![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb dan gevraagd aan mensen of mijn lichaamsgeur echt hinderlijk voor hen was. Ze zeiden allemaal nee, zelfs niet toen ik erop aandrong om eerlijk te zijn. Maar ja, ze kunnen nog steeds liegen, dus toen kwam de sterkere test: ik heb vrienden en vriendinnen die net hetzelfde als ik deden (dus enkel zeep en beetje shampoo). Zelfs als ik me op hun lichaamsgeur zou concentreren, kon ik echt niet zeggen dat hun geur hinderlijk was (ik vond zelfs niet dat ze stonken). (en het ligt niet aan mijn geur; ik heb namelijk een erg goed geurvermogen; ik ruik sigarettenrook bv vanop 30 meter afstand) Dus ik vermoed dat mensen die de lichaamsgeur van anderen hinderlijk vinden, zich eens moeten afvragen wat de belangrijkere waarden in het leven zijn, en dat ze maar niet zo kritisch en kieskeurig moeten zijn. Want je kunt echt niet klagen over de lichaamsgeur van mijn vrienden die doen wat ik doe. Als je daar al aanstoot aan neemt, als je dat al hinderlijk vindt, dan ben je veel te gevoelig.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ruik ook quasi niet. Laatste afterparty nog gek staan snuffelen (yes, a lot of booze) aan elkaar en ik ruik ook niet. Zelfs na nachtje doorshaken. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 19 september 2010 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() gevoelig zijn voor onrecht en milieuvernietiging is goed. Gevoelig zijn voor iemands lichaam (geur...) is dat niet. Integendeel, het leidt net tot onrecht en milieuvervuiling.
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, zeep en vagina = BIG ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar zolang het niet bewezen is dat het schoonheidsideaal "naturel" ("gewoon jezelf zijn") een niet-maakbaar schoonheidsideaal is, zouden wij (zijnde jij, ik, de cultuur, de media,...) alles moeten proberen om van "naturel" het nieuwe schoonheidsideaal te maken.
![]() |
#77 |
|
![]() Yep, want jij bepaalt wat goed en niet goed is, natuurlijk. Zo kennen we je wel.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 19 september 2010 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je kan geen "boekje" openslaan of er staat reclame in voor parfum. Knack, toch niet echt vrouwenbblad, ook. Ten tijde van de Egyptenaren was dat een manier om zich te onderscheiden van ht volk (dacht ik) parfum was in die tijd peperduur en onbetaalbaar voor het plebs, die dus stonken. Alé, volgens mijn bescheiden herinnering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |