![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aangezien iederéén vanavond naar de terraskes gaat blijf ik daar weg, er zal toch geen plaats meer zijn.
![]() |
![]() |
#63 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() De organisator vond het spijtig dat het groepje pedofielen mee opstapte maar hij zei er meteen bij dat hij niemand kon weigeren deel te nemen.
Naar mijn mening een hypocriete reactie want stel je voor dat er enkele Hitler adepten zouden opstappen getooid met swastika's, dan zou het kot te klein zijn.
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() De rest van uw betoog slaat nergens op en is zo idioot als de BLGP groot is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tijd voor de FLGP: Flemish Lesbian & Gay Parade!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U kent het verschil niet tussen pedofilie en homoseksualiteit. Als een jongen van 18 seks heeft met een man van 67, is dat geen pedofilie. Maar ik denk dat dat uw punt niet was...uw titel van de thread was wss. al lang vóór de BGLP bedacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() [voor alle veiligheid, je kunt maar niet veilig genoeg zijn bij homo's]Dit was een grap[einde] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mooi zo, verstand komt met de jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() in een betoging van het blok zullen er daar ook gangsters en pedofielen in rondlopen, maar niemand weet dat...
denkt ge nu echt dat er op die mannen hun voorhoofd stond te lezen dat het pedofielen waren? niemand kan daar toch aan doen dat die daar ook waren? Een verschil is bvb als de organisatoren voor de micro trots zouden gezegd hebben dat alle soorten mensen hier mogen rondlopen zoals homo's, hetero's , pedofielen, gangsters, criminelen,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als de kerkgemeenschap, de groenen!, de blauwen, de oranjen of de purperen op straat komen zal daar ook af en toe wel een pedolfiel tussenzitten. Deze bewering is nonsense! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Partijlid
|
![]() Xavier Buisseret gespot op de Gay Parade?
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Het is toch altijd met enige schaamte dat de homo-abnormalen de praktijken van pedofielen verwerpen. Zouden enkele homo-abnormalen op dit forum zich eens klaar en duidelijk tegen pedofilie willen uitspreken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Lezen jullie ook eens deze topic van "Pyramus". De persoon is ook actief op dit forum.
http://www.politicsinfo.net/nl/forum...ic.php?t=14589 De oorspronkelijke titel was : "Meer aandacht voor pedofilie". |
![]() |
![]() |