Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Een moord op Bart De Wever; ziet U het nog gebeuren?
Inderdaad, BDW past beter op zijn tellen. 21 50,00%
Neen ik acht zijn politieke tegenspelers (en/of hun aanhang) hier niet toe in staat. 21 50,00%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 26 oktober 2010, 15:15   #61
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
Ik kan er over gelezen hebben, maar ik dacht niet dat dit al besproken is;

Er is nog een andere optie voor de PS of Belgicisten om zich op termijn te ontdoen van de NVA. Indien met BDW wordt afgerekend "op z'n Fortuyns" is er een kans dat het NVA hetzelfde lot is beschoren dan Leefbaar Nederland.

Die kans is kleiner (NVA is veel minder een eenmanspartij), maar een kans is een kans.

De geschiedenis getuigt dat het ook bij ons kan, en reeds gebeurd is, zo'n politieke moord (Cools anyone?)

Vandaar deze (toegegeven) lugubere enquête; acht U een moord op Bart De Wever mogelijk? Of niet?
In het huidige klimaat zou dit net het tegenovergestelde bereiken dan wat ze zouden willen, dus een 'hit' zie ik niet gebeuren, als er al iets gebeurd zal't een labiel iemand zijn die't doet, zonder opdrachtgevers
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 26 oktober 2010, 15:17   #62
jeroen122
Burger

Standaard

er circuleert op youtube een soort documentairtje over de moord op pim fortuin en de vrouw van die volkert van der graaf zit braafjes te wachten tot haar man vrijkomt in een luxevilla in hawai, wat raar is omdat ze niet zo rijk stel waren, ook is er sprake van 2de shutter etc... de kans zat er wel in dat dit goed gemasceerd complot was
jeroen122 is offline  
Oud 26 oktober 2010, 15:18   #63
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Neen. Pim Fortuyn was een illectueel die je enkel uit de weg kon ruimen met een moord.
Bart de Wever is een populist en die hun fabeltjes doorprik je meteen.
't is precies toch een taai balonneke
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 26 oktober 2010, 15:33   #64
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Dubbel: http://forum.politics.be/showthread.php?t=139114
Vito is offline  
Oud 26 oktober 2010, 15:51   #65
Hollander

Hollander's schermafbeelding

Standaard

man man man, net als je denkt dat jullie een nieuw dieptepunt hebben bereikt na een informateur, een preformateur, een bemiddelaar, een verduidelijker en nu een reanimator...krijg je dit topic...

zucht.
Hollander is offline  
Oud 26 oktober 2010, 19:04   #66
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Gelukkig zijn we niet in een moslimland, en hopelijk worden binnenkort zulke grappen onmiddellijk de kop ingedrukt. We leven in België al 180 jaar samen, met de nodige ambras, maar zonder wapengekletter. Anderen moeten daar niet mee beginnen, want dan krijgen ze ons ALLEMAAL tegen.
Na een Franstalige overheersing beginnen aan een islamoverheersing...
Hoopvolle toekomst, dat wel.
andev is offline  
Oud 26 oktober 2010, 19:09   #67
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
DAt het oplucht het eens te kunnen zeggen, zeker als je ziet hoe die dikzak het land in de vernieling rijdt.
Nog niet gehoord dat het land al een tijdje zichzelf in de vernieling aan het rijden is door de onverantwoordelijkheid van oa diegenen die zelfs nu "geen euro minder willen krijgen"?
Eindelijk een politieker die niet uit gemakzucht aan die profiteurs toegeeft. Pak daarna de mislukte multicul aan, en we zullen al meteen een stap verder staan.
Maar beide bovenstaande vaststellingen passen niet in je kraam zeker?
Je wil ook geen euro verliezen?
andev is offline  
Oud 26 oktober 2010, 19:26   #68
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
de vrouw van die volkert van der graaf zit braafjes te wachten tot haar man vrijkomt in een luxevilla in hawai,
Komt Volkert volgend jaar niet vrij? Naar het schijnt zou zijn echtgenote om het weerzien extra pikant te maken, zich hullen in een nertsen boerka.

Laatst gewijzigd door fcal : 26 oktober 2010 om 19:40.
fcal is offline  
Oud 26 oktober 2010, 19:38   #69
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Na een Franstalige overheersing beginnen aan een islamoverheersing...
Hoopvolle toekomst, dat wel.
Die hebben we dan OOK te danken aan de franskiljons en sossen wapenbroeders.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 26 oktober 2010, 20:19   #70
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

De Wever en Frotuyn, dat is appels met peren vergelijken, neen dus.
plakker is offline  
Oud 26 oktober 2010, 20:21   #71
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
De Wever en Frotuyn, dat is appels met peren vergelijken, neen dus.
lol

ik ben net in Dewevers 'het kostbare weefsel' aan het lezen ... ik zie toch wel veel gelijkenissen in benadering hoor ... Dewever heeft zich daar in elk geval zwaar aan geinspireerd.
Anna List is offline  
Oud 26 oktober 2010, 20:22   #72
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
lol

ik ben net in Dewevers 'het kostbare weefsel' aan het lezen ... ik zie toch wel veel gelijkenissen in benadering hoor ... Dewever heeft zich daar in elk geval zwaar aan geinspireerd.
Is dat zo? Ik heb dat nog niet gelezen, klinkt aanlokkelijk.
plakker is offline  
Oud 26 oktober 2010, 20:39   #73
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Is dat zo? Ik heb dat nog niet gelezen, klinkt aanlokkelijk.
beetje compilatie van al zijn columns ... hij kan toch redeneren en schrijven hoor ... aangename lectuur, aangename niet te lange stukjes ook, toegankelijk.
Anna List is offline  
Oud 26 oktober 2010, 20:44   #74
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Zelf zal ik nooit een moord plegen of opdragen, noch een politieke, noch een apolitieke, tenzij misschien in een uitzonderlijke, levensbedreigende situatie voor mezelf en/of anderen. Ik kan echter niet voor alle andere mensen die wel eens tegenstander van De Wever genoemd worden spreken.

Ook sluit ik niet uit dat medestanders van De Wever een moord zouden kunnen plegen op een tegenstander.

Ik kan geen zekere voorspellingen doen, maar, ook al is het niet onmogelijk, ik acht het wel zeer onwaarschijnlijk dat De Wever op deze manier aan zijn einde komt. Ik zou eerder aan meer voor de hand liggende dingen denken.
Robinus V is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be