![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar lees jij een antwoord op mijn vraag "Welke "de persoon"? welke "familie"? aan een verblijfsvergunning te helpen." en/of op "Waarom moeten die "vrouwen die illegal binnenkwamen en via huwelijk met Belg of kind van EU burger Belg worden" ook nog trouwen met een Afrikaanse man?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werd hij door zijn partij verbannen of kreeg hij het zwijgen opgelegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=IG2VT8CG http://www.brusselnieuws.be/artikels...en-uit-brussel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je zijn boek gelezen? Klapt hij nog uit de biecht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De inleiding van het DS artikel van 25 sept is veelzeggend genoeg. ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 28 september 2010 om 20:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch echt niet moeilijk, dacht ik. Als u het antwoord van Alice onduidelijk vindt, dan ben ik bang dat u een zwaar probleem hebt of misschien hebt u het gewoon niet grondig genoeg gelezen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn ontzettend veel Afrikaanse vrouwen die weten hoe het moet, en natuurlijk kunnen ze nadat ze scheiden en Belg geworden zijn ( kan ook door een kind te krijgen van EU burger!) beginnen met hun kinderen en nieuwe Afrikaanse echtgenoot via gezinsvorming en hereniging hier naartoe halen! Maar Arti begrijpt dat niet, haar probleem hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, als je zoiets schrijft (wat ik op dit forum regelmatig doe), dan zijn er altijd wel 'islamcritici' die er als de kippen bij zijn om wat ruzie te proberen stoken, zowel tussen min of meer gematigde moslims en hun fundamentalistiche collega's, als tussen die vermaledijde 'linkxerds' en moslims, zoals SDX prachtig illustreerde in de draad over gematigde moslims. http://forum.politics.be/showthread....143468&page=12 Wie jij eerder in deze draad (het kan ook een andere geweest zijn) een 'afvallige' noemde, zie ik als een moslima in een proces van emancipatie. En daar zijn sommigen (zowel onder de moslimmannetjes als onder de 'islamcritici') blijkbaar erg bang van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was inderdaad een prachtig voorbeeld van 'tolerant en multiKul' linx Steve, Porpo mocht oprotten, liefst zo ver mogelijk omwille van zijn 'denkbeelden' (waar is z�*jn 'vrijheid van meningsuiting eigenlijk ineens naar toe, geldt die enkel maar bij 'bepaalde' gevallen voor weldenkend linx?) - die overigens, als je alle overbodige woordenbrij van hem weglaat - tot dezelfde 'inzichten' of 'conclusie' komt als jouw 'min of meer' gematigde; "De wetten van allah staan boven democratische wetten, mijn godsdienst zal altijd op # 1 staan, er zijn 'ergere' dingen dan steniging" enzocetera, zijn het de knipoogjes die et em doen?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Verder lees ik in de posts van suqar nergens dat zich niet zou houden aan de wet, noch dat zij steniging goedkeurt. Wat ik wel lees is dat ze de hypocriete houding aanklaagt van sommige landen waar men mensen terechtstelt dat het een lieve lust is, maar die dan wel het vingertje opsteken naar andere landen. Of daar dan smiley's bijstaan of niet, boeit me niet zo. Ten slotte lees ik ook dat suqar een aantal zaken uit de Koran wel en andere niet tot de letter volgt. Sommigen noemen dat afvalligheid, anderen noemen dat een "suikermoslima", ik noem dat (het begin van) emancipatie. Doorzichtig gestook, niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik kon nagaan hoefde er niet meer 'gestookt' te worden, doorzichtig of niet, er was al een kibbelpartijtje bezig (waar ik geen aandeel in had).
...en dat was gewoon grappig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Zo zie ik het ook hoor. Ik dacht dat het nuttig was hen ermee te confronteren. Kwestie van duidelijk te maken dat leven naar alle wetten van Allah hier niet kan en dat ze toch niet zo'n 1oo % moslims zijn als ze zelf beweren. En dat ze bang zijn voor de dag des oordeels is heel duidelijk. Eigenlijk is de islam loslaten gelijk aan angst loslaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Welke "de persoon"? welke "familie"? aan een verblijfsvergunning te helpen."Zo duidelijk is dat dan toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alice : 29 september 2010 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar de syntaxis van het Nederlands is blijkbaar niet je sterkste punt. Steno wordt tegenwoordig niet zo frequent meer gebruikt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | ||||||
Secretaris-Generaal VN