Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2010, 12:06   #61
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Hoe veel negers werden in Afrika (hun vaderland) vermoord door de West-Europeanen? Niet te vergelijken; ik zweer het jou!
Nog geen 5% van de kaffers die vermoord werden door de arabische slavendrijvers! Slechts 10% van de gevangen slaven overleefde de tocht naar de arabische landen. 90% stierf aan de brute castratie. Deze slavenhandel is gedurende eeuwen gaande geweest. lang voordat die stoute blanken slaven gingen gebruiken voor hun plantages in de nieuwe wereld, en lang nadat diezelfde stoute blanken de slavernij hadden afgeschaft.

Wat nu? mogen we nu wat arabieren gaan ineenkloppen ?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 12:20   #62
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donar Bekijk bericht
lol, echt waar, de stammenoorlogen die toen de hoofdoorzaak waren van de historische slavenhandel en latere massamoorden zijn nog altijd diegene die van het huidige Afrika het op zijn zachtst gezegd een smeerlapperij maakt.
Dat er dan iemand langskomt en hiervan profiteert tja

Nu is het de beurt trouwens van de chinezen om hiervan te profiteren, kan je niet meer zeggen dat het alleen die stoute blanke man is.
Ik volg je daarin.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 12:21   #63
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik kom, ik kom..
Wat een bevuiling van deze topic. Vies.
Oud 9 december 2010, 12:24   #64
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
moslimfundi's die klaarkomen in een topic over een zwarte die een vrouw in elkaar matst. niks nieuws onder de zon

Echt vies van deze moslims. Geen greintje respect voor de onschuldige slachtoffers. Ze hebben het verkeerde geloof. Dus het is uitschot dat een aframmeling moet krijgen. Elke keer maar weer schrik ik van het weinige respect dat moslims aan de dag leggen.
Oud 9 december 2010, 12:25   #65
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Nog geen 5% van de kaffers die vermoord werden door de arabische slavendrijvers! Slechts 10% van de gevangen slaven overleefde de tocht naar de arabische landen. 90% stierf aan de brute castratie. Deze slavenhandel is gedurende eeuwen gaande geweest. lang voordat die stoute blanken slaven gingen gebruiken voor hun plantages in de nieuwe wereld, en lang nadat diezelfde stoute blanken de slavernij hadden afgeschaft.

Wat nu? mogen we nu wat arabieren gaan ineenkloppen ?
Hun eigenste volk mag dat. Moslims mogen anderen als shit behandelen.
Oud 9 december 2010, 12:28   #66
Specksnyder
Lokaal Raadslid

Specksnyder's schermafbeelding

Standaard

Ruim tachtig passagiers keken gewoon toe of lachten.

Dat zullen ook allemaal verrijkers en moslimfundi's geweest zijn zeker?

Of waren het misschien stuk voor stuk pocolocolinkiwinkies?

Of nog beter, het waren allemaal brave blanke autochtonen die zo moegetergt waren door het multicultureel geweld dat ze als geslagen honden braaf op hun stoeltje bleven zitten.

Het leven kan zo simpel zijn als je er een dualistische wereldvisie op nahoudt.
Oud 9 december 2010, 12:30   #67
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Oh, ik wist niet dat die neger een moslim was.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 14:25   #68
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je gaat toch niet beweren dat je hypocriet bent?

Ik was er maar mee aan het lachen hé... Ik zou het niet aandurven om mijn broeders en zusters van haram praktijken te verdenken.
Inderdaad.. zelfkritiek is geen eigenschap van gelovigen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 14:38   #69
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Oh, ik wist niet dat die neger een moslim was.
Hela gast mijn vriendinnetje gerust laten. Ge weet goed genoeg dat het ging over die arabische moslims die negers als slaven hadden. Hun brutale kastraties enz... .

grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 14:38   #70
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
dikke 2
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 16:27   #71
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
En dat is de maatschappij die wij dus met zijn alle gemaakt hebben en waar onze kinderen in gaan opgroeien, tof he die toekomst. Maar onze kinderen die veranderen dat wel weer in een betere, net zoals wij dat deden met het verleden. Vooruitgang noemen we dat.
Wie heeft deze maatschappij gemaakt?

Deze manier van leven wordt de mens gewoon door de strot geduwd door hetgeen zich te pas en te onpas komt verkopen als, menselijk en bestrijders van z.g. onrecht.

Denkt u echt dat aan de huidige onverschilligheid en lafheid de toekomstige generatie's een einde zullen kunnen stellen?

Vergeet niet dat de huidige politici het te druk hebben (is al jaren zo) met elkander in de haren te zitten als een bende schoolkinderen inplaats van met hetgeen onder de meerderheid van de bevolking leeft.

