![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu concreet "Ik ben geen voorstander maar ook geen tegenstander"? Ik denk dat de meeste homofielen overal ter wereld uw laatste zin ook willen beleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds heb ik geen problemen met een homo of een lesbische. Die mensen staan vaker open naar anderen toe dan een hetero bijvoorbeeld. Die mensen dien je in hun waarde te laten. Homo's bashen of bestraffen daar ben ik radicaal tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik denk identiek hetzelfde voor alle gelovigen.
Ze mogen vrij hun gedachten en gevoelens beleven, maar zouden het niet in daden mogen omzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het staat u vrij om dat te denken. Net als het mij vrij staat om ook mijn eigen opinie te hebben, soldaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Eens ne keer een eigen mening formuleren ipv supportersmileys te posten dat is goed voor het zelfvertrouwen en de verbale ontwikkeling
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 november 2010 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we, nadat we ons continent terug hebben veroverd (die 'clash of civilisations' komt er hoe dan ook aan), de hoofdverantwoordelijken voor dat jarenlange 'pamperbeleid' voor een rechtbank �* la Neurenberg mogen brengen om eens en voor altijd duidelijk te maken dat Europa niet gediend is met de linkse multikul-waanzin en dat hun linkiewinkie-ideologie thuishoort bij die andere rotzooi zoals het nazisme, communisme en ULTRA-liberalisme op z'n Amerikaans! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn niet allemaal zo enz Alle Duitsers waren ook geen nazi's: duidelijker kun je het niet stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook al zoveel keer aan de orde geweest. En wat je erover verneemt is alles behalve geruststellend. Onlangs werden er weer zo een zootje opgepakt in Antwerpen en Brussel. Indien ze hier nog niet tot de aktie zijn overgegaan is dat gewoon om dat hier hun opvangtehuis is, we kweken ze en we pamperen ze. Dus zijn zo slim voorlopig daar niets aan te veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is al medisch profitariaat genoeg! Er zijn tandartsen die hun beklag maken dat er zo asiel- en andere zoekers - vreemdelingen zonder kosten te maken met een volledig nieuw gebit de straat weer op kunnen. Diegenen die op een gewone manier die kosten mogen betalen, dat zijn maar "autochtonen" natuurlijk... Andere niet vanzelfsprekende vb zullen voor het rapen liggen! Gratis herstellen maagdelijkheidsvlies en zo? Zelfs al was het niet 100% voor de ziekenkas, het is toch maar weer onze bevolking die ervoor mag opdokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() (zin was onvolledig, oeps) ...door inlandse geboortes VERMIJDEN!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er worden medische visums toegekend vooral aan de patiënten met hart- en oogziekten, kankerpatiënten en diabetische patiënten. Duizenden medicaties en behandelingstechnieken ervoor krijgen licenties en de medische "merknaam" "Made in Belgium". O.a. ook de hiv-patiënten (vreemdelingen/niet-vreemdelingen) worden af en toe aangeboden om experimentele behandelingen te ondergaan. Citaat:
In de medische kosten van de illegale vreemdelingen komen de bovenvermelde instanties niet tussen. Daarvoor zijn er andere organisaties (o.a. Rode-Kruis, die wereldwijds wordt gefinancierd). Voor de niet werkende asiel- of gelukszoekers die aangesloten zijn bij een ziekenbond (het zijn speciale gevallen; afhankelijk van de wetgeving voor de periode van een asielaanvraag) i.p.v. het O.C.M.W. komen de ziekenbonden tussen in de medische kosten; de voorwaarden van ziekenbonden zijn voor iedereen (vreemdelingen/niet-vreemdelingen) hetzelfde. Uw overtuiging kan ik gerust als een totale vergissing beschouwen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 2 december 2010 om 23:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U insinueert dat die mensen proefkonijnen zijn, voor nieuw uit te testen medicatie. Daar kun je als patient voor kiezen maar niet toe gedwongen worden omdat je recht hebt op gratis medische zorg, dat staat daar totaal los van en leidt wel degelijk tot medisch toerisme. Laatst gewijzigd door alice : 2 december 2010 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |