![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En "resultaat van incest"? Hou dan alsjeblieft je klep over normen en waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In tegendeel, door de constante frictie wordt zijn lid minder gevoelig, in feite vermink je dus je kind omwille van een religie.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat het niet uitmaakt, denk ik. Beide dingen hebben hun voor- en nadelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach Amerikanen zijn makkelijke prooi..besnijden om vermeende gezondheidsredenen en nadien moddervette vreet op school te krijgen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Groot gelijk. Al die niet-bestaande zelfmoordaanslagen hier in Vlaanderen, daar is elke moslim medeplechtig aan, want die wisten dat die aanslagen niet gingen gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Spijtig voor uw kinderen. Uw oorspronkele opvoeding heeft geen vat meer dan? Hoe heeft de islam je hiertoe gebracht?
Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 november 2010 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Da's ondertussen weerlegd, en men is in de USA aan het terugkomen van de besnijdenis. Een voordeel van besnijdenis is dat het ietske hygiënischer is, omdat ge niet achter uw velleke moet wassen, maar onbesneden mannen die zich regelmatig wassen hebben geen medisch nadeel t.o.v. besneden mannen. Een nadeel van besnijdenis is dat de man benadeeld wordt in zijn sexuele beleving, omdat 'het velleke' een nogal gevoelige plaats is met veel zenuwuiteinden. Laatst gewijzigd door dejohan : 17 november 2010 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Wanneer dit gebeurt zonder gegronde medische reden vind ik dit inderdaad verminking. Ik denk wel eerder aan besnijdenissen bij vrouwen maar ja, bij mannen is dit evenzeer verminking indien er geen gegronde medische reden is. En waarom zou ik mijn kop over normen en waarden moeten houden? Een van de gevolgen van incest is mentale instabiliteit dus bij zeer excentriek gedrag kan dit de oorzaak zijn of een factor die dit gedrag in de hand werkt.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 17 november 2010 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Kinderen zijn geen bezit ! Het is voorrecht om kinderen te krijgen. Kinderen voed je zo objectief mogelijk op . Zodat ze een eigen mening kunnen vormen. Kinderen mag je nooit als bezit beschouwen. Hoe kan je dan zonder hun mening te vragen hen verminken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder vind ik het altijd zo leuk om mensen die besneden zijn te horen vertellen dat ze "er geen last van hebben"... ze kènnen gewoonweg niks anders, hoe kan je dan vergelijken? Ik heb zelf helemaal géén penis. Hewel, ik heb daar ook geen last van!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 november 2010 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bv: welke taal spreek ik er tegen? naar welke school stuur ik ze? welke levensovertuigingen geef ik ze mee? waarom zijn jouw ideeën beter dan die van een ander?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij niet bijster objectief. Bovendien kies ik er wel zelf voor wat ik met mijn kinderen doe? Ik verwek ze, ik kies ervoor wat ik doe, dankuwel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |