![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik nu ook. Mijn handen zijn een beetje zoals mijn gezicht qua temperatuurbestendigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij zetten de mensen hier de verwarming te warm. Hoe hard ik ook probeer, mijn handen slaan blauw uit bij temperaturen onder de nul en als ik niet oppas barst de huid op mijn knoken. Nu kan ik de pijn wel verdragen, maar ik blijf dit gebrek aan weerbaarheid toch als zeer hinderlijk beschouwen. De meeste andere mensen blijven onaangeroerde handen hebben en ik sta er dan als enige met lelijke gezwollen pollen (wat ik als gênant ervaar). Het is ook daarom dat ik steeds handschoenen draag als de temperatuur de nul onderschrijdt.
Tegen de hitte van de bleke Zon echter ben ik zéér goed opgewassen. Ik zal niet flauw vallen bij temperaturen van 50°C gecombineerd met redelijk intensieve arbeid. Een Russsiche kennis van me beweert, overigens, dat sinds hij meer dan tien jaar in België woont zonder zijn moederland ooit bezocht te hebben. In die tijd kan ook zijn lichaam niet zoveel meer verdragen als ooit het geval was. Toen hoe het laatst zijn thuisstad bezocht vrozen zijn lippen kapot. Ik vraag me in dit licht af of ik ook terug zou kunnen leren de koude beter te verdragen. Over Rusland gesproken: in Siberië werken bouwvakkers zelfs als het -40°C is. Ze stoppen pas met werken wanneer de kraan het begeeft, op -45°C. Hier stoppen arbeiders ocharme al met buiten te werken wanneer het kwik onder de-10°C duikt. Beetje zielig.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 december 2010 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja als ze in uw zakken zitten.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens geloof ik die wel dat die zegt dat je uw grenzen kunt verleggen. En we weten allemaal dat vlees in de diepvries langer goed blijft hé.
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is pas een geslaagde grap.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan u niet meer horen. Flanelen is weer vertrokken.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gast vliegt hier precies vaker buiten dan duiven in een duivenkot.
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vaak hoor ik mensen extreme verhalen pochen over hun hobby , maar als ze op het werk iets moeten doen , denken ze al aan de vakbond en hun rechten . Bakstenen sleuren of stalen wandplaten hanteren in de natte en vrieskou is iets anders hoor . we haddden het hier over werken , niet over ons amuseren |
|
![]() |
![]() |