Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 november 2010, 13:03   #61
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het varken weg, de hond weg, de kerktorenhaan weg, het varken vervangen door een geit, het dank van de boerderij vervangen door een strooien dakje, een paar kamelen erbij, de tractor weg en vervangen door een ezel+kar.... nog even en we zijn er.

en natuurlijk moet die boerin binnen blijven! ook weg!
Boh nee. Gewoon dat hoofddoekje weg van die boerin. Dan een paar plastic hangjongeren die "hoer" roepen als je erop drukt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:03   #62
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

En, wie zijn schuld is dit nu? Die van een aantal klagende klanten of die van het bedrijf dat het aanbod past in de naam van winstmaximalisatie? Ik heb het eerder geschreven over die Noord-Franse Quick die enkel nog halal serveert: zo'n bedrijf doet dan een marktonderzoek. Het aantal klanten dat zou wegblijven als er alleen halal wordt geserveerd wordt simpelweg vergeleken met het aantal klanten dat zou wegblijven als er geen halal wordt geserveerd. Het grootste marktaandeel wordt dan bediend. Economische logica.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:09   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
En, wie zijn schuld is dit nu? Die van een aantal klagende klanten of die van het bedrijf dat het aanbod past in de naam van winstmaximalisatie? Ik heb het eerder geschreven over die Noord-Franse Quick die enkel nog halal serveert: zo'n bedrijf doet dan een marktonderzoek. Het aantal klanten dat zou wegblijven als er alleen halal wordt geserveerd wordt simpelweg vergeleken met het aantal klanten dat zou wegblijven als er geen halal wordt geserveerd. Het grootste marktaandeel wordt dan bediend. Economische logica.
volkomen akkoord.

Alleen vraag ik me af welke achterlijke oen er in dit specifieke geval die beslissing nam om �*lle varkens uit het speelgoedpakket te halen IN ENGELAND omdat er een of een paar moslimouders wèl een Engelse boerderij willen, maar zonder varken en het plastiek ding niet zelf konden weggooien!
Dit slaat bij mij alle logica. Misschien rekenen ze erop dat de Engelse ouders zich wel zouden integreren en het varken niet terugvragen? (nochtans kost het meer aan mankracht om uit �*lle boerderijtjes het varkentje weg te halen, dan om het varkentje enkel weg te halen uit dat éne pakketje, op vraag van de muzelklant!).

Volgens mij zit er dus ofwel een achterlijke dhimmie-oen op dat beslissingsstoeltje, ofwel een diep geinfiltreerde muzelmijnheer.

Dat ze hun boerderij nu ook al niet meer internationaal aanbieden (dus énkel voor dat stom varkentje) is ook al een veeg teken aan de wand van de verdere islamisering van dat bedrijf. Er is een grotere afzetmarkt mèt varkens dan zonder!

In ieder geval let ik op het merk "ECL" bij een eventuele aankoop! Dat ze hun plastic varkentjes steken waar hun maangod niet schijnt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:16   #64
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ze kunnen al evengoed een effen groen plastic plaatje verkopen als zijnde een "boerderijset".
Mss de klein mannen gewoon in de zandbak zetten en ze daar boerderijke laten spelen ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:17   #65
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Boh nee. Gewoon dat hoofddoekje weg van die boerin. Dan een paar plastic hangjongeren die "hoer" roepen als je erop drukt.

Deze is ook een nominatie waard ...
Oud 18 november 2010, 13:21   #66
Steve_M

Standaard

Citaat:
volkomen akkoord.

Alleen vraag ik me af welke achterlijke oen er in dit specifieke geval die beslissing nam om �*lle varkens uit het speelgoedpakket te halen IN ENGELAND omdat er een of een paar moslimouders wèl een Engelse boerderij willen, maar zonder varken en het plastiek ding niet zelf konden weggooien!
Dit slaat bij mij alle logica. Misschien rekenen ze erop dat de Engelse ouders zich wel zouden integreren en het varken niet terugvragen? (nochtans kost het meer aan mankracht om uit �*lle boerderijtjes het varkentje weg te halen, dan om het varkentje enkel weg te halen uit dat éne pakketje, op vraag van de muzelklant!).

Volgens mij zit er dus ofwel een achterlijke dhimmie-oen op dat beslissingsstoeltje, ofwel een diep geinfiltreerde muzelmijnheer.

Dat ze hun boerderij nu ook al niet meer internationaal aanbieden (dus énkel voor dat stom varkentje) is ook al een veeg teken aan de wand van de verdere islamisering van dat bedrijf. Er is een grotere afzetmarkt mèt varkens dan zonder!

In ieder geval let ik op het merk "ECL" bij een eventuele aankoop! Dat ze hun plastic varkentjes steken waar hun maangod niet schijnt.
Dat is inderdaad je macht als consument. Net zoals je ook bedrijven kan aanschrijven als bepaalde praktijken je niet bevallen. Dat is natuurlijk wel een mes dat aan twee kanten snijdt: net zoals jij kan klagen dat er een varkentje in je speelgoedboerderij moet zitten, kunnen moslims ook schrijven dat zij absoluut geen varkentje willen zien.
Oud 18 november 2010, 13:23   #67
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ongelooflijk ! Op een kwartiertje tijd hebben we hier als team van ongelovige kaffers een hele islamboerderij ontworpen (desnoods nog met een gevangenisje erbij ipv het varkenshok).

