![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik bemin België omdat er twee verschillende volkeren in leven die tegen wil en dank in één keurslijf zijn geprangd. Ik haat België omdat 't aan omfloersd kolonialisme doet : De Boeren in Zuid Afrika waren met hun "apartheid" tenminste duidelijk. België is een land van compensaties, politieke willekeur, van gesjacher op grote schaal ... oh en er wordt gebrast met de vele miljarden van de kleine, Vlaamse man. Ik bemin België omdat 't in theorie een democratie met een grondwet is. Ik haat België omdat 't een land is van twee maten, twee gewichten, twee gezichten en het recht hier nog altijd op de dool is : de Vlaming smeekt nu al jaren om z'n recht : op een naleving van de grondwet, ook en zelfs in Halle Vilvoorde. Ik houd van België omdat het ligt te sterven : uitgezogen, uitgeput, het is een een kadaver dat medelijden wekt. Ik haat België omdat het me cynisch heeft gemaakt : wanneer het sterft zal ik er geen traan meer om laten. mvg. Sint Ignacius ps. Beste Schafer, ik hoop dat je uit al deze reacties de juiste les leert : een ECHTE journalist in dit land maakt zelf het nieuws, moet erg veel moeite doen om de "juiste" reacties te krijgen ( soms zelfs zelf verzinnen ) en toont niet echt een beeld van de realiteit. Dus wat jij in je krantje "wil" zetten is niet perse wat je ook echt zal krijgen. Eenmaal je DAT door hebt zal je hopelijk onze media in een nieuw ( kritischer ) licht gaan zien.
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 2 december 2010 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() altijd gedacht dat er wat mankeerde aan Systeem,maar nu ben ik zeker, goed onderwijs ! iedere mens met geld stuurt zijn kinderen naar het buitenland op school kijk naar het koningshuis, goed eten voor een SCHAPPELIJKE PRIJS woeha,goede sociale zekerheid als je ernstig ziek word en je hebt geen verzekering ben je aan de bedelstaf, vrijheid!als je wat durft zeggen over bepaalde nationaliteiten sta je zo voor de rechter.Bsluit ik ben gelukkig dat ik het afgebold ben naar betere oorden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() oja als ik hier in thailand vertel aan andere buitenlanders hoeveel pensioen ik krijg schieten ze in de lach , ook dank zij jou fantastisch belgie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals een bewijs dat België niet werkt en nooit gewerkt heeft.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als onze mening u niet aanstaat ....
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was dan een zeer korte aanwezigheid op dit forum. Welkom in de echte wereld.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse Regering gaat nochtans gewoon verder met dat wanbeleid, het vergde een volksraadpleging en veel protest om te beletten dat een hele stadsbuurt om zeep zou geholpen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
trek het je niet aan , ik wil later ook naar thailand verhuizen ....... maar hoe doe je dat met je pensioen ?
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() gelukkig is het leven daar goedkoop ,hier ben ik een meneer ,in belgie ne sukkelaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() en zo steun ik op mijn manier de thaise mensen in plaats van er over te leuteren zoals de meeste linksen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, hoe is het rodelichtjesdistrict daar?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Om in te leven is België een van de betere landen ter wereld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() dat is te zien , hoe je het beziet ! van welk standpunt !
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En , ik kan diene mens geen ongelijk geven ! de keuze is snel gemaakt he , oftewel hier sukkele me een klein pensioen , of in thailand goed ermee kunnen leven .... ได้รับประโยชน์เช่นกันและนำไป! da is in het thaïs !
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 4 december 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we doen ofdat we niet de laagste uitkeringen hebben en de hoogste belastingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() ne sukkelaar zijn in belgie das een geweldige presstatie Lombas ,ik heb het toch maar aangedurft om op mijn leeftijd alles acher telaten ,er zijn er veel die willen maar ni durven en ja door mijn geld hier te verteren steun ik die mensen veel meer dan door jou geleuter op een pc, de groetjes
|
![]() |
![]() |