![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Zijn "ervaren van een buitengewone manier van existeren" noemt een bouwvakker "zin om goed te kakken". Binnenwegen nemen, naar wat? Een "hogere" waarheid? Wie niet weet waar hij heengaat is blij dat hij ergens aanbelandt, maar die plaats is evenwaardig, even "diep" aan waar hij zich eerst bevond. Communiceren is getuigen over iets zinledigs. Het is iets overbodigs en verscherpt illusies. Nihilisme vreet alles stuk.
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() wa een ket |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Vrij vertaald: Vind oneindig veel definities uit voor mens-zijn, het maximum dat je kan bereiken is een consensus, nooit iets dat kan doorgaan voor waarheid.
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zit ook in de examens, en het ziet er niet zo goed uit.
Maar mijn gelukssteen zal me redden, ik heb daar het diepste vertrouwen in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben toch nogal ne sjarel. Gisteren het lumineus idee gehad om een bbq'ke te geven. Zijn nogal zwaar in de gin tonic gevlogen. Financieel Economische Analyse is nogal moeilijk als de cijfers ronddansen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Merksem is niet zo ver van Berchem. Volgende keer is het sympathiek volk van deze thread allemaal uitgenodigd. ![]() PS: Mitgard , zie wel dat je niet in een cynische bui bent , anders kom je niet binnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Na de examens pas aub ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Bij mij is het al drie jaar geleden dat ik nog moest blokken, maar zo in april-mei bekruipt mij nog steeds het benauwde gevoel dat er 'iets' zit aan te komen.... Enfin, nu geniet ik met volle teugen van het vroege zomerweer ("Kijk, ik krijg sproetjes!") en wentel me in de gedachte dat ik nu aan de andere kant van de lijn sta - ik heb deze week m'n vragen voor het hertentamen ingeleverd.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |