![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Vervang in de Zes Zuilen van de islam nu eens God door de natuur en je vindt de zes zuilen van het rationalisme: De zes zuilen van het rationalisme: Geloven in de eenheid van de natuur Geloven in de natuurkrachten Geloven in de het boek van de natuur Geloven in de wetten van de natuur Geloven in de levenscyclus in de natuur Geloven in de causaliteit in de natuur^. ^)Dogma's over een doelbewuste natuur, met een voornemen en een morele verantwoordelijkheid zijn overbodig. De mens hoeft zijn moraliteit niet af te leiden van iets dat buiten hem bestaat. De mens legt verantwoording af aan zijn soortgenoten. Laatst gewijzigd door Piero : 12 maart 2012 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() God: het antwoord op de eeuwige vragen (alle drie samen):
Wie ben ik? Je bent een gereincarneerde ziel in een koolstoflichaam. Van waar kom ik? Jij komt oorspronkelijk uit een grote natte vagina. Je groeide in de geheime diepten van een vagina. Wat mag ik verwachten? Enige wat je mag verwachten in je leven is dat je zal lijden en aan het eind zal je voer zijn voor wormen of vuur. Als je moslim bent is er weinig hoop voor je op deze wereld, want 90 procent van de wereld haat islam nu. Beste is islam afzweren en je bekeren tot een ander geloof. dewanand |
![]() |
![]() |