![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu terug naar het fenomeen agressiviteit en extreem rechts |
||
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, Rob "Klop" zit toch ook wel eens op dit forum hé (ik bedoel niet de forumsessies)?
|
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Heb ook wat meer info ingewonnen:
De ex van Rob is ook niet zo'n heilig boontje. Zij is diegene die het straat-en contactverbod kreeg. Zij mocht daar niet zijn van de rechter! Zij is een gevaar voor de kinderen oordeelde de rechtbank! Bovendien is alles niet zo erg als gezegd wordt. Zij is niet zo hard geslagen hoor en geschopt. Helemaal niet. Rob verdedigde zijn kinderen tegen haar. Net uit goede bron (insider De Morgen) gehoord dat de hele campagne was opgezet door extreem-links. Waarom verbaasd me dit niets??? Werpt al een heel ander licht op de zaak hé! |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() De foto in de krant is vele duidelijker dan die hier op het web. En ziet er zeer mottig uit...
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn goede naam is gered! ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb uit goede bron (Insider Blok) dat Al Qaeda en het Blok samen gaan opkomen bij de volgende verkiezingen, en gaan ijveren dat alle mannen een rode tutu moeten dragen. M.a.w.: geef uw bronnen vrij, of val ons niet lastig met verzinseltjes. |
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
ik vertegenwoordig mijn eigen standpunt, ik begrijp dus niet woorom jij over "jullie" begint. Misschien heb ik toch blauw bloed ? Wat ik vaststel is dat hier na een niet-bevestigd niet-bewezen verhaal van 1 mevrouw iedereen direct met de vinger naar een bepaalde politieke partij begint te wijzen. Hypocrisie ten top. Ik praat geen wangedrag goed, omdat ik nog niet eens zeker ben dat er wangedrag geweest is. Zolang er geen tweede onverdachte bevestiging is van dit verhaal, is het niet meer dan dat - een verhaal. Komt de bevestiging er wel, dan zal ik daar mijn conclusies uittrekken, wat betreft de persoon Verreyken, en niet wat betreft de partij, vermits het volgens mij nergens in de partijstatuten staat dat men regelmatig zijn vrouw moet afranselen - dit in tegenstelling tot de Koran.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#70 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#71 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan ook veel show verkopen hoor als iemand me wegduwt... |
||
![]() |
![]() |
#72 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mij moet je niet geloven hoor, verre van. Geloof de kranten maar... |
||
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() sjongejonge this nie mogelijk
Ze stonden er met hun neus op te kijken toen het gebeurde! |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#76 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#77 |
Partijlid
|
![]() Toch opmerkelijk dat dit soort topics altijd ontaarden in een scheldpartij.
Maar bekijk dit eens objectief. Er is een familieruzie (volgen hetgeen ik gelezen had deze ruzie niets met politiek te maken). De vrouw stapt naar de politie en naar de krant. Op zich is het al opvallend dat iemand die juist afgetuigd en getraumatiseerd is onmiddelijk naar de krant stapt en bereid is om foto's te laten nemen. Maar dit terzijde. Als gevolg krijgen we hier een zeer eenzijdig verhaal. Wat er echt gebeurt is en wat de voorgeschiedenis was is niet geweten (en zal de morgen blijkbaar een worst wezen). Volgens hetgeen ik uit het artikel kan opmaken heeft Verreyken het hoederecht over de kinderen. Indien men in acht neemt dat het hoederecht meestal aan de moeder toegekend wordt moet men zich hier al vragen bij stellen. Wat is de reden dat de moeder geen hoederecht kreeg? Laat hert duidelijk wezen. Ik keur elke vorm van geweld af en probeer hier niemand te verdedigen. Ik probeer enkel duidelijk te maken dat er altijd 3 kanten zijn aan een verhaal. 2 verhalen van de tegenpartijen en 1 verhaal van wat er echt gebeurt is. Tot nader order is iemand nog steeds onschuldig totdat het tegendeel bewezen word. Het feit dat de Morgen, die zich bestempeld als kwaliteitskrant, hier op springt en het leed van de mensen misbruikt om politieke partijen zwart te maken is niet te verantwoorden. Maar ja, alles wat in de krant staat is waar dus we zullen het maar geloven zeker.....
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja zo moeilijk wie te geloven een VB'er die zijn held verdedigd of een gerespecteerde krant (die als ze verkeerd is een rechtzaal aangespannen krijgt) . |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat: