![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Moeten Vlaams Blok-mandatarissen hun slogans nakomen? | |||
Nee, die slogans zijn bedoelt voor 't gepeupel. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 85,71% |
Ja, maar niet in de privé sfeer. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Rob Klop heeft niet alleen als vader een voorbeeldfunctie tegenover zijn kinderen, maar ook als advocaat tegenover zijn cliënten en als gemeenteraadslid tegenover zijn kiezers. Een man in zijn positie moet zich kunnen beheersen, ongeacht de omstandigheden. Als zijn vrouw hem lastig viel, had hij de politie moeten bellen, maar zeker niet zijn vuisten gebruiken. Al de rest is bullshit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#66 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraagje: waarom is hij eigenlijk uberhaut zo hoog in de partij kunnen klimmen, terwijl hij toch al eens veroordeeld is geweest en dus een strafblad had? Wat is trouwens uw reactie als hij niet uit de partij gezet gaat worden, zelfs na dit voorval? |
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#72 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hier zei u nog dat hij veroordeeld dient te worden. Kijk: hij heeft zijn vrouw geslagen. Niemand ontkent dat hier. Zodoende is hij daaraan schuldig. Ook al was het wettelijke zelfverdediging, dan nog is hij echt wel te ver gegaan. Een stuk minder had ook gekund. Blijft het feit dat hij al een strafblad had. U weet niet waarom de partijtop dat beslist heeft. Ik kan echt geen geldige reden bedenken om iemand met een strafblad zo hoog te laten klimmen en terwijl voor harde aanpak van criminelen te zijn. |
||
![]() |
![]() |
#73 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb juist een nieuws gekregen over de burgemeester van Zonhoven die een tijd geleden in opspraak is gekomen ivm naturalisatieprocedures. De reactie van het Blok was toen:
Vlaams Blok: Het Vlaams Blok was minder mild in haar commentaar. "We denken er aan een extra gemeenteraad bijeen te roepen," zegt fractieleider Patrick Wissels. "We stellen ons bovendien ernstige vragen bij een burgemeester die in opspraak komt. Daarom vragen we om het ontslag van Marilou Vanden Poel-Welkenhuysen." Dat was in september 2003. Gisteren is ze vrijgesproken. Eigenlijk raar, he. Als in haar partij iemand in opspraak komt: "We wachten tot wat de rechter zegt." Is is het iemand betreft uit een andere partij, zonder onderzoek of wat dan ook:"Uit het ambt zetten!!!" De inconsequentie van het Blok. (Meer info over die zaak: http://www.tjes.be/Nieuwsarchief/september2003/zonhovennieuwsarchief24(3)september03.htm en http://www.tjes.be/zonhovenindexnieuws14.htm ) |
![]() |