![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spartel spartel.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Pietjes precies die niet beter weten dan te werken aan de perfecte maatschappij waar een mens geestelijk gewurgd wordt in wetten en regeltjes.
Zie het aantal zelfmoorden in dit land. Heeft er wel iets mee te maken denk ik.
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk dat het net linkse partijen zijn die het meest verantwoordelijk zijn voor flitspalen te plaatsen (zie bv. Bruno Tobback in Leuven).
Citaat:
![]() Camera's ben ik niet zeker, maar het lijkt me dat rechtse partijen daar eerder voor verantwoordelijk zijn. Aan een kant zit ik er niet mee in als alleen de meest publieke plaatsen in de gaten worden gehouden (plaatsen waar extreem veel volk komt) of plaatsen waar zeer veel misdaden gebeuren en niet in ieder klein straatje. Waar hem het probleem zit is als men Flitspalen zet op plaatsen waar geen ongelukken gebeuren, zoals in een recente Terzake reportage aangehaald door een politiecomissaris komen vele flitspalen er zonder dat de Politie geraadpleegd wordt. Wat aantoont dat sommige flitspalen er niet komen om de verkeersveiligheid ten goede te komen, maar om de inkomsten te spijzen van de gemeente/stad die ze wil plaatsen. Probleem is als men Flitspalen begint te zetten op plaatsen waar geen verkeersonveiligheid is, waar bijna nooit ongelukken gebeuren. En toevallig (als men tussen de regels luisterd in de reportage) kan men van de politiecommisaris vernemen dat er soms op die plaatsen meer ongelukken gebeuren omdat een bestuurder vertraagt die merkt dat hij te snel rijd op het moment dat hij de flitspaal ziet en de bestuurder erachter dat te laat door heeft en als gevolg een botsing veroorzaakt. Voor de Terzake reportage heb ik wel niet de juiste datum, maar ik denk dat het deze week nog was (http://terzake.canvas.be/). Wat camera's betreft zou men hetzelfde principe moeten hanteren, alleen op plaatsen waar het bewezen is dat ze nodig zijn. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 12 september 2010 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van beide.
En jij? In Mortsel of in Geel?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 september 2010 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee, ze zijn gewoon zo naief te denken dat dit criminaliteit zal indammen. Maar daar is het de overheid volgens mij niet om te doen. Want zolang er geen ander strafbeleid komt zullen camera's terzake geen verschil uitmaken. Volgens mij is het de zoveelste 'zand in het ogen strooien van de burger' om het echte probleem niet efficient te moeten aanpakken. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 september 2010 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Doet me een beetje denken aan de bestuurlijke collaboratie begin 40.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 1 van de oprichters der Technocratische orde binnen de NWO ben ik zeker klaar.
Citaat:
Biometrisch wil gewoon zeggen dat enkele kenmerken extra op de chip staan, zodanig men deze gegevens snel kan ophalen met een lezertje, en dat de foto wat "specialer" is om valse passen duurder/moeilijker te maken. Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je dat gelooft verdien je 14 dagen in een Hollands frituur.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige goede partij voor wat?
Oh, Flanellen is al terug geband.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 september 2010 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Misschien zou je je beter eens verdiepen in de Belgische geschiedenis, dan zou je weten dat onze Vlaamse voorouders veel langer tegen het ondemocratische monster "België" hebben gevochten dan dat ze ervoor hebben gevochten. Om maar enkele voorbeelden aan te halen: Onze Vlaamse voorouders vochten tegen België tijdens iedere oorlog die België te beurt kwam. (WWI, WWII) Citaat:
Citaat:
En op je vraag te antwoorden: Ja graag zouden wij de staat afschaffen die al bijna een halve eeuw ons volk cultureel onderdrukt heeft door middel van een staat die tot op de dag van vandaag nog steeds ondemocratisch is. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 13 september 2010 om 12:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Londen is ook een leuke stad als het over camera's gaat. Onlangs liep ik dara is rond met een vriendin, toen opeens een luidspreker naast een camera haar vroeg om haar kap af te zetten, want haar gezicht was niet goed zichtbaar voor de camera.
Dikke fun allemaal. Heeft helemaal niks te maken met totalitaire staten of Big Brother achtige toestanden ofzo.