![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Dit vind ik nu een heerlijke reactie
![]() Wat zijn jullie toch zo intelligent, en wat is de bevolking toch zo dom. Echt de woorden wat ik van een believer wilde horen, heerlijk om te verspreiden. Is er kritiek, "ze zijn toch zo dom meneer" ^-^ Laatst gewijzigd door flatliner : 29 november 2010 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je ze bekeken hebt en je vindt iets over klimaathoax, kom het dan hier melden. Zo niet: rot op.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat weet ik niet zo zeker. Enig idee hoeveel toeren hun servers op dit moment draaien? Wat dat voor energie vreet en in welke mate die computers daardoor opwarmen?
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Is zelfs een youtube film waarin ze verdedigen waarom ze dat gedaan hebben. http://www.youtube.com/watch?v=W17dW_aJEwU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch eens willen weten hoe die Wikileaks-mensen zoveel informatie kunnen verkrijgen. Dat kan onmogelijk van een enkele ambtenaar komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Eigenlijk leggen deze documenten de verborgen agenda bloot en tonen ze aan dat de officiële ontmoetingsfoto's en groepsfoto's waarop de betrokken partijen staan te lachen niet meer is dan wat stomme marketing. Ze vertrouwen elkaar voor geen haar.
Wat zegt dit over conspiracy theoristen ? Ze hebben niet altijd ongelijk ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() De Belgische reactie omtrent maffia in internationale politiek is weer hilarisch
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had u Wikileaks nodig om hierachter te komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij het meest voor de hand liggend ( wie anders kan aan zoveel informatie geraken? ), maar dan stel ik mij de tweede vraag : waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke partij heeft er in de VS het meeste baat bij om: 1. Obama in de problemen te brengen 2. Mensen schrik aan te jagen over de militaire capaciteiten van andere landen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, wikileaks werkt weer, laat maar heel mondjesmaat informatie los in de hoop iedereen nog dagen aan het web gekluisterd te houden en is voor zover we weten nog niet geraakt door precisiebombardementen met Koreaanse raketten uit Iran geladen met polonium 210.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Brein heeft nochtans pas recent gecoördineerde aanvallen mogen ondergaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze hebben nochtans een vermoedelijkse schuldige aangehouden, US Army Intelligence Analyst, Bradley Manning die momenteel gevangen zit.
De man zou vanuit zijn basis in Bagdad de gegevens hebben gecopiëerd en doorgegevens aan wikileaks. Niet alleen de huidige 250.000 pagina's maar tevens het dossier rond Afghanistan, dat rond Irak en de videobeelden vanuit de Apachehelicopter. Ik denk niet dat we veel moeten zoeken achter de mogelijke bron of de motivatie: in elke organisatie heb je mensen die morele, persoonlijke, emotionele of intellectuele redenen vinden om informatie door te sluizen en de rol van whistleblower op te nemen. Me dunkt dat de jacht die op Assange is geopend (met een internationaal aanhoudingsbevel) aantoont dat hij - en dus wikileaks - bepaald niet populair zijn bij de hoogste echelons in de VS. We zullen zien hoe men met Assange en Manning omspringt. Als beiden hun proces met een sisser afloopt en ze verder buiten schot blijven, is er mogelijk stront aan de knikker. Als beiden vervolgd worden en de heksenjacht blijft open, dan wekt dat vertrouwen. Overigens is de operatie minder beschadigend voor Obama en de huidige regering danwel voor het hele diplomatieke corps en de hele buitenlandse politiek van de VS. De oudste dossiers dateren van 1966 en dus zeer lang voor Obama aan de macht kwam.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 november 2010 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meest geloofwaardige uitleg vind men in de volgende link:
Beveiligde militaire netwerk van VS zo lek als een zeef Tot spijt van hen die er weer al te graag de Internationale Conspiracy, de Mossad, AIPAC, de tegenstanders van Obama of zelfs een dubbelspel van de Amerikaanse regering erbij wilde sleuren.... Laatst gewijzigd door Antoon : 29 november 2010 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is dat lek niet optijd gedicht ? Krijg trouwens de indruk dat het een storm in een glas water is. Ik heb nog geen nieuwe feiten kunnen ontdekken. behalve wat roddel en achterklap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |