![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 4 oktober 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel, ik ken ook codeïne bevattende pillen en siroop die in vrije verkoop zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() En de verloren tijd , wat doe je daarmee ? Time is Money, jij moet dat toch weten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien beweren deskundigen dat die test ook positief test op de verkeerde stoffen. Schouppe beweerd dat hij het beter weet dan wetenschappers. En durft dit dan nog te zeggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vraag ivm precisie nog gelaten De vraag ivm nauwkeurigheid ook nog gelaten Citaat:
Btw niet alleen weet hij het weter dan de wetenschappers ... nog straffer : Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 5 oktober 2010 om 00:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een reden om alcohol te bannen? blijkbaar niet. Ik blow & rij regelmatig, en daar is absoluut niets verkeerd mee. Ik wil geen voorbeeld stellen, en sinds de speekseltesten ben ik daar ook mee gestopt, maar mensen die stoned rijden zullen ABSOLUUT niet snel ongevallen veroorzaken. slomer rijden, of misschien mensen hinderen door te traag te rijden.. zoals sommige oudjes, dat kan wel maar so what? Ik spreek uit MIJN ervaring, smoren & rijden, gaat niet hand in hand, maar het gaat wel. maar zo'n politiekers, ja die gaan er alles aan doen om hun hypocriete mening door te drukken, zolang ze maar wat conservatieve mensen aan hun kant krijgen. dé-gou-tant Laatst gewijzigd door Spiritus : 8 oktober 2010 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() inderdaad, je gaat zo traag rijden om dat te compenseren. Itt alcohol waar je overmoedig van wordt.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we de flikken in hun gezicht spuwen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Burger
|
![]() Citaat:
maar ik heb gewoon geen ZIN om overmoedig te gaan rijden als ik blow. en mijn reactiesnelheid zal heus niet zo zijn van "ohh een booommm........................... BLAM" nee, ik game (firstpersonshooter) ook véél beter als ik geblowed heb. raar toch moest men reactiesnelheid naar beneden gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burger
|
![]() welke tekorten? en hehe, jongeheer
![]() dat wil zeggen dat jij oud bent? ![]() Laatst gewijzigd door Spiritus : 8 oktober 2010 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een FPS is een VIRTUELE wereld. Blowen en rijden gaan niet samen. Laatst gewijzigd door Cdude : 8 oktober 2010 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
dus het is wel degelijk DEZELFDE reactiesnelheid, want 500 FPS, is meer dan het oog kan zien. tsss |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |