![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Off topic.
Citaat:
Wat ik voorspelde op 27 oktober, #38 , is zich aan het realiseren. We zitten nu op het einde van Stap 2. Tenminste als ik De Morgen en de SP.a moet geloven 'is men bezig met maneuvers om Van de Lanotte een voetje te lichten. En die maneuvers nemen steeds toe. .../... Het moet duidelijk lijken alsof de bemiddelaar heult met de Franstaligen...enz, enz.' Enfin, duidelijk het scenario dat ik beschreef in Stap 2. Nog een beetje wachten en Vande Lanotte geeft er de brui aan ofte Stap 3. Laatst gewijzigd door system : 22 november 2010 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-> ![]() ![]() ![]() ![]() zijt ge vergeten dat de verschillen tussen de verschillende voorstellen niet zo groot bleken te zijn? Waar is dan dat onoverkomelijke voorstel (de 'hoge lat') van de N-VA naar toe. We kunnen dan enkel concluderen dat 1) ofwel liegt de SP.A (en is het voorstel van de N-VA wel enorm verschillend), of 2) u praat zever (zoals gewoonlijk). beide keuzes leiden tot de conclusie dat het andere partijen zijn dan de N-VA die 'spelletjes' spelen. het feit is dat u - wat er ook gebeurt - de schuld bij de N-VA zult leggen. Dit is het gevolg van de ziekte 'belgicisme'
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 22 november 2010 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het ogenblik dat een regeerakkoord getekend is zal blijken of-,en door wie,er "bochten" genomen zijn.....
Alles wat daarvoor gebeurt zijn gewoon "spaanders in de werkplaats".... |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus, wacht maar rustig af. Laatst gewijzigd door system : 22 november 2010 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() maar wat er ook gebeurt, u heeft altijd een uitleg klaar om uw grote gelijk te bewijzen. Alleen blijkt het telkens enkel uzelf te zijn die in dat grote gelijk gelooft :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S. de informatie van La Libre kwam echt niet van de N-VA hoor! Er zijn er blijkbaar meer die er baat bij hebben de zaak te doen mislukken. Laatst gewijzigd door fonne : 22 november 2010 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik zie wat ik zie. En wat ik zie, schijnt u niet te (willen) zien. Bovendien, wat ik nu zie, zag ik al enkele weken geleden. En wat ik toen zag, wilt u nog steeds niet gezien hebben.
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 november 2010 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() x2
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NV-A is een partijtje dat omhooggevallen is bij de laatste verkiezingen.
Nu denken ze dat alles en iedereen maar moet buigen. Dingen die omhoogvallen vallen meestal weer snel naar beneden. Time is on our side: http://www.youtube.com/watch?v=XzcWw...eature=related |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandelanotte is vroeger trouwens ook al eens gecrasht op BHV onderhandelingen, in het donkere Verhofstadt -decennium, de kans dat hij het dit keer onverhoopt toch tot een goed einde brengt is nul. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() het is altijd grappig om system en henri elkaar te zien aansporen :')
En natuurlijk de linkse solidarnosc erbij (per definitie een franstalige aanhanger) en de groep is compleet... vergeet ik nog iemand van het clubje?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hahaha. Zalig de armen van geest en zij die geloven in de mooipraterij van Olijke Bart. Hetgeen in dit geval een pleonasme is. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() En dat moeten we dan uit de mond van een Vlaamsnationalist. U bent ook niet vlug verlegen.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit Azert eigenlijk? En de morosoof?
|
![]() |