Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2010, 22:37   #61
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Iran is Iran. Ik ontken dan ook niet dat zulke zaken kunnen voorkomen. In Marokko heb ik vaak homo's hand in hand zien lopen hoor. Op pleintjes, in parken en aan het strand. Doe gewoon niet alsof elke moslim zn rug keert naar een homogeloofsgenoot. Islam en homofilie is zoiets als zwart en wit. Net zoals islam en stelen zoiets is als zwart of wit. En toch komen zulke zaken voor. Maar door zulke zaken onder de mat te schijven bereikt ge niet veel en staat ge verder van huis. Op die manier helpt ge niemand vooruit. Niet uzelf en niet de homo.

Nou ik ben liever islamitische holebi die niemand onrecht aandoet dan een moslim die de gehele samenleving schade berokkent. Maar ja, het is maar hoe u het beziet.

Ik ben geen voorstander maar ook geen tegenstander. Laat mij zelf bepalen wat ik met mn leven doe en ik laat u in uw waarde.
Ik vind dat uw posts een hoog Danneels-vis-noch-vlees gehalte hebben.
Wat is dat nu concreet "Ik ben geen voorstander maar ook geen tegenstander"?
Ik denk dat de meeste homofielen overal ter wereld uw laatste zin ook willen beleven.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 22:42   #62
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind dat uw posts een hoog Danneels-vis-noch-vlees gehalte hebben.
Wat is dat nu concreet "Ik ben geen voorstander maar ook geen tegenstander"?
Ik denk dat de meeste homofielen overal ter wereld uw laatste zin ook willen beleven.
Ja, mij boeit het niet zozeer eigenlijk. Ik ben van de opinie dat zulke mensen gevoelens kunnen krijgen voor hetzelfde geslacht maar ik vind dat een moslim niet noodzakelijk zn gedachten en gevoelens dient om te zetten in daden.

Anderzijds heb ik geen problemen met een homo of een lesbische. Die mensen staan vaker open naar anderen toe dan een hetero bijvoorbeeld. Die mensen dien je in hun waarde te laten. Homo's bashen of bestraffen daar ben ik radicaal tegen.
Oud 24 november 2010, 22:47   #63
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik denk identiek hetzelfde voor alle gelovigen.
Ze mogen vrij hun gedachten en gevoelens beleven, maar zouden het niet in daden mogen omzetten.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 22:48   #64
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze mogen vrij hun gedachten en gevoelens beleven, maar zouden het niet in daden mogen omzetten.
Het staat u vrij om dat te denken. Net als het mij vrij staat om ook mijn eigen opinie te hebben, soldaat.
Oud 24 november 2010, 23:21   #65
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 23:34   #66
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Maar Grimmie toch..natuurlijk zijn die er, wel met dubbel leven natuurlijk. Maar zelf zien die mensen zich toch als homo en moslim, mocht het klimaat in hun sociale omgeving niet zo "ijzig" zijn mochten ze erover praten, maar dan kan en mag dus niet. De eer he?
Vanzelfsprekend. Ik had het niet anders verwacht.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:45   #67
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Iran is Iran. Ik ontken dan ook niet dat zulke zaken kunnen voorkomen. In Marokko heb ik vaak homo's hand in hand zien lopen hoor. Op pleintjes, in parken en aan het strand. Doe gewoon niet alsof elke moslim zn rug keert naar een homogeloofsgenoot. Islam en homofilie is zoiets als zwart en wit. Net zoals islam en stelen zoiets is als zwart of wit. En toch komen zulke zaken voor. Maar door zulke zaken onder de mat te schijven bereikt ge niet veel en staat ge verder van huis. Op die manier helpt ge niemand vooruit. Niet uzelf en niet de homo.

Nou ik ben liever islamitische holebi die niemand onrecht aandoet dan een moslim die de gehele samenleving schade berokkent. Maar ja, het is maar hoe u het beziet.

Ik ben geen voorstander maar ook geen tegenstander. Laat mij zelf bepalen wat ik met mn leven doe en ik laat u in uw waarde.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:48   #68
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Eens ne keer een eigen mening formuleren ipv supportersmileys te posten dat is goed voor het zelfvertrouwen en de verbale ontwikkeling

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 november 2010 om 21:48.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:50   #69
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Eens ne keer een eigen mening formuleren ipv supportersmileys te posten dat is goed voor het zelfvertrouwen en de verbale ontwikkeling
Ik heb op het driehoekje geduwd omdat hem voor mij ook al op het driehoekje heeft geduwd voor net dezelfde reden. Laten we hopen dat de moderatie eerlijk is en hem ook op de vingers tikt.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 00:16   #70
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buddha Bekijk bericht
22/11/10 07u58
bron : hln online

Wat denken jullie hiervan?

Ik denk dat we, nadat we ons continent terug hebben veroverd (die 'clash of civilisations' komt er hoe dan ook aan), de hoofdverantwoordelijken voor dat jarenlange 'pamperbeleid' voor een rechtbank �* la Neurenberg mogen brengen
om eens en voor altijd duidelijk te maken dat Europa niet gediend is met de linkse multikul-waanzin en dat hun linkiewinkie-ideologie thuishoort bij die andere rotzooi zoals het nazisme, communisme en ULTRA-liberalisme op z'n Amerikaans!
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 11:31   #71
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
bron
http://www.nieuwreligieuspeil.net/ op http://www.dutch.faithfreedom.org ...moslimbashers die elkaar overenweer citeren om hun "grote gelijk" te "bewijzen"
Hoe geloofwaardig.
We hebben al allemaal, wereldwijd, de grote zegeningen van de islam kunnen bewonderen, dagelijks zelfs. Dan spreken van "islambashers" indien men die zaken op de korrel neemt is een beetje gemakkelijk, waarom zouden die mensen zich daar iets van aantrekken? Stel je voor dat we dat allemaal normaal zouden vinden...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 11:37   #72
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Hmm, ik vind deze gevallen verwerpelijk, maar het is verkeerd om dit als representatief te zien voor de hele "Islam". Elke godsdienst bestaat uit talloze stromingen, groepen en sektes.
Met deze dooddoener komt men af in elk debat, ook op tv en dergelijke als het gaat over de verrijking en zegeningen van de islam.
Ze zijn niet allemaal zo enz
Alle Duitsers waren ook geen nazi's: duidelijker kun je het niet stellen.
Oud 30 november 2010, 11:40   #73
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Het hangt ervan af met wat ze geïndoctrineerd worden.
Dat is ook al zoveel keer aan de orde geweest. En wat je erover verneemt is alles behalve geruststellend. Onlangs werden er weer zo een zootje opgepakt in Antwerpen en Brussel. Indien ze hier nog niet tot de aktie zijn overgegaan is dat gewoon om dat hier hun opvangtehuis is, we kweken ze en we pamperen ze. Dus zijn zo slim voorlopig daar niets aan te veranderen.
Oud 30 november 2010, 11:44   #74
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Hoeveel tegenslag kan een mens in zijn leven hebben ?
Hij had buiten homo en moslim ook nog zwart kunnen zijn!
Man, man,man...
Oud 30 november 2010, 18:53   #75
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Iemand naar het nieuws gekeken? Het aantal HIV patienten neemt toe en voornamelijk onder allochtonen, hoe zou dat nu toch komen?
Voor die mannen is HIV de zoveelste afkorting net zoals OCMW
Oud 2 december 2010, 18:52   #76
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Voor die mannen is HIV de zoveelste afkorting net zoals OCMW
Is het ook niet zo dat wie zwaar ziek blijkt hier moet verzorgd worden en niet mag buitengezet worden? Eigenlijk maar normaal en menselijk. Wat niet wil zeggen dat HIV-lijders van overal ter wereld zich hier zo maar op onze kosten kunnen laten binnenvallen en trek er uw plan mee!
Er is al medisch profitariaat genoeg! Er zijn tandartsen die hun beklag maken dat er zo asiel- en andere zoekers - vreemdelingen zonder kosten te maken met een volledig nieuw gebit de straat weer op kunnen. Diegenen die op een gewone manier die kosten mogen betalen, dat zijn maar "autochtonen" natuurlijk...
Andere niet vanzelfsprekende vb zullen voor het rapen liggen!
Gratis herstellen maagdelijkheidsvlies en zo? Zelfs al was het niet 100% voor de ziekenkas, het is toch maar weer onze bevolking die ervoor mag opdokken.
Oud 2 december 2010, 21:24   #77
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Is het ook niet zo dat wie zwaar ziek blijkt hier moet verzorgd worden en niet mag buitengezet worden? Eigenlijk maar normaal en menselijk. Wat niet wil zeggen dat HIV-lijders van overal ter wereld zich hier zo maar op onze kosten kunnen laten binnenvallen en trek er uw plan mee!
Er is al medisch profitariaat genoeg! Er zijn tandartsen die hun beklag maken dat er zo asiel- en andere zoekers - vreemdelingen zonder kosten te maken met een volledig nieuw gebit de straat weer op kunnen. Diegenen die op een gewone manier die kosten mogen betalen, dat zijn maar "autochtonen" natuurlijk...
Gratis herstellen maagdelijkheidsvlies en zo? Zelfs al was het niet 100% voor de ziekenkas, het is toch maar weer onze bevolking die ervoor mag opdokken.
Wel dat ze er dan meteen maar een sterilisatie-programma aan toevoegen....zoals bij de zwerfkatten : dan hebben wij er op lange termijn ook nog iets aan, namelijk EEN COMPLETE OVERSPOELING door inlandse geboortes
Oud 2 december 2010, 21:26   #78
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Wel dat ze er dan meteen maar een sterilisatie-programma aan toevoegen....zoals bij de zwerfkatten : dan hebben wij er op lange termijn ook nog iets aan, namelijk EEN COMPLETE OVERSPOELING door inlandse geboortes
(zin was onvolledig, oeps) ...door inlandse geboortes VERMIJDEN!!!!!!!!!!!!!
Oud 2 december 2010, 22:48   #79
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Er is al medisch profitariaat genoeg!
Universitair Ziekenhuis Gent had een paar jaar geleden experimentele behandeling toegepast voor de bijna-terminale Leukemie-patiënten. Tussen die patiënten waren er veel vreemdelingen, die akkoord gingen met de experimentele behandeling. Na succesvolle resultaten kreeg die behandeling (medicatie) licentie en wordt nu overal (internationaal) verkocht voor meer dan 2000,00 EUR per pakje. "Made in Belgium!" Bravo, eerlijk gezegd!

