![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idem! Ieder zijn job zeg ik maar. Ik heb nog nooit een dweil in mijn handen gehad en ik zal ook nooit een dweil in mijn handen hebben.
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus er moest een nieuwe kuisvrouw komen en wat ik vreesde werd waarheid: er passeerden zo'n 3 kuisvrouwen de revue. Maar ja de trouwe kuisvrouw was wel héél goed, beter kon niet. De eerste en de tweede na haar waren bijlange niet zo goed, de derde heb ik uiteindelijk gehouden, omdat ze nog zo slecht niet is. Ze kan erdoor. Maar toch, vind maar eens een goede kuisvrouw de dag van vandaag. Dit is niet meer evident.
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan één die voor 15€/u er nog ne wip bij doet, dat vindt m nooit meer ! |
|
![]() |
![]() |