![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#64 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() bovendien hoef ik me helemaal niet te laten uitschelden. Indien iedereen iedereen mag uitschelden (wat voor mij OK zolang iedereen dan ook gelijk wordt behandeld), dan zou ik ook vuile iranier mogen zeggen of vuile makaak. Maar dat mag ik niet, dus mogen ze me ook niet voor vuile hoer uitmaken (omdat ik niet ingepakt rondloop). Snappie? Iemand die geen prostituee is als "hoer" bestempelen kan je bovendien plaatsen onder laster en eerroof. Diezelfde laster en eerroof toepassen op basis van de godsdienstige overtuigingen van de persoon in kwestie, is strafbaar volgens de anti-discriminatie wet. Hoe zou je het vinden moest ik alles wat maar iets of wat gesluierd rondloopt naroepen met "hé haremhoer!"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uiteraard mogen autochtonen het ook niet. Dat noem ik vanzelfsprekend. Citaat:
(In de "kebab" bij ons in de buurt werken ook de enige vreemdelingen. Heel vriendelijke kerels en harde werkers. Daar heb ik inderdaad ook geen klachten over.) Citaat:
Citaat:
Ik maak een verschil? Alle VBers maken een verschil? Dat is een grove vooroordeel. Ik zie inderdaad een verschil. Ik heb al aangegeven dat bepaalde buurten (op bepaalde uren) niet toetreedbaar zijn voor iedereen die blank is. Dat gewoon door het rascistisch gedrag van bepaalde allochtonen. Daar mag jij eens ene verklaring voor geven. En als je het ontkend heb je heel zeker oogkleppen op. Ook ik keur alle geweld af, daarom mijn stem op het VB. De afgelopen regeringen hebben het te ver laten komen. Trouwens als je naar het nieuws kijkt of naar de radio luisterd, als ze dan het hebben over misdaden, voor 50% zijn het vreemdelingen (misschien zelfs meer). |
||||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#68 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe kan je de stelling "ofwel mag iedereen alles zeggen, ofwel mag niemand iets zeggen" rijmen met wat je zelf zegt rond dit onderwerp, met in het bijzonder de stelling dat autochtonen iemand hoer mogen noemen en allochtonen niet? Dank bij voorbaat. |
|||||||
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens: als u geschokt bent door zo'n onbenullig voorval, zal u véle schadevergoedingen mogen eisen. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Effe een momentje van bezinning...
Vergeten we hier niet de belangrijkste doelgroep van deze discussie? Nl. de hoeren ZELF. Als een prostituee tijdens haar werk "hoer" wordt genoemd, heeft ze dan recht op schede-vergoeding? |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, mijn stelling "ofwel mag iedereen het, ofwel mag niemand het" verwijst gewoon naar de anti discriminatiewet. Ik bedoel hiermee (nogmaals) gewoon dat die wet niet enkel is opgesteld om allo's te vrijwaren, maar dat die (hopelijk) dient voor �*lle belgen.
ik maak geen onderscheid tussen allo's en auto's (beiden mogen van mij niet 'hoer' roepen) maar wel tussen mensen die me hoer noemen op basis van mijn "godsdienstige" overtuiging en dito levenswijze (niet ingepakt rondlopen). Indien U gelijk heeft mag iedere niet-moslim een iet of wat gesluierde vrouw als "harem-hoer" naroepen! Eens zien hoe lang het CGKR dit zal toelaten. Ik herhaal nogmaals het arrest : Strafbare uitspraak gedaan door een witte: "zorg dat die makak van mijn eten blijft, anders sla ik u de kop in…" en "mee die zwette kan ik niet om" Resultaat: 10.000 fr schadevergoeding en 25.000 boete "zorg dat die steenezel van mijn eten blijft, anders sla ik u de kop in…" en "mee die rosse kan ik niet om" ---> dit zou waarschijnlijk niet leiden tot 10000 fr schadevergoeding + 25000 frank boete. Hier wordt weldegelijk een onderscheid gemaakt tussen een (denigrerende) uitspraak gericht aan een andersgekleurde dan aan een witte. (onderscheid op basis van etnie) Ik volg dezelfde gedachtengang om duidelijk te maken dat moslims die me hoer noemen in aanwezigheid van anderen, dit doen op basis van mijn anders-gelovigheid en andere levensstijl. Bijgevolg: 250 euro schadevergoeding! + 550 euro boete! Citaat:
Gezien echter het grote aantal vonnissen ivm mensen die bepaalde uitlatingen NIET over zich laten gaan, zie ik niet in waarom ikzelf het wel zou moeten blijven toestaan.
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals ook u bijvb. sex voor het huwelijk mag weigeren, omdat dat niet strookt met uw geloof. Allemaal oké voor mij. De grond waarop u vlees zou weigeren van een moslim, is duidelijk van een andere strekking; u baseert dat dan niet op een geloofsovertuiging maar maakt een rechtstreekse aanval, en ja, dat kan wel als racistisch omschreven worden. Als u geen verschil ziet tussen uw twee voorbeelden, is het onnodig verder te discussieren. |
|
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
ALs je een werk doet die niet in't zwart is, heb je al zeker een minimum inkomen. Wat dat betreft is het moeilijk om onderbetaald te worden. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ook voor mij kan geloof geen excuus zijn. |
|
![]() |
![]() |
#79 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg NERGENS dat een geloof zich racistisch mag opstellen. U trekt zieke conclusies uit scheve vergelijkingen. Citaat:
En misschien effe informeren over de zuilen van de Islam: "1. Ze spreken in het openbaar de geloofsbelijdenis uit: 'Er is geen andere God dan Allah en Mohammed is zijn profeet.' 2. Ze bidden vijf keer per dag, met het gezicht naar Mekka gekeerd, en in de juiste gebedshouding. 3. Ze vasten één maand per jaar van zonsopgang tot zonsondergang. 4. Ze geven geld of voedsel aan de armen. Naast losse aalmoezen is dat vaak nog een vast deel van wat ze verdienen, soms een tiende. 5. Ze proberen één keer in hun leven naar de heilige plaats Mekka op bedevaart te gaan." (bron: http://www.student.kuleuven.ac.be/~m.../leerislam.htm) Ik zie dus niks over "christenhonden". Hun eerste zuil zegt zelfs hetzelfde als in het christendom "bovenal bemin één god" Daar gaat u dus flink uit de bocht... |
||
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik had het over het begrip de djihad die in de koran gebruikt wordt. NOG ALTIJD!!! Dat wil zeggen dat het hun collectieve plicht is om door een gewapende stijd het gebied van de islam uit te breiden. Er is dan een volstrekte intollerantie voor andere godsdiensten. Door hier aan mee te werken kom je in het paradijs terecht. Het beledigen van niet-moslims is een deugd. Linkt werkt niet trouwens. |
|
![]() |