Er worden medische visums toegekend vooral aan de patiënten met hart- en oogziekten, kankerpatiënten en diabetische patiënten. Duizenden medicaties en behandelingstechnieken ervoor krijgen licenties en de medische "merknaam" "Made in Belgium".

O.a. ook de hiv-patiënten (vreemdelingen/niet-vreemdelingen) worden af en toe aangeboden om experimentele behandelingen te ondergaan.

Citaat:
Er zijn tandartsen die hun beklag maken dat er zo asiel- en andere zoekers - vreemdelingen zonder kosten te maken met een volledig nieuw gebit de straat weer op kunnen. Diegenen die op een gewone manier die kosten mogen betalen, dat zijn maar "autochtonen" natuurlijk...
Voor de niet werkende asiel- en gelukszoekers komt het O.C.M.W. niet tussen in de kosten voor de raadplegingen en behandelingen o.a. bij een tandarts, tenzij het over ernstige/dringende gevallen gaat. M.a.w.; het O.C.M.W. komt tussen in alle soorten medische kosten (van een NIET WERKENDE asiel- of gelukszoeker) wanneer de behandelende arts ZELF op het attest het woord "dringend" vermeldt, wat betekent dat het over een dringende medische- en niet over een kosmetische behandeling gaat bijvoorbeeld.
In de medische kosten van de illegale vreemdelingen komen de bovenvermelde instanties niet tussen. Daarvoor zijn er andere organisaties (o.a. Rode-Kruis, die wereldwijds wordt gefinancierd).

Voor de niet werkende asiel- of gelukszoekers die aangesloten zijn bij een ziekenbond (het zijn speciale gevallen; afhankelijk van de wetgeving voor de periode van een asielaanvraag) i.p.v. het O.C.M.W. komen de ziekenbonden tussen in de medische kosten; de voorwaarden van ziekenbonden zijn voor iedereen (vreemdelingen/niet-vreemdelingen) hetzelfde.

Citaat:
Diegenen die op een gewone manier die kosten mogen betalen, dat zijn maar "autochtonen" natuurlijk...
Uw overtuiging kan ik gerust als een totale vergissing beschouwen.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 2 december 2010 om 23:12.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2010, 23:50   #80
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Universitair Ziekenhuis Gent had een paar jaar geleden experimentele behandeling toegepast voor de bijna-terminale Leukemie-patiënten. Tussen die patiënten waren er veel vreemdelingen, die akkoord gingen met de experimentele behandeling. Na succesvolle resultaten kreeg die behandeling (medicatie) licentie en wordt nu overal (internationaal) verkocht voor meer dan 2000,00 EUR per pakje. "Made in Belgium!" Bravo, eerlijk gezegd!

Er worden medische visums toegekend vooral aan de patiënten met hart- en oogziekten, kankerpatiënten en diabetische patiënten. Duizenden medicaties en behandelingstechnieken ervoor krijgen licenties en de medische "merknaam" "Made in Belgium".

O.a. ook de hiv-patiënten (vreemdelingen/niet-vreemdelingen) worden af en toe aangeboden om experimentele behandelingen te ondergaan.

Voor de niet werkende asiel- en gelukszoekers komt het O.C.M.W. niet tussen in de kosten voor de raadplegingen en behandelingen o.a. bij een tandarts, tenzij het over ernstige/dringende gevallen gaat. M.a.w.; het O.C.M.W. komt tussen in alle soorten medische kosten (van een NIET WERKENDE asiel- of gelukszoeker) wanneer de behandelende arts ZELF op het attest het woord "dringend" vermeldt, wat betekent dat het over een dringende medische- en niet over een kosmetische behandeling gaat bijvoorbeeld.
In de medische kosten van de illegale vreemdelingen komen de bovenvermelde instanties niet tussen. Daarvoor zijn er andere organisaties (o.a. Rode-Kruis, die wereldwijds wordt gefinancierd).

Voor de niet werkende asiel- of gelukszoekers die aangesloten zijn bij een ziekenbond (het zijn speciale gevallen; afhankelijk van de wetgeving voor de periode van een asielaanvraag) i.p.v. het O.C.M.W. komen de ziekenbonden tussen in de medische kosten; de voorwaarden van ziekenbonden zijn voor iedereen (vreemdelingen/niet-vreemdelingen) hetzelfde.

Uw overtuiging kan ik gerust als een totale vergissing beschouwen.
En de uwe dus ook. iedereen die in Belgie verblijft heeft recht op dringende medische bijstand.Dat begrip is ruim, een operatie voor iemand met een probleem aan sinussen wordt bijvoorbeeld ook als dringend gezien, dit heeft tot gevolg dat veel mensen doelbewust hier naartoe komen, omdat zij in eigen land mogen creperen op straat, medische hulp zouden zij daar niet krijgen.
U insinueert dat die mensen proefkonijnen zijn, voor nieuw uit te testen medicatie. Daar kun je als patient voor kiezen maar niet toe gedwongen worden omdat je recht hebt op gratis medische zorg, dat staat daar totaal los van en leidt wel degelijk tot medisch toerisme.

Laatst gewijzigd door alice : 2 december 2010 om 23:50.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be