Moeten ze dan zelf niet verwonderd zijn dat hun slachtoffers en een deel van diegenen die van hun gedoe op de hoogte werden gebracht voor hen dezelfde gevoelens gaan koesteren? Gewoon kijken, luisteren, lezen hoeveel mensenlevens ze elke dag om zeep helpen, zelfs onder hun eigen bevolking! Uit liefde misschien?
Oorzaak en gevolg niet omdraaien, Suqar...
Bravo ! De islam meeste haat vind je daar.
Oud 10 september 2010, 16:46   #70
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astar Bekijk bericht
Tiens, "asielzoeker" en "illegaal", overlappen die twee termen elkaar niet soms of heel dikwijls?
Dacht vandaag nog op het tv-nieuws gehoord te hebben dat men die zogezegde "asielzoekers" toch doorstuurt naar het ocmw omdat er weeral geen plaats meer is in de centra en de hotels???? En hoeveel tienduizenden staan er nog klaar om af te komen?
Voor die hypocrisie kan en mag men geen begrip meer hebben of het staat gelijk met zelfmoord voor onze eigen maatschappij. En als het zo voort gaat zal dat geen decennia meer duren...
Hoorde ook tijdens datzelfde interview dat België het best van al scoort op het gebied van asielzoekers aanzuigen! In functie van de grootte en onze eigen autochtone bevolking uiteraard. Hoe zou dat toch komen nietwaar?
We hebben echt een héél goede reputatie als landje waar er veel en gemakkelijk te rapen valt...
Dank U, multiculindustrie! Hoeveel jobjes zou dat niet opleveren?

Laatst gewijzigd door andev : 10 september 2010 om 16:56.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2010, 17:18   #71
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoorde ook tijdens datzelfde interview dat België het best van al scoort op het gebied van asielzoekers aanzuigen! In functie van de grootte en onze eigen autochtone bevolking uiteraard. Hoe zou dat toch komen nietwaar?
We hebben echt een héél goede reputatie als landje waar er veel en gemakkelijk te rapen valt...
Yep, zo pas gehoord op radionieuws, België zuigt meer asielzoekers aan dan de andere Europese landen.
De dwazigheid van onze politiekers kent blijkbaar geen grenzen.

Laatst gewijzigd door alberto : 10 september 2010 om 17:19.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2010, 00:25   #72
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Omdat er in de maanden voor de verkiezingen zoveel zand in de ogen van de domme (lees: goedgelovige) kiezer gestrooid wordt en dat ie door zijn door media bestuurd brein geen relationele beslissing kan nemen.
Onze oma vond ik het goed verwoorden: "ja, ik heb van die mens pralines gekregen op de markt, dus da kan geen slechte mens zijn e, op den diene ga ik stemmen"
Vroeger was er pensenkermis voor de verkiezing van de burgemeester, met bier �* volonté. Vandaag gaat het eerder muntthee zijn, en een grote buurt-couscous...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2010, 00:35   #73
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
De moslims komen niet met elkaar overeen.
Verbaasd ? Lees dit:
http://www.volkskrant.nl/buitenland/...en_Moskee_Irak
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2010, 12:48   #74
Astar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Tiens, "asielzoeker" en "illegaal", overlappen die twee termen elkaar niet soms of heel dikwijls?
Dacht vandaag nog op het tv-nieuws gehoord te hebben dat men die zogezegde "asielzoekers" toch doorstuurt naar het ocmw omdat er weeral geen plaats meer is in de centra en de hotels???? En hoeveel tienduizenden staan er nog klaar om af te komen?
Voor die hypocrisie kan en mag men geen begrip meer hebben of het staat gelijk met zelfmoord voor onze eigen maatschappij. En als het zo voort gaat zal dat geen decennia meer duren...
Neen, een asielzoeker is iemand die in procedure is...............wordt hij erkend is hij vluchteling .......is hij uitgeprocedeerd ........... is hij illegaal.
Dat we een aanzuigeffect creëren is vooral te wijten aan "onszelf” door niet meer uit te wijzen (families) , opvang te geven aan "andere categorieën" niet asielzoekers en om de haverklap illegalen te regulariseren.
Oud 12 september 2010, 14:08   #75
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

zitten ze hier ook al culturen en religies te vermengen.
Een religie is geen cultuur! Hou op met culturen te beledigen door ze met een religie te omschrijven.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be