Dit was nu een geval in Engeland, hoeveel gevallen zijn er hier al geweest zelfs met dodelijke afloop en zoals blijkt, geen één (s)linkse die met het vingerke richting allochtoons racisme wees integendeel. Wil men iets veranderen, moet men beginnen met collaborateurs op te kuisen u weet wel degene die de deur openzetten voor alle mogelijke vreemde invloeden die ze dan willen verkopen als een verrijking de rest zal zich dan véél beter en simpelder oplossen zonder bepaalde steun.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 16:55   #72
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

En daar is de beproefde "artisjok-methode" weer.
In plaats van iets inhoudelijks te weerleggen blijf je gewoon lege vragen stellen die op niet veel slaan. Deze vragen blijf je stellen totdat de persoon er zodanig van genoeg heeft dat hij niet meer antwoordt, zodat het lijkt dat jij gelijk hebt omdat de persoon zogezegd geen antwoord meer heeft. Het enige wat je doet is wat algemene vragen stellen. Maargoed. Ik zal nu uw "vragen" eens beantwoorden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 Inderdaad, is dat een nieuw feit voor jouw? Worden we niet al altijd geconfronteerd met agressievelingen onder ons?
Op een wildvreemde moeder met kind slaan is een extreme vorm van agressie.
Dat komen we niet zo vaak tegen onder ons eigen volk.

En dan nog, mensen onder ons eigen volk die dit zouden begaan op een bus zouden we het vuil van de straat noemen, de grootste marginalen, krapuul. Die zouden we zwaar willen straffen. We zouden gedegouteerd zijn en kwaad spreken.

Maar volgens jou is het allemaal weer een bagatel, want agressie zal er altijd zijn. Wat een redenering. Wat een argumentatie.

Citaat:
2 Ik weet niet of mensen onverschillig worden voor zo'n feiten. Waarom denk je dat?
Aan jouw reactie alleen al is dit te zien. En aan je vriendjes die hier lopen te zeveren in het topic.

Citaat:
3 Dat mensen niet reageren ligt daar niet aan.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet begrijp dat niemand iets deed. Zelfs niet de politie belde.
Om dat te begrijpen moet je je linkse oogkleppen afzetten.
En niet gewoon zeggen dat ik ongelijk heb. Je wil het gewoon niet begrijpen, dat is het probleem.

Citaat:
4 Daar geloof ik niets van. Angst om te getuigen. Te veel films gekeken zeker?
Te veel films gekeken? Het staat zwart op wit in het artikel dat niemand wil getuigen. Gelieve wel eerst het artikel te lezen voor je iets te zeggen hebt, en al zeker niet te arrogant doen als je nog niet half weet waarover je het hebt.

Citaat:
Denk je dat dit verband houdt met Immigratie en integratie? Hoe dan?
De daad van die neger is dus volgens u geen racisme?
Waarvan akte.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 17:04   #73
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

En dan nog, mensen onder ons eigen volk die dit zouden begaan op een bus zouden we het vuil van de straat noemen, de grootste marginalen, krapuul. Die zouden we zwaar willen straffen. We zouden gedegouteerd zijn en kwaad spreken.
Je staat gewoon keihard te liegen dus:

Nog niet zolang geleden hadden het geval van de kinderverkrachting (is dat erger dan slaan op een bus?) van Vangheluwe voor. Dat kan zelfs jou niet zijn ontgaan.

Deze man zit niet in de gevangenis maar ontvangt een royale uitkering van de Belgische Staat.

Niet één partij heeft in het Belgische parlement een wetsvoorstel ingediend die verjaring van deze praktijken onmogelijk maakt.

We zullen het maar even niet hebben over de doofpotoperaties die spelen rond dit soort praktijken in de RK kerk en politici en magistratuur.

Zoals gewoonlijk en onweerlegbaar dekt het eigen volk de eigen mishandelaars.

Een politieke keuze.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 december 2010 om 17:05.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 17:11   #74
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Nog niet zolang geleden hadden het geval van de kinderverkrachting (is dat erger dan slaan op een bus?) van Vangheluwe voor. Dat kan zelfs jou niet zijn ontgaan.

Deze man zit niet in de gevangenis maar ontvangt een royale uitkering van de Belgische Staat.

Niet één partij heeft in het Belgische parlement een wetsvoorstel ingediend die verjaring van deze praktijken onmogelijk maakt.

We zullen het maar even niet hebben over de doofpotoperaties die spelen rond dit soort praktijken in de RK kerk en politici en magistratuur.

Een politieke keuze.

U lult weer mooi uit uw nek. Het is precies een serieuze specialiteit hé?

Er wordt hoe langer hoe meer gepleit voor een afschaffing van de verjaring van dergelijke feiten. Op termijn komt die er dus en dat weet je goed genoeg.

