![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Wanneer iemand een zelfde onderzoek zou uitvoeren naar EU-subsidies in Griekenland en wijst op misbuik, verspilling en corruptie, discrimineert hij de Grieken dan? |
||
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Dus als ik het goed begrijp, gaat de BUB een Congolese N-VA'er aanklagen wegens racisme. En dat op basis van één (inderdaad) ongelukkige uitspraak.
Ik heb een veel beter idee Bubbers: koop een zandbak, ga erin spelen en probeer jezelf niet te bezeren. Dat moet nog net lukken. En een verwijt aan mezelf en vele anderen op dit forum: waarom besteden wij nog een seconde tijd aan die mensen? |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals de N-VA systematisch 'objectieve' cijfers gebruikt om 'verspillingen' van de 'Walen' aan te duiden, gebruikt het Vlaamsblok herhaaldelijk 'wetenschappelijke' cijfers om anderssoortige 'criminaliteit' vanwege de 'Turken, Marrokanen,..... ' aan te tonen. Citaat:
Wel door het systematisch en herhaaldelijk hanteren van dergelijk materiaal, met het oog op het benadelen van de bevolkingsgroep in kwestie. Althans volgens het Gentse blok-arrest. Mits een spiertje gerechtelijke konsekwentie hangt de N-VA dus evengoed.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar wij kunnen geen rechters benoemen! |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf schreef:
Citaat:
Goed dat je erbij zet: Althans volgens het Gentse blok-arrest. Ik ben er wel zeker van dat dezelfde Genste rechters niemand zullen veroordelen die de moordlust van Leopold II als een weldaad voor den Belziek bezingt en blijft bezingen. Nochtans zijn en bewijzen z�*t van die waarheid. Ik blijf dus de waarheid zeggen en dat is dat er enorme en onverantwoorde transfers naar Wallonië plaatsvinden die schade berokkenen aan het landsdeel dat tot dit soort 'solidariteit' gedwongen wordt.. Voelen de Walen zich door de waarheid geviseerd? Dat ze er dan zélf wat aan doen inplaats van iemand de mond te laten snoeren waaruit niets dan de waarheid komt. ![]()
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vlaamsnationalist die oplettend leest. ![]() De N-VA'ers die het 'blok-arrest' toejuichten, kunnen niet anders dan deemoedig het hoofd buigen en bekennen: "Wij mangelen onze Waalse broeders eveneens onophoudelijk met die vermaledijde KBC-studie. Straf ons, stuur ons naar Canossa, verkoop ons een zak asse met boetekleed en stuur ons de politieke woestijn in....." Milde rechter: "Okay, vorm een kartel met jullie ideologische opponenten de CD&V. Zo zullen jullie de weldaden van Belgicisme, en de monarchie leren appreciëren."
![]() |
![]() |
#73 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf schreef:
Citaat:
Zoals de studie van Van San ook niet mag gebruikt worden? En zoals we om de haverklap worden geïndoctrineerd met studies die wél in de politiek correcte kraam te pas komen? ![]() Studies dienen ergens voor. Dat ze, wat betreft de schandalig hoge transfers, niet in de kraam van de belgicisten van pas komen is dikke pech voor de belgicisten. Beter ware het dat pere Belgique eens eindelijk een studie liet uitvoeren over de werkelijke omvang van de transfers. Dat dit NIET MAG gebeuren zegt méér dan honderd studies van de KBC ![]()
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De KBC zegt trouwens zelf dat ze een aantal posten zoals de de interesten op de staatsschuld (ten belope van maar liefst 4,72 miljard euro per jaar) niet heeft meegeteld. Je kan die cijfers aanvechten, maar het aanhalen ervan bij voorbaat als racistisch afdoen getuigt alleen van een ontstellende intellectuele bloedarmoede. |
||
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar NIET om racisme te verantwoorden, of om gehele bevolkingsgroepen te stigmatiseren.
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het vlaams Blok mag de BUB op haar blote knieën danken dat Hans I klacht indient tegen het N-VA!
Het instellen van zulke belachelijke en tergende gedingen op basis van het Blok-arrest zal er het Hof Van Cassatie ertoe bewegen het arrest van de Gentse rechter te vernietigen. (De bal ligt in het kamp van het CGKR)
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan begrijp ik niet waarom de N-VA'ers bij de veroordeling voor racisme van de blok-VZW's zo massaal hun goedkeuring betuigden.
![]() |
![]() |
#80 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat: