![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() *proest*
Maar inderdaad: Zoals de Zweden nu beter een voorbeeld kunnen nemen aan hun bebaarde voorvaderen, de vikingen, zou men in Nederland en Vlaanderen een beter een voorbeeld nemen aan Jan, Piert, Joris en Corneel - mannen met baarden die dood en duivel niet duchten. Want het is hard nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ge zijt er nog ergens vergeten "want de islam is een snel verspreidend virus" tussen te gooien. Kwestie van geen extremistische clichés te vergeten. Aub zeg...
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 16 december 2010 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u heeft verder gelijk hoor: de islam is inderdaad een zich snel verspreidend virus dat willens en wetens door de EU-beleidsmakers is geïmporteerd en gefaciliteerd om de identiteiten van de verschillende Europese volkeren kapot te maken, en vice versa, om de identiteiten van de naar Europa geëmigreerde islamitische volkeren kapot te maken, en zodoende iedereen tegen elkaar uit te spelen. Bewuste volksplantingen en -verplaatsingen door de machthebbers zijn al zo oud als de weg naar Rome en is voor machthebbers een probaat middel gebleken om in het spanningsveld dat dan onvermijdelijk ontstaat hun eigen macht te behouden en uit te breiden. Het gevolg is dan een totalitair regime. De geschiedenisboeken staan er vol van. Het enige wat nieuw is, is de grootschaligheid waarmee de EU dit implementeert. Vandaar dus de schamperende benamingen EUSSR en EUrabië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij hebben het over mensen die zich als westerlingen gedragen en niet als vechtende nomaden.
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kunnen ze eenmaal thuisgekomen in hun landen van herkomst ook veel makkelijker hun draai weer vinden. Degenen die wensen te blijven, dienen zich volledig te assimileren, incluis het afstand nemen van hun onzinnige geloof. Meer mogelijkheden zijn er wat mij betreft niet (meer). Nu ja, er is nog één allerlaatste optie natuurlijk, maar dat is er eentje waaraan ik liever niet denk en die zeker mijn voorkeur niet geniet, al kan ik niet uitsluiten dat die in het alleruiterste geval in de toekomst wel eens, al dan niet op beperkte schaal, aangewend kan gaan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laat u niet brainwashen door zeveraars �* la Sharia4belgium die in de media komen, want geloof mij vrij, dat zijn radicale minderheden waar de doorsnee moslim liever niet mee geassocieerd wordt. Voor wat anekdote waard is: ik heb meer dan genoeg vrienden van Noord-Afrikaanse of Midden-Oosterse origine die zich daar liever van distantiëren en daarbuiten mee helpen de economie en maatschappij draaiende te houden door te werken en belastingen te betalen. Toevallig vasten die een maandje per jaar, en bidden die wellicht een paar keer meer dan de gemiddelde Vlaming, en bidden zij tot een zekere Allah, maar dat maakt van hen allesbehalve inferieure mensen. Dat België binnen een paar jaar niet moet volstaan met moskeeën enzo daar ben ik het ook meer dan akkoord mee, maar dat geldt evenzeer voor kerken overigens... Ik ben met andere woorden allesbehalve een religiefanaat, maar goed, ik kan respect opbrengen voor mensen die daar waarde aan hechten en op die manier zin geven aan hun leven. Edit: idem voor assimilatie natuurlijk (ik hoop net als u dat onze vrouwen hier bvb. binnen twintig jaar niet gesluierd moeten rondlopen, maar ook daar ligt de doorsnee moslim niet van wakker), maar dat is een proces van lange termijn. Doch, wat mensen thuis doen (bidden, hoofddoeken dragen en wat dan nog) is voor mij een persoonlijke kwestie en daar hoeft niemand zich mee te moeien (tenzij daarbinnen aan bommen gewerkt wordt, natuurlijk ![]() Live and let live. Hoe langer mensen in onze kapitalistische consumptiemaatschappij zitten, hoe meer ze aan die gewoonten gaan loslaten, net als bij westerlingen met het katholicisme is gebeurd. Sociaal darwinisme, enal.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 16 december 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraagt u bij gelegenheid eens aan Uw vrienden of onze wetten boven die van allah staan en als puntje bij paaltje komt of ze ook bereid zijn om voor die verworven vrijheden te vechten (niet letterlijk) om ze te behouden, of dat ze liever 'zwijgende' meerderheid blijven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wél vind ik religies tout court inferieur, en de islamreligie toch wel het allerinferieurst. Zelfs het compleet geschifte satanisme heeft naar mijn niet geheel onbescheiden mening nog net iets meer te bieden dan de islam. Citaat:
Citaat:
Vandaar dat ik tot de conclusie ben gekomen dat er voor zulke mensen hier geen plaats is en ook niet hoort te zijn. Citaat:
Inderdaad, die zijn niet te vinden. Waar dan weer wel -tig voorbeelden van te vinden zijn, zijn landen/gebieden/samenlevingen waar de aanhangers van de islam massaal zijn neergestreken, en die na verloop van niet eens zo heel veel tijd, compleet of nagenoeg compleet geïslamiseerd zijn geworden. Dat dan weer wel. Leven en laten leven is in deze context dan ook uw eigen overlijdingsakte tekenen. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik meen toch dat er andere, hardere straffen staan op het orchestreren van een genocide, en zeker op het orchestreren van een genocide op het eigen volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het, ik had duidelijker moeten zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |