![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
vb'ers beschouwen alle moslims als fundamentalisten. Gebaseerd op hun uitspraken zeg ik alleen dat ze (de vb'ers) zelf fundamentalisten zijn. Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 15:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Als de door de vb'ers zogenoemde fundamentalist-vreemdelingen met vlamingen niet trouwen/niet willen trouwen, waarom is Filip dan zo bang van dat zijn dochter ooit met een fundamentalist kan trouwen? Het is volgens mij nog een bewijs dat Het Vlaams Belang (uw favoriete "partij") gewoon een absurdeologische luchtmassa is.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beweren dat alleen' autochtonen' racistisch kunnen zijn is op zich racisme.. Nee dat hoor je niet graag hé, dat een héél pak allochtonen gewoon even kleinburgerlijk,discriminerend en aartsconservatief zijn als die 'zure flaam'.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Bovendien (extra), heb ik nergens beweerd dat alle vlamingen/autochtonen racisten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1) Ter info: ik ben een voorstander van "bijna-gelijke rechten voor mannen en vrouwen" (m.a.w. zo veel mogelijk gelijke rechten; want 100% gelijke rechten vind ik simpelweg onmogelijk; elk klein meiske die toevallig ooit een klein jongentje naakt ziet, begrijpt dat ze iets te kort heeft; en zo begint het; het is psychologie; het is totaal mijn bewering niet, sorry). - 2) Ik heb mijn antwoord (standpunt/bewering) omtrent luchtmassa gedetailleerd uitgelegd (m.a.w. duidelijk argumenten samengesteld). Mag ik zo vrij zijn om uitleg te vragen omtrent uw bewering? Niet dat ik bedoel dat uw bewering gelul is; wel, dat het gelul is zolang als er geen gedetailleerd uitleg (argumentatie) gegeven wordt. Dank bij voorbaat! Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn conclusie: Het heeft niks te maken met een gerechtvaardigde angst van vader; wel met een ongerechtvaardigde angst van een demagoog (xenofobie ---> racisme) Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let op, hier volgt een 'vraag' met aan 't eind van de zin een vraagteken = ? Mogen mohamedanen - en vooral mohamedaanse vrouwen - trouwen met niet-mohamedanen, wordt dit aangemoedigd of afgekeurd in die 'kringen'? Ja of nee voldoet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vooreerst wil ik begrijpen wat je onder het woord "mohammedanen" bedoelt; 1) "Diepe" islam-gelovers of 2) Alle moslims (gelovers of niet gelovers; m.a.w. religie niet in acht nemen tijdens het reageren op je vraag, alleen mij op het feit baseren dat die mensen uit islamitische landen komen) ??? Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
( een mens komt al eens ergens bij een 'ban' ![]() De cijfers zijn er..ik heb ze al eens ergens gepost..multiculturele huwelijken hebben véél minder kans op slagen..dat heeft niks met demagogie te maken..maar dan ook niks.. En dan spreken we nog niet eens over huwelijken met fundamentalisten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verlang echt niet dat u hier emotioneel gaat doen en in tranen uitbarsten maar dat het u gewoon niet interesseert dat zoiets gebeurt is toch wel vreemd. Zou u op dezelfde manier reageren als een autochtoon zoiets geprobeerd had? Waarschijnlijk niet want u aarzelt geen moment om mij met voorbeelden waarbij autochtonen in de fout gingen om de oren te slaan! Neen, maar u doet alsof u alles weet over andere volkeren omdat u vrienden hebt van andere rassen en culturen, net of dat zoiets uitzonderlijks is! Wel, dat heb ik toch duidelijk gezegd dacht ik!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 december 2010 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke?
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als u voor de moslims spreekt, dan is het duidelijk dat moslims alle vb'ers als fundamentalisten beschouwen. Da's zo breed als het lang is.