![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben een vreemdeling... (ik stop hier. het was even info over mezelf... dat je begrijpt dat je de volgende van een vreemdeling hoort) (en nu mijn mening: spontaan) Het hangt er gedeeltelijk van jou af en gedeeltelijk ook van het volk van het land waar je woont om je niet meer vreemd te voelen" Enz... Man-man-man... Uw radicalisme wordt gevaarlijk voor uzelf. U bent niet meer in staat om te denken. Zombisme bestuurt uw verstand. Door het angst gemanipuleerde radicalisme zie ik alleen. Mentaal-blinde mensen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat is er dan precies zo racistisch aan die affiche? (want dat heb ik u nergens duidelijk zien uitleggen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de zin die je neerschreef verstond ik ook dat het van MIJ en van het VOLK afhangt of JIJ je vreemdeling voelt of niet. de zin moet zijn: Het hangt er gedeeltelijk van MEZELF af en gedeeltelijk ook van het volk van het land waar ik woont om mij niet meer vreemd te voelen"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik raad u aan om even uzelf hier te proberen terug te vinden.
En hier en hier krijg je misschien nog wat nuttige informatie bij. En nog extra informatie; Hetgeen wat je PRECIES op dit afbeelding ziet, gaat nooit, maar dan ook nooit meer gebeuren. Vergeet het, ok? Dat doet men alleen en alleen voor een plaats (een stoel) in parlement. Er is al zoiets gebeurd. En er is ondertussen een soort "immuun-systeem" ontwikkeld tegen dergelijke "virale" en "besmettelijke" propaganda's enz. VERGEET HET! Je gaat nooit meer "arme" Joden kunnen vinden die niet in staat zijn om zich te verdedigen. Raadpleeg een psychiator of een psycholoog voor je fobieën. En kijk minder naar het nieuws en lees minder kranten. Op die manier ga je jezelf kunnen "redden". Als je werk hebt, ga gewoon naar je werk en probeer met je gezond verstand tegen criminaliteit in het algemeen te bestrijden, als je dat nodig hebt. Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ter info: ik lees uw posten nooit. Bespaar uw tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "jou" sloeg dus op Andev. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hetgeen wat ik zei, was geen nieuws; Het was 3-de herhaling al. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan ben je inderdaad blind. Ik lees wel posts, maar geen gelul-posts. En als ik meermaals gelul zie in de inhoud van een post geplaatst door een bepaald persoon, lees ik zijn/haar posts niet meer.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf moest die zin ook drie keer lezen voor ik doorhad dat QuasiX zichzelf en niet degene aan wie de post gericht was, bedoelde. U heeft dus gelijk dat de zin met "mezelf" duidelijker is en geen ruimte overlaat voor dubbele of foutieve interpretaties. Dat gezegd hebbende, heb ik honderd keer liever met een redelijk goed aangepaste, werkende, belastingbetalende QuasiX te maken dan met de zoveelste geïmporteerde halaliseerder. Sterker nog -mits QuasiX geen aanhanger van de sekte van halal is natuurlijk- heb ik er ook geen moeite mee om hem als landgenoot te beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het kan dus ook voor hem bedoeld zijn. Maar laat het hem beslissen i.p.v. manipulatie-tactieken te gebruiken. Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is niet bedoeld om te zagen, maar als educatief deel van uw integratieproces. Ik heb zelf enige tijd in verschillende buitenlanden gewoond en aan den lijve ondervonden dat een zo perfect mogelijke beheersing van de landstaal de sleutel is tot succes en acceptatie. Vandaar dan ook dat ik er altijd op heb gestaan dat men mij mijn taalfouten verbeterde en indien mogelijk uitlegde waarom ik iets fout zei of schreef. Waar komt u oorspronkelijk vandaan eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |