Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2010, 09:02   #61
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Misschien dat u eerst eens het waarheidsgehalte in uw verhaaltje moet bewijzen hé windsord. Met wat extreme (s)linkse verhaaltjes gaat u er zeker niet komen en waarom, omdat deze ondertussen al meer dan afgezaagd zijn. Hebt u dat nog altijd niet begrepen.

Indien ik één van die politiezakken zou zijn, zit ik vol spanning te wachten op het comitee P dat waarschijnlijk uw klacht en dat van uw geleifde (s)linkse prof in behandeling heeft hé. Wel te verstaan indien u en uw geliefde (s)linkse prof een klacht hebben durven indien aan de hand van waarschijnlijk een 100% verzonnen fabel wel te verstaan hé windsord.

Bewijzen .... ga volgende keer gezellig mee , een bierdrinknazi hebben we daar nog niet gezien .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 13:01   #62
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Dat kunt ge hun niet verwijten. Zou gij uw leven riskeren om een gevaarlijk persoon op te pakken die de dag nadien terug wordt losgelaten door het gerecht?
Nee, maar ik laat me daar dan ook niet voor betalen met belastinggeld. Elke flik met die houding moet eruit, liever vandaag dan morgen. Maar ze gaan er niet uit, ze hangen de hele dag rond in frituren en pitabars en maken zich nuttig met parkeerboetes schrijven. En dan krijg je toestanden zoals in Brussel, waar er meer flikken per inwoner zijn dan in om het even welke andere Europese stad, maar waar je in sommige wijken amper over straat kan komen. Er wordt soms gesproken over no-go-zones, maar die bestaan alleen maar omdat ze geen zin hebben om daar te komen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 13:17   #63
Gremlin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Bewijzen .... ga volgende keer gezellig mee , een bierdrinknazi hebben we daar nog niet gezien .

Het heeft niets met nazi enzoverder te maken , zij die zelf op de betoging waren weten wel beter .De politie heeft wel duidelijk van te voren de groep geisoleerd om hen te beletten deel te nemen aan de optocht .De agressie kwam van 1 kant , namelijk de politie . Het zijn dan ook geen verzinsels wat ik hier lees , ik was er zelf getuige van .
Gremlin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 23:50   #64
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunt u ergens even aanwijzen waar ik bv. zou kokketeren zoals u het noemt met runetekens?
Runetekens was slechts een voorbeeld. In deze draad is je positie ideologisch eerder reactionair, maar als biernazi ben je niet aan ideologische rechtlijnigheid verplicht.

Gegen Rotfront und Reaktion,
Kallikles
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 oktober 2010 om 00:16.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 09:49   #65
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mee gaan voor wat, om brave burgers lastig te vallen, indien mogelijk te beroven, eigendom van de brave hardwerkende burgers vernielen en op ordediensten slaan in de hoop dat deze zouden terugslaan en u kunt gaan janken in de media en indien ze niet terugslaan een fabeltje verkopen zoals uw (s)linkse prof.

Verder wat betreft biernazi, u weet toch wat dat volgens de pseudo intellectueel inhoud, personen die braaf en gezellig zijn, die geen behoefte hebben om gemaskerd (als lafaard) mensen aan te vallen en hun eigedom te vernielen. Dus ze zijn gezellige gemoedelijke mensen.

Dus biernazi zal men u zeker niet kunnen noemen hé waarschijnlijk afgaand op uw avatar, laf en achterbaks. Dus geef mij maar een biernazi.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 09:55   #66
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Runetekens was slechts een voorbeeld. In deze draad is je positie ideologisch eerder reactionair, maar als biernazi ben je niet aan ideologische rechtlijnigheid verplicht.

Gegen Rotfront und Reaktion,
Kallikles
Zou het kunnen dat er hier op het forum weinig te vinden zijn met hetgeen u noemt een "ideologische rechtlijnigheid" zeker wanneer het gaat over een bepaalde personen en bepaalde politieke ideologie.

Maar afgaand op uw intelligentie zult u dat zeker zelf wel door hebben nietwaar.

Oud 10 oktober 2010, 13:00   #67
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou het kunnen dat er hier op het forum weinig te vinden zijn met hetgeen u noemt een "ideologische rechtlijnigheid" zeker wanneer het gaat over een bepaalde personen en bepaalde politieke ideologie.

Maar afgaand op uw intelligentie zult u dat zeker zelf wel door hebben nietwaar.
Nestor Burma is geen biernazi b.v.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 10 oktober 2010, 16:26   #68
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Nestor Burma is geen biernazi b.v.
heb ik ook nooit gezegt ofwel. Het woordje biernazi daarvan bent u de grote uitvinder dus alle eer enkel en alleen voor u.

Wat betreft ideologische rechtlijnigheid voor 99,99% hier op het forum ???????????

Indien het moet of hen uitkomt snijden ze in eigen vlees zeker wat betreft een bepaald persoon en een bepaalde ideologie en daar mag/kan u nu van denken wat u wil dit gezegt zijnde door een biernazi.

Wat betreft het woordje biernazi, kunt u even aan windsord vertellen dat het niet bierdrinknazi is maar gewoon biernazi want zoals blijkt knoeit hem/haar met uw uitvinding en ik vind dit niet kunnen.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 10 oktober 2010 om 16:29.
Oud 10 oktober 2010, 16:37   #69
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
heb ik ook nooit gezegt ofwel. Het woordje biernazi daarvan bent u de grote uitvinder dus alle eer enkel en alleen voor u.

Wat betreft ideologische rechtlijnigheid voor 99,99% hier op het forum ???????????

Indien het moet of hen uitkomt snijden ze in eigen vlees zeker wat betreft een bepaald persoon en een bepaalde ideologie en daar mag/kan u nu van denken wat u wil dit gezegt zijnde door een biernazi.

Wat betreft het woordje biernazi, kunt u even aan windsord vertellen dat het niet bierdrinknazi is maar gewoon biernazi want zoals blijkt knoeit hem/haar met uw uitvinding en ik vind dit niet kunnen.

Speciaal voor u http://www.youtube.com/user/biernazi biernazi's channel
Oud 10 oktober 2010, 16:38   #70
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gremlin Bekijk bericht
Het heeft niets met nazi enzoverder te maken , zij die zelf op de betoging waren weten wel beter .De politie heeft wel duidelijk van te voren de groep geisoleerd om hen te beletten deel te nemen aan de optocht .De agressie kwam van 1 kant , namelijk de politie . Het zijn dan ook geen verzinsels wat ik hier lees , ik was er zelf getuige van .

Weet ik wel ..... voor de rest heb je 100 % gelijk .
Oud 10 oktober 2010, 16:48   #71
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Speciaal voor u http://www.youtube.com/user/biernazi biernazi's channel
Oei oei 't is zen doek kwijt. Waarschijnlijk omdat het zondag is, zeker een wekelijkse rustdag in het extreem (s)links kamp of, geen volk op straat om lastig te vallen wat denkt uzelf?

Oud 10 oktober 2010, 16:50   #72
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Weet ik wel ..... voor de rest heb je 100 % gelijk .
De agressie kwam van één kant, de kant van de laffe gemaskerde (s) linkse meute.

Oud 10 oktober 2010, 16:52   #73
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei oei 't is zen doek kwijt. Waarschijnlijk omdat het zondag is, zeker een wekelijkse rustdag in het extreem (s)links kamp of, geen volk op straat om lastig te vallen wat denkt uzelf?

Wat ik denk is dat ik mij afvraag hoeveel zever jij nog uit uwe dikke duim kan zuigen .
Oud 10 oktober 2010, 16:55   #74
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
De agressie kwam van één kant, de kant van de laffe gemaskerde (s) linkse meute.

Was je dan toch bij ?.. een ooggetuige ! Ga naar de flikken en getuig in hun voordeel . ... biernazi's genoeg daar .
Oud 10 oktober 2010, 20:00   #75
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat ik denk is dat ik mij afvraag hoeveel zever jij nog uit uwe dikke duim kan zuigen .
Wat betreft zever en verhaaltjes vertellen waarschijnlijk niet zoveel als u en uw slinkse broeders en zusters. U kent toch het gezegde, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is en bij slinkse werkt het bekje alleen maar wanneer ze fabels kunnen vertellen dus windsor zing maar rustig verder.

Oud 10 oktober 2010, 20:05   #76
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Was je dan toch bij ?.. een ooggetuige ! Ga naar de flikken en getuig in hun voordeel . ... biernazi's genoeg daar .
Waarom zou ik moeten gaan getuigen, is uw (s)linkse prof toch gaan klagen in de hoop dat iemand haar fabel zou geloven? Zou ze echt buiten aan slinkse kant een simpele hebben gevonden die erin trapte?

Wat betreft biernazi, zeg nu zelf bent u alleen op dat woordje gekomen of heeft er iemand z'n hand even in uw reet gestopt en het in uw oortje gefluisterd.

Oud 10 oktober 2010, 20:15   #77
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat betreft zever en verhaaltjes vertellen waarschijnlijk niet zoveel als u en uw slinkse broeders en zusters. U kent toch het gezegde, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is en bij slinkse werkt het bekje alleen maar wanneer ze fabels kunnen vertellen dus windsor zing maar rustig verder.
Oud 10 oktober 2010, 20:16   #78
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik moeten gaan getuigen,

Jij was er blijkbaar bij .. daarom dus.
Oud 10 oktober 2010, 20:44   #79
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Biernazi is mijn uitvinding niet, hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 10 oktober 2010, 20:57   #80
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

't Is weer een leuke dag geweest op het forum
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be