Maar die muzelmensen zelf geraken dus niet verder dan: "eikes eikes nee geen biggetje doe weg varken sjoe sjoe"
Zielig toch?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 18 november 2010, 13:24   #68
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Ik vraag mij nog altijd af wat dit in K&K doet.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:24   #69
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Moslims eten geen hond. Oh ja, varken ook niet.

Westerlingen eten ook geen hond, wel varken.

Snap je het plaatje?
Het gaat hem over het feit dat een hond een onrein dier, is en een zwien ook

dus dat ook die hond niet in die kinderboerderij moet zitten om halal te zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:25   #70
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht

Deze is ook een nominatie waard ...
Wacht nog maar tot de fabricatiefout die maakt dat als je op zo'n hangjongere drukt, ineens "knor knor" hoort.

Citaat:
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 november 2010 om 13:26.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:25   #71
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ow... Herr Flick was me voor

Trouwens... zo'n windhaan op het dak, is dat niet iets nogal typisch voor katholieke kerken?
Er moet nog een minaretje en bidmatje bij... en een aparte kamer voor de boerin, want die mag niet samen bij de boer zijn...
Oud 18 november 2010, 13:25   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad je macht als consument. Net zoals je ook bedrijven kan aanschrijven als bepaalde praktijken je niet bevallen. Dat is natuurlijk wel een mes dat aan twee kanten snijdt: net zoals jij kan klagen dat er een varkentje in je speelgoedboerderij moet zitten, kunnen moslims ook schrijven dat zij absoluut geen varkentje willen zien.
volledig akkoord! en we hebben hier net voor hen speciaal op maat een moslimboerderij ontworpen.
Maar dat is niet hetzelfde als een autochtone boerderij willen kopen en d�*n eisen dat �*l die boerderijen zonder varkens moeten zijn! Het is zo'n beetje de standaard houding: niemand heeft een probleem dat ze halal eten meebrengen naar school, maar nee, HEEL DE SCHOOL moet halal eten...

Vroeger noemden ze dat Kolonisatie. Nu heet het verrijking of zo (dat was kolonisatie dus ook).

Oud 18 november 2010, 13:27   #73
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
volledig akkoord! en we hebben hier net voor hen speciaal op maat een moslimboerderij ontworpen.
Maar dat is niet hetzelfde als een autochtone boerderij willen kopen en d�*n eisen dat �*l die boerderijen zonder varkens moeten zijn! Het is zo'n beetje de standaard houding: niemand heeft een probleem dat ze halal eten meebrengen naar school, maar nee, HEEL DE SCHOOL moet halal eten...

Vroeger noemden ze dat Kolonisatie. Nu heet het verrijking of zo (dat was kolonisatie dus ook).
Sjans dat ik geen kinderen heb, want ik pikte dat dus niet dat mijne kleien halal zou moeten vreten, ... al helemaal niet moest het om een katholieke school gaan.
Oud 18 november 2010, 13:42   #74
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Zouden ze "animal farm" dan ook laten verbieden?
Eigenlijk zouden ze de autochtone bevolking daar volledig moeten bannen, engelsen zijn toch immers de varkens van Europa
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:45   #75
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag mij nog altijd af wat dit in K&K doet.
Omdat deze hier niet als "dubbeldraad" zal dienen en er hier ook op een iets andere manier over gepraat zal worden dan in de hogergeplaatste subfora ....
Hopelijk zelfs met iets minder bloedvergieten dan op i&i , er zijn de laatste dagen al genoeg levende wezens op afschuwelijke wijze de strot over gesneden ...

Maar ik vermoed dat er ondertussen al wel ergens een "serieus" draadje over dit onderwerp zal staan hoor
Oud 18 november 2010, 13:46   #76
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Moesten ze wat minder geloof hechten aan hun geloof zouden ze mss iets minder honger hebben , varkens zijn vrij nuttige dieren en hebben lekker vlees ...
Oud 18 november 2010, 13:52   #77
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het gaat hem over het feit dat een hond een onrein dier, is en een zwien ook

dus dat ook die hond niet in die kinderboerderij moet zitten om halal te zijn.
Is dat de bedoeling?
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 13:54   #78
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Moesten ze wat minder geloof hechten aan hun geloof zouden ze mss iets minder honger hebben , varkens zijn vrij nuttige dieren en hebben lekker vlees ...
Honden ook. Gestoofd met een uitje. Heerlijk!
Oud 18 november 2010, 13:56   #79
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Honden ook. Gestoofd met een uitje. Heerlijk!
een hond is een vleeseter. Dat is niet gezond. zie maar naar de BSE runderen: kwam doordat men vleesafval in het veevoeder mengde.

Oud 18 november 2010, 14:24   #80
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Volgende zomer laat ik m'n BBQ dag en nacht varkensvlees bakken.
Hier in Hoboken gaat dat effect geven
Begin die flauwe kul stilaan beu te worden.
Megabarbeque bij hurricane!
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be