![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan vindt u het vreemd dat meer en meer mensen zich vragen stellen bij de toenemende aanwezigheid van mensen zoals u? Ik zeg dat, indien u consequent Marokkaanse wilt zijn, u terug dient te keren naar Marokko. De multiculturele maatschappij heeft gefaald; wie zich te goed vindt voor onze samenleving kan best vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Los daarvan is het natuurlijk krankzinnig om een algemeen oordeel over een taal ('brabbeltaaltje') gelijk te stellen aan bepaalde quota die binnen de media gelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Twee derde van de OCMW-steuntrekkers in het Antwerpse is geboren in het buitenland. Allochtonen zijn extreem oververtegenwoordigd. Dat vertelt mij eveneens iets over een graaicultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graaien doen we met friends & family aan de bovenkant van de samenleving, daar waar de echte vetpotten staan. En we weten allemaal wie daar extreem zijn oververtegenwoordigd , nietwaar? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 december 2010 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wanneer je kunt werken is een leefloon graaicultuur, of u dat nu erkent of niet. En je Robin hoodverhaaltje over waar de echte vetpotten staan praat uitvreterij van de solidariteit van deze samenleving zelf niet een beetje goed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige Vlamingen weten zelfs niet eens hoe hun taal precies héét.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig dat de termen 'islam' en 'moslim' totaal onbesmet zijn gebleven en dat zelfs op wereldniveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik de media doorneem val ik omver van al de positieve feiten waardoor Marokkanen meer en meer bekendheid verkrijgen! En mocht dat enkel in Vlaanderen zijn, dan zou dat liggen aan die kleigeestige racistische Vlamingen nietwaar! Maar overal waar dat zootje ongeregeld opduikt is het hetzelfde! Noem eens één land dat positief staat tov de allochtone Marokaanse gemeenschap die er zit, ligt of rondloopt? En begin niet over "allen over één kam scheren enz". We hebben dat al zoveel keer gehoord en gelezen bij gebrek aan antwoord op het bovenstaande... Maar als jij daar fier op bent, te kunnen zeggen dat je tot die groep behoort, waarom niet, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komend weekeinde mag je weer naar de Belgische voetbalcompetitie kijken. Of de Franse. Of de Nederlandse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Uzelf dwingen om na te denken is gezond. Het zou u sieren mocht u de Vlamen niet over eenzelfde kam scheren want ik ken er waar u en onze meid Alice alleen maar van kunnen leren. Het komt allemaal wel goed hoor. Niet getreurd, beste Vlaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het ook jou land. Je bent hier zelfs geboren. Ik neem aan dat je het hier fijn vindt, goed zo! Zolang de spelregels voor onze samenleving voor jou glashelder en duidelijk zijn zie ik geen probleem! Ik ken trouwens veel moslims waar u van zou kunnen leren, om te beginnen een minder agressieve toon! Daar ga je echt mee af hoor onder Vlamingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het eigenlijk hilarisch hoe je ieder vooroordeel bevestigt! Want blijkbaar klopt wel, machogedrag zet vrouwen aan tot agressie omdat ze tot mannen steevast in een onderdanige rol van onderwerping staan...precies bij jou wel waar....maar leef je gerust uit, helpt het een beetje? ![]() |
|
![]() |
![]() |