![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen rascisme aub.
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Is er hier eigenlijk nog iemand die Johan Vande Lanotte gelooft en/of enig vertrouwen heeft in diens bedoelingen, bekwaamheid en methodes ? Is er nog iemand die niet inziet dat Vande Lanotte gewoon een clown is van het Belgisch regime, en aldus door uw roi en zijn omgeving wordt ingezet om u allen voor de gek te houden ?
Zo ja, wil die enkeling zich outen, svp ? |
![]() |
![]() |
#66 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gezien van BDW.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ook niet, zij zijn immers het Belgo-francofoon establishment. Het is daaruit dat zij macht, geld en postjes ontlenen in een mate die een factor 3 tot 4 hoger ligt dan hun electoraal succes aangeeft. SP.A zal nooit akkoord gaan met democratie, want dat is voor hen verlies van macht, geld en postjes.
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Vandelamoot nog maar wat verder fietsen tot hij finaal met zijn tronie keihard op de muur botst. N-VA legt hem geen strobreed in de weg. Waarom zouden ze?
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op zich heeft dat geen ene bal te maken met mogelijks geloven in voorgehouden goede bedoelingen cq. enige bekwaamheid van Johan Vande Lanotte, wel integendeel : het heeft louter te maken met het doorzien van het door het regime gespeelde spel. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet minder of meer dan de Franstaligen die altijd vinden dat een akkoord nu binnen handbereik is, maar dat er nog heel lang over zal moeten gepraat worden en nog heel veel 'bijgeschaafd'.
Bart de Wever zegt in wezen twee dingen: 1) ik wil een akkoord (vanzelfsprekend, zolang het verdedigbaar is voor mijn kiezers) 2) ik steek Vandelanotte geen stokken in de wielen (Als VDL crasht zal het alleen zijn omwille van zijn eigen incompetentie, niet door de N-VA) Geen van de twee is gelogen. |
![]() |
![]() |
#75 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiek is een harde stiel, maar de intellectueel Dewever zou zich nooit verlagen tot de cafépraat van Gwylan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie BDW nergens zeggen dat Vandelanot geen clown is.
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens van niemand beweerd dat hij/zij liegt. En of De Wever of wie dan ook het al dan niet met mij eens is, zal mij een zorg wezen. Laatst gewijzigd door Gwylan : 5 december 2010 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn 'jullie'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onbekwaam, onbekwaam, onbekwaam: alle twee! Ze zouden hen moeten verplichten hun versjachterde pererdure wedde terug te storten aan de staat wegens niet presteren. We doen het niet echt natuurlijk, maar symbolisch doen we het wel, enfin ik dan toch. Want wat die twee daar uitrichten verdient niet meer. ![]() Laatst gewijzigd door system : 5 december 2010 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |