![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die flup van CD&V maar pintjes pakken met Kabila. Het is OT maar hoeveel mensen uit de voormalige kolonies leven er nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Met de 'verschuivingen van die betaalde (feest)dagen heb ik niet zo'n probleem.
Iedereen doet op zo'n dag wat hij of zij wil. De tijd dat je niet mocht werken op zondag of een Katholieke feestdag, omdat je anders een doodzonde deed is allang voorbij. Mij niet gelaten welk naamplaatje men er nu op kleeft. Ik doe toch aan geen enkele van die 'feesten' mee. Maar dat ritueel slachten zonder verdoving is meer dan een brug te ver. ![]() Dat is barbaars, en mag onze Westerse beschaving nooit aanvaarden. Dat Westerlingen zoiets nog maar durven denken. Ik schaam me in hun plaats! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die houden van "uitdagingen" jong en die zijn "grens-verleggend". En na hun politieke job verdwijnen ze in hun villa in een leuk Europees landje en laten ons stikken in de miserie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Circe mijn uitspraken waren inderdaad bedoeld voor in een normale situatie, wat deze niet is en nooit echt geweest is. De bemerking dat de Europeanen niet de enigste kolonialisten waren is inderdaad een belangrijke bedenking die ik me ook maakte. Het spreekt ons niet vrij maar om te doen alsof wij het bron van alle kwaad zijn is lachwekkend. Ik moet denken aan de Armeense genocide, helaba als we dat zouden erkennen, nietwaar?
Ik hoop ook dat het een incidentele vergelijking (gehandicapten <=> religieuzen) is maar ik betwijfel het. Door zo'n trend plaats je kritiek op gelovigen meer in het marginale. Ik vind het ook vrij grof, gehandicapten hebben die aanpassingen effectief nodig om te werken, me dunkt kan een gelovige een gebouw betreden zonder een gebedsruimte. Ik vind het ironisch dat moesten wij religie linken aan een handicap, wat ze hier impliciet doen, dan zouden wij een rechtszaak aan ons been hebben binnen de 5 minuten wed ik. Ik vrees ook dat 1 gebedsruimte voor de verschillende religies niet ok zal zijn alhoewel een algemene ruimte voor alle geloofsovertuigingen (moslims, christenen maar evengoed atheïsten) wel logischer zou zijn. Je moet het maar voorhebben, een firma van 20 man met 5 verschillende religies. Financiëel is het onhaalbaar om voor elk van hen een apparte lokatie te voorzien en als je hen weigert op grond van religie heb je een proces aan je been... Ik trek het (hopelijk) te ver maar het is niet geheel onrealistisch. En ja, hoe ze het idee dat we wetten moeten maken rond religies ipv dat religies moeten werken in overeenstemming met onze wetten op papier zetten... Gewoon door zulke uitspraken verliest het document veel geloofwaardigheid voor mij, echt zonde :S. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt is het dan wèl een pak beter weer gewoonlijk. Waarom verplichten ze de mensen niet om ineens vijf dagen verlof te pakken in februari? Om de "verrijking van de multicul" te vieren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar zou ik best mee kunnen leven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met de Armeense genocide zitten ze direct in de shit.
Het is voor Turken VERBOTEN om die genocide als dusdanig te erkennen! als ze dan het o zo gegeerde double passeport hebben moeten ze zowel in Turkije in het gevang (3 jaar) als hier boete betalen! Daar hebben die interculturele lulgroepen geen erg in gehad zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2010 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burger
|
![]() Niets nieuws onder de zon.
Dit is gewoon de ordinaire "weg met ons" politiek die de politiek correcten al jaren door onze strot duwen. -Hoofddoek moet kunnen. -Anoniem soliciteren moet kunnen. -Schrappen van feestdagen, etc... Dit stellen ze wel vaker voor. Maar nu alles in één keer. Geen wonder dat rechts zo goed scoort. Met zulke mensen in het linkse kamp heb je geen vijanden meer nodig.
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is de opdracht tot het schrijven gegeven in 2008 ... ik ben benieuwd wie daarvoor verantwoordelijk is en wat het kostenplaatje van dit "rapport" is. Ik mag toch veronderstellen dat iemand de hoofdelijke verantwoordelijkheid draagt ?!
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Weet je nog dat Gouden Kalf destijds? Ik was er niet bij maar weet je het nog? ![]() Die hadden verdorie veel lol maar het duurde niet lang.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
en GIJ moogt dat nu betalen sé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2010 om 10:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Ik zou ze deze feestdagen liever in hun oorspronkelijke eer zien herstellen, aka hun keltische oorsprong. Valt ook onder culturele diversiteit en is gerelateerd met onze geschiedenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van zodra zij tot een minderheid behoren klinkt er plots een heel ander geluid. Zeker wanneer de meerderheid (Europa) iets beslist heeft waar de minderheid (Belgen) het niet mee eens is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 november 2010 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t noem ik geen democratische meerderheid. Als ik naar Turkije emigreer dan gaan ze daar hun feestdagen ook niet aanpassen aan de Vlaamse minderheid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/meningen/for...orumid=2029955
... het betreffende artikel krijgt kommentaren die niet mis te verstaan zijn van de bevolking! Maar die snertpolitiekers, zoals die twee franstalige wijven Milquet en Onckeldinges die als furies het land menen te moeten regeren met hun "non's" en andere opgedrongen zever die past in hun linkse profitariaatsstaat en in de multiculturele strontboel... Hoe lang moet de bevolking dat nog pikken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uiteindelijke reactie en de opkuis van dat zootje zal des te heviger zijn eens men er zal aan beginnen. Het is dat of langzaam verzuipen. Alvast die apenland splitsen en dat franstalig-blok-aan-ons-been dumpen. Dan zal er plaats komen voor een paar rechtzettingen. De problemen zijn niet alleen "economisch"... |
|
![]() |
![]() |