![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoppen met roken en 15 kg aankomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik moet daar nog aan beginnen, Zwartengeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig zit ik op ondergewicht... Het kan enkel beteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
JMDD - 2003 - War in Darfur - Angelina Jolie.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() wedden da't toch niet lukt?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze keer is het niet Angelina Jolie, ... Bart De Wever - Flemish - North Sea -Wave Power -Energy -time Leap Second - -computer systems - Hero of Alexandria - catapults Southern Italy - First World War - Second Battle of Ypres - Ypres Yves Leterme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken de ontwenningsverschijnselen want ik ben vroeger eens 3 maand gestopt. Nu heb ik ook "zin" in een sigaret na het eten, maar helemaal anders. Eigenlijk geen zin, maar gewoonte. Met die pillekes veel minder last van. En dat van 's avonds ban ik al enkele keren vergeten te nemen. ![]() Stoppen met roken? Het KAN. Vraag raad aan je dokter. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 10 december 2010 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ik ga dezelfde algemene dingennastreven als altijd, buiten het feit dan dat er specifieke dingen zijn die horen bij wat ik nu momenteel doe.
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedaan met da democratisch gezever , simpelweg zeggen wat voor voornemens iedereen zal hebben se ...
Vrouwen gaan stoppen met recreatieshoppen en mannen gaan meer kwaliteitsbieren drinken ( en meer uitgaan , en meer leuke hebbedingen voor zichzelf kopen , enz... ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Om de 3 maanden een boek schrijven - dat worden er dus 4 tussen 1 januari en 31 december 2011 - van ongeveer 80.000 a 100.000 woorden elk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Dat is niet zo simpel dan gij schijnt te denken . Ik heb 45 jaar gerookt , en misschien wel 20 keren geprobeerd om te stoppen . Nu rook ik nog 2 of 3 avonden per maand , als we na een restaurantbezoek een pint gaan drinken . Dan koop ik voor 5 euro tabak , rol daar een sigaretje of 6 , 7 van , en kieper dan voor 4,5 euro de rest van de tabak in de WC .
Da's zot , ik weet het , maar roken is nog zotter , zeggen ze hier . Ben wel een pak kilo's zwaarder geworden , maar op dat punt ben ik gestopt met goede voornemens te maken . Nobody is perfect .
![]() |
#77 |
|
![]() Ik heb helemaal geen voornemens. Ik verwonder me en vooral ik beklaag me dat het jaar weeral bijna ten einde is en dat alles toch zo snel vooruit gaat.
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Ik knabbel wel heel den dag op Nicorette , anti-rookkauwgom . Maar dat kost me evenveel als rookartikelen . Financieel blijft dus alles hetzelfde .
Maar zonder Nicotine lukt het me niet .
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a) meer drinken (zeg ik al jaren maar aan het eind van ieder jaar realiseer ik me altijd hoe weinig bier ik eigenlijk geproefd heb)
b) minder zagen c) meer seks
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Behalve dat zagen dan.
![]() |