Het eigen volk dekt deze mishandelaars nergens. Van overal wordt verontwaardigd gereageerd op de praktijken van de RKK.

Uw racistische houding tegenover alles wat blank is, begint echt wel waanzinnige vormen aan te nemen. Het wordt tijd dat je er iets aan doet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 17:14   #75
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hoeveel negers werden reeds door andere negers vermoord/verkracht/ levend in stukken gehakt / tot slaaf gemaakt en verkocht enz enz ...
Veel veel. Ja. En alleen de negers. Niemand anders. Niemand. Het is genetisch. Is het wat je bedoelde?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 december 2010 om 17:15.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 17:22   #76
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Er wordt hoe langer hoe meer gepleit voor een afschaffing van de verjaring van dergelijke feiten. Op termijn komt die er dus en dat weet je goed genoeg.
Dat zeg jij.

De harde feiten over het eigen volk:

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 december 2010 om 17:22.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 17:38   #77
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
En daar is de beproefde "artisjok-methode" weer.
In plaats van iets inhoudelijks te weerleggen blijf je gewoon lege vragen stellen die op niet veel slaan. Deze vragen blijf je stellen totdat de persoon er zodanig van genoeg heeft dat hij niet meer antwoordt, zodat het lijkt dat jij gelijk hebt omdat de persoon zogezegd geen antwoord meer heeft. Het enige wat je doet is wat algemene vragen stellen. Maargoed. Ik zal nu uw "vragen" eens beantwoorden.
Ik mag je beweringen toch in vraag stellen.
Het is vriendelijk dat je wil antwoorden, en de discussie niet uit de weg gaat.

Citaat:
Ja, dat is een extreme vorm van agressie, en komt hier gelukkig niet vaak voor, niet onder ons eigen volk, niet onder ons ander volk.
Citaat:
Uiteraard. Maar dit is toch onafhankelijk van wie de dader is.
Citaat:
Maar volgens jou is het allemaal weer een bagatel, want agressie zal er altijd zijn. Wat een redenering. Wat een argumentatie.
Neen, ik vind dit geen bagatel; en dat schrijf ik nergens.
Ik betwijfel dat dit een nieuw fenomeen is. Ik betwijfel dat zo'n agressieve voorheen niet voorkwamen.

Citaat:
Aan jouw reactie alleen al is dit te zien. En aan je vriendjes die hier lopen te zeveren in het topic.
Ik ben niet onverschillig voor zo'n feiten.
Of de reizigers op de bus zo reageerden uit onverschilligheid weet ik niet. Daar durf ik me niet over uitspreken.
Daarom wilde ik weten op wat jij je baseert om de reactie toe te schrijven aan onverschilligheid.
Citaat:
Om dat te begrijpen moet je je linkse oogkleppen afzetten.
En niet gewoon zeggen dat ik ongelijk heb. Je wil het gewoon niet begrijpen, dat is het probleem.
Ik wil wel begrijpen waarom niemand op de bus tussenkwam; zelfs niet de politie belde. Maar ik kan dat niet begrijpen. Misschien als iemand het uitlegt.
Maar wat jij schreef
Het welzijn van een agressor is namelijk de eerste prioriteit van het gerecht. Zelfverdediging is sowieso al volledig uit den boze. En zeker als de agressor van vreemde origine is, dan durven de mensen al zeker niet meer tussenkomen, uit angst om als racist afgeschilderd te worden.
Kan zeker al geen uitleg zijn waarom niemand de politie belde.
Wat je beschreef zijn geen feiten. Het is je mening. Dat kan zeker niet de uitleg zijn voor de reactie van andere reizigers.

Citaat:
Te veel films gekeken? Het staat zwart op wit in het artikel dat niemand wil getuigen. Gelieve wel eerst het artikel te lezen voor je iets te zeggen hebt, en al zeker niet te arrogant doen als je nog niet half weet waarover je het hebt.
Ik betwijfel niet dat niemand wil getuigen. Ik betwijfel dat dit is omwille van de angst voor represailles.

Citaat:
De daad van die neger is dus volgens u geen racisme?
Waarvan akte.
Ik sprak me daar niet over uit. Hat zou wel kunnen, maar niets duidt er op dat hij dit deed uit racisme.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 18:31   #78
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een bevuiling van deze topic. Vies.
Ik kan u alleen maar gelijk geven. Tip: blijf liever weg in het vervolg.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 18:31   #79
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Een politieke keuze.
Het zou echt fijn zijn mocht ge u voor één keer aan het onderwerp houden, agressie op een bus!
Het wordt vervelend hoe je iedere discussie lamlegt met argumenten die totaal niets met het onderwerp te maken hebben, wanneer je wilt kun je over Vangheluwe reageren in de discussie die dit als onderwerp heeft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 18:32   #80
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een idiote uitspraak. Bende prutsers.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be