![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop van harte dat op een goede dag jij ook eens door 30 "dapperen" omgeven wordt en halfdood geslagen. Om het rechtvaardigheidsgevoel nog wat groter te maken, zou het dan goed zijn dat een barmhartige "provinciaal" je met zijn SUV naar de kliniek zou brengen. En nu stop ik met op je getrol in te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Brussel platsmijten en heropbouwen. Weg met die krotten en vuile buurten. 3 positieve punten hieraan: Een bepaalde groep mensen zouden er verdwijnen, werk voor iederen en we zouden ten minste met plezier naar Brussel gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet maar ben je een angsthaas als je gaat lopen van 20 randdebielen die graag op een laffe wijze mensen in elkaar slaan ??... niet dus ... Ergens heb je wel gelijk ... ze zouden die 20 rotzakjes eens met ne man of 40 in elkaar moeten slaan .. maar ja daar zijn de meeste idd niet voor te vinden . Laatst gewijzigd door Wisord : 15 september 2010 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het wel waarderen mochten diegenen die hier niet DURVEN komen wonen en stemmen eerst hun eigen problemen willen oplossen alvorens zich met MIJN hoofdstad te komen bemoeien. De 'bepaalde groep mensen' die hier moet verdwijnen, bedoelt u daar de profiteurs uit Laken en hun lakeien, alsmede de Euro-hufters van het Schumanplein mee? Of zijn het mijn andersgekleurde en anderstalige vrienden die u zo storen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Muurtje rond Brussel, dat is nooit meer goed te krijgen. Laatst gewijzigd door lantjes : 15 september 2010 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat er dringend een grote kuis nodig is in brussel is een feit en dit niet alleen in de probleem wijken en of metrostations maar eerder in de wetstraat want pas als je daar grote kuis houd kun je de rest ook opkuisen en anders is het dweilen met de kraan open.
ik ben menselijk en rechtvaardig maar ik walg toch van mensen die constant criminelen in een slachtoffer rolletje willen duwen. Mensen die doen alsof er niks aan de hand is, mensen die vinden dat justitie al te hard is, dat onze gevangenissen vuil en slecht zijn enz... wake up people! iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden of je nu 1 jaar bent of 100 maakt mij echt geen reet uit. de juiste straf bij de daad, vermoord je iemand dan moet de doodstraf een mogelijkheid zijn en levenslang de norm enz.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt alleszins dat 'de grote kuis' aan de top (en dat is niet uitsluitend de Wetstraat) moet beginnen, anders blijft het inderdaad dweilen met de kraan open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Durft u zelf niet voor uw mening uit te komen, misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou die "bepaalde" groep moeten verdwijnen?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Wel de mensen die Brussel vervuilen. Alle soort criminelen. Om Brussel, die toch een grote stad is proper te houden moet je harder optreden. Hier in het zuiden van West VLaanderen gebeurd er maar weinig. De overgang naar Brussel vind ik steeds groot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Dat we een stad als Brussel proper willen houden begrijp ik maar dat u daarom hoop dat het bruine tuig het aftrapt uit de stad gaat mijn petje te boven. Waar het hart van vol is. Ocharme de vlamingen. Ik heb een beter voorstel: laten we grote kuis houden aan het Schumanplein. Wat denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder: hoe eerder hier tol geheven wordt op pendelaars/dagjestoeristen die met de auto of de moto hierheen komen, hoe liever. De Ring hoeft voor mijn part ook niet te worden verbreed. Met de criminelen die het ondemocratische 'Belgique' en het net zo ondemocratische 'Europe' erdoor drukken heb ik ook al geen medelijden. De lokale potentaatjes die de drugsdealers, hoerenbazen, huisjesmelkers, zakkenvullers, ... een hand boven het hoofd houden, mogen het ook aftrappen, liever gisteren al dan vandaag pas. Maar ik heb vernomen dat West-Vlaanderen met een serieus heroïne-probleem kampt. Misschien moeten jullie daar ook maar eens 'optreden'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 september 2010 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eigen volk vervolgt de eigen pedofielen nu eenmaal niet. Zoals het eigen volk ook heeft besloten om eigen-fraude & vriendjespolitiek-criminelen zo min mogelijk in contact te laten komen met het strafrecht. Een politieke keuze. Ook in West Vlaanderen, ja. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 september 2010 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |