![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat was vroeger niet. Waar staat dat ergens, misschien?
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of de site die je zei...
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Voor zover ik weet werkt dat niet op 64bit-systemen.
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Windows 7. Sneller en stabieler dan Vista, niet significant beter dan XP.
De nieuwe movie maker op W7 is een grote teleurstelling. Een echte schande eigenlijk. Waarom moet er trouwens om de 2 �* 3 jaar een nieuw OS uitkomen met als voornaamste 'vernieuwing' wat hippere kleurtjes en esthetische opsmuk? Windows XP was ongeveer perfect, maar dat moest na een paar jaar vervangen worden door die vista rommel, want pc sofware hoort nu eenmaal oud en aan vervanging toe te zijn na 3 jaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.130.htm Heb het reeds op 3 computers staan. Beetje mooiere looks maar het blijft XP.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 november 2010 om 00:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() $$$
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf nog even bij XP, het heeft geduurd tot 2007 eer ik dat erop plaatste. Van Vista had ik via via gehoord dat het geen blijvertje was, Windows 7 schijnt dat wel te zijn maar ik wacht nog even af tot de opvolger aangekondigd wordt. Toch denk ik dat ik misschien eens een Macintosh zal proberen.
Ik heb vroeger geëxperimenteerd met Redhat en Mandrake, momenteel sta ik in dual boot met Ubuntu 10.10 die mij er erg degelijk uitziet. Bij mijn ouders computeranalfabeten heb ik destijds versie 9.10 geïnstalleerd (zij willen enkel surfen, brieven typen en foto's uitwisselen met de familie) en tot mijn grote verbazing stond er onlangs 10.04 op, ze hebben dat zelf laten upgraden via de update manager. Op dat moment wist ik dat Windows niet meer hét ideale systeem is voor oudere mensen en dat Ubuntu hen heeft voorbijgestoken wat betreft gebruiksvriendelijkheid. Ik kan echter XP niet missen... |
![]() |
